کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در فروش آیفون‌های جدید ۲۰۱۸ رکورد خواهد زد

بر اساس پیش‌بینی‌ موسسه‌ی مالی Guggenheim Partners، اپل در ادامه‌ی سال ۲۰۱۸ رکورد جدیدی در فروش آیفون‌های جدید به نام خود ثبت خواهد کرد.

اپل در فروش آیفون‌های جدید ۲۰۱۸ رکورد خواهد زد

با توجه به پیش‌بینی‌ موسسه‌ی مالی Guggenheim Partners، درآمد کوپرتینونشین‌ها در ادامه‌ی سال ۲۰۱۸ رو به افزایش خواهد گذاشت. اپل با رونمایی و عرضه‌ی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸، فروش خوبی را برای خود رقم خواهد زد و با توجه به درآمد پیوسته‌ و همیشگی حاصل از فروش سرویس و خدمات، اپل رکورد فروش خوبی را در ادامه‌ی سال ۲۰۱۸ به نام خود ثبت خواهد کرد.

آیفون 10 ایکس / iphone x

بر اساس تحقیق و بررسی‌های انجام‌شده توسط یکی از تحلیل‌گران موسسه‌ی مالی Guggenheim Partners به نام روبرت چیرا، انتظار می‌رود اپل در سه‌ماه‌ی بعدی سال ۲۰۱۸ بتواند درآمد خوبی از فروش گوشی‌های آیفون و ارائه‌ی سرویس و خدمات داشته باشد. براساس برآوردهای انجام‌شده توسط این موسسه‌ی مالی، درآمد اپل در سه ماهه‌ی بعدی از ۵۲.۴ میلیارد دلار به ۵۲.۹ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. با توجه به افزایش فروش ۴ درصدی گوشی‌های آیفون در هر سال نسبت به سال قبل، چیرا پیش‌بینی می‌کند که در این باز‌ه‌ی زمانی، ۴۳ میلیون آیفون اپل به فروش برسد. همچنین انتظار می‌رود که با توجه به روند افزایش قیمت گوشی‌های آیفون طی سال‌های گذشته، شاهد افزایش قیمت حدود ۱۴ درصدی آیفون‌ باشیم. چیرا معتقد است: 

آیفون ۱۰ نتوانست آن‌طور که باید و شاید، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند؛ اما ما تصور می‌کنیم که آن‌ها بیش از هرچیز از توانایی اپل در افزایش دو رقمی قیمت میانگین فروش، بدون آنکه تأثیر سوئی بر سهم آن‌ها از بازار راکد گوشی‌های هوشمند داشته باشد، حیرت‌زده خواهند شد، این موضوع قدرت آن‌ها در بازار گوشی‌های پرچم‌دار را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر این، با توجه به عملکرد بسیار قوی Apple در سه ماه‌ی دوم سال ۲۰۱۸، موسسه‌ی مالی Guggenheim Partners پیش‌بینی می‌کند که این رویکرد قدرتمند امتداد داشته باشد. چیرا رشد درآمد سالیانه‌ی حاصل از خدمات سرویس‌دهی را ۲۸ درصد و در آمد حاصل از آن را ۹.۳ میلیارد دلار برآورد کرده است که ۳۸ درصد این درآمد مربوط به اپل استور، محتوای رسانه‌ای و گواهی پتنت است. اپ‌استور اپل در نیمه‌ی نخست سال جاری دو برابر گوگل‌پلی درآمد داشته است.

آیفون 10 ایکس / iphone x
موسسه‌ی مالی Guggenheim Partners معنقد است که چرخه‌ی بعدی فروش آیفون‌های ۲۰۱۸، در اواخر ماه سپتامبر (‌شهریور ماه)‌ آغاز خواهد شد. چندی قبل مینگ چی کو، اطلاعاتی درباره محصولات آینده اپل منتشر کرد. و امید آن می‌رود که شاهد فروش آیفون ایکس پلاس ۶.۵ اینچی، آیفون با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD و نسخه‌ی جدید آیفون ۵.۸ اینچی باشیم. آیفون‌های ۲۰۱۸ با قیمتی ارزان‌تر، شهریورماه معرفی می‌شوند. در یادداشت تحلیلی چیرا، گمان آن می‌رود که آیفون با نمایشگر LCD بدون شماره‌ی مدل و تنها تحت عنوان «آیفون» در بازار شناخته بشود. نسل سوم آیپد هم بدون شماره‌ی مدل در بازار تنها به نام «آیپد» شاخته شد.

اجماع‌نظر کلی بر این است که اپل سه مدل گوشی آیفون را که برخی از نمایشگر OLED و برخی از نمایشگر LCD بهره می‌برند، به بازار عرضه کند. احتمال آن می‌رود که آیفون‌های جدید ۲۰۱۸ اپل در رنگ‌های متنوع به بازار معرفی شوند و از گوریلا گلس ۶ کورنینگ بهره ببرند. آيفون ۲۰۱۸ اپل در رنگ‌های طلایی، خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی عرضه می‌شود. سه ماه پیش، قبل از انتشار سود سه ماهه‌ی دوم اپل، چندین تحلیلگر بازار اعلام کردند که کوپرتینونشین‌ها عملکرد ضعیفی در فروش گوشی‌های آیفون بعدی خود خواهند داشت. مورگان استنلی، یکی از تحلیل‌گران بازار اعلام کرده بود که تقاضای بازار برای گوشی آیفون ۱۰ در تابستان، کاهش خواهد یافت و یکی دیگر از تحلیل‌گران برجسته‌ی بازار هم پیش‌بینی کرده بود که در ماه آوریل (فروردین‌ماه)، میزان فروش اپل کاهش خواهد یافت.

با این وجود، زمانی که گزارش مالی سه ماهه‌ی مارس این شرکت منتشر شد، اشتباه بودن تحلیل‌ها مشخص شد و ظاهرا تحلیل‌گران بازار رویکردی محتاطانه‌تر در مورد پیش‌بینی فروش محصولات اپل در پیش گرفته‌اند. مینگ‌چی‌کو از تحلیل‌گران برجسته‌ و شناخته‌شده‌ی اپل بیش از آنکه بخواهد روی عملکرد مالی اپل تمرکز کند، روی نقشه‌ی راه و محصولات اپل تمرکز کرده است. در نهایت باید منتظر بود تا دید وضعیت بازار آیفون‌های ۲۰۱۸ به چه سمتی متمایل خواهد شد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42263 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/03 تعداد مشاهده: 1792
کلید واژه ها: ,
سافت گذر