کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9146 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ موفق به ساخت پنل اولد غیرقابل شکستن شده است

سامسونگ از ساخت پنل اولدی برای استفاده در صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند خبر داده است که در مقابل شکستگی مقاوت می‌کند.
سامسونگ موفق به ساخت پنل اولد غیرقابل شکستن شده است

سامسونگ تنها تأمین‌کننده‌ی پنل‌های اولد برای گوشی‌‌ آیفون ۱۰، به تازگی از ساختِ پنلِ اولد پرده‌برداری کرد که در مقابل هرگونه شکستگی مقاومت می‌کند. طبق گفته‌ی مسئولین این شرکت، این پنل‌ توسط آزمایشگاه‌ها مطرح مورد بررسی قرار گرفته‌ و شکستگی‌ناپذیری آن توسط همه‌ی این آزمایشگاه‌ها تأیید شده است.

بر اساس آزمونی که شرکت UL روی این پنل‌ها انجام داده است، با سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری هیچگونه شکستگی در صفحه‌نمایش ایجاد نشد. برای اطمینان از صحتِ این امر، شرکت یادشده ۲۶ بار این آزمایش را تکرار کرد و نمایشگر بدون هیچگونه آسیبی، همچنان به کارکرد عادی خود ادامه داد. علاوه بر تست سقوط، آزمایشی در محیط‌هایی با دمای گرم و سرد انجام شد که پنل‌های سامسونگ بازهم توانستند سربلند از آن‌ها خارج شوند.

در ادامه برای سنجش حداکثر مقاومت پنل‌های جدید سامسونگ، ارتفاع به ۱.۸ متر افزایش پیدا کرد؛ اما این بار نیز هیچگونه آسیبی به نمایشگر دستگاه وارد نشد.

این غول کره‌ای ادعا می‌کند که آن‌ها برای توسعه‌ی این پنل‌ها، از لایه‌های مقاومی استفاده کرده‌اند که در کنار پنجره‌ی پوششی، شکنندگی صفحه‌نمایش را تقریباً غیرممکن می‌کند.

واحد سامسونگ دیسپلی به کمک لایه‌ای مقاوم پنلِ اولدی انعطاف‌پذیر و سخت را توسعه داده است. نسل کنونی صفحه‌نمایش‌های منعطف از پوشش شیشه‌ای روی صفحه‌نمایش بهره می‌برند که در صورت آسیب‌های متوالی با شکستگی همراه خواهند بود.

هوآنگ کیم، مدیر کل تیم ارتباطات در سامسونگ دیسپلی می‌گوید:

پوشش پلاستیکی تقویت شده به دلیل وزن پایین، قابلیت حمل‌پذیری و سختی آن‌ها در برابر شکستگی برای دستگاه‌های الکترونیکی قابل‌حمل بسیار مناسب هستند.

طبق گفته‌ی سامسونگ، آن‌ها انتظار دارند که از این پنل‌ها در گوشی‌های هوشمند آتی استفاده‌ی گسترده شود؛ با این حال خودرو، موبایل‌های ارتشی، کنسول‌های قابل‌حمل و تبلت پی‌سی‌ها از دیگر موارد استفاده‌ی آن خواهند بود.

از آن رو که هنوز گوشی موردانتظار گلکسی نوت ۹ توسط سامسونگ رونمایی نشده است، این احتمال وجود دارد که شاهد به‌کارگیری پنل‌ِ یادشده در این دستگاه باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42292 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/06 تعداد مشاهده: 1516
کلید واژه ها: ,
سافت گذر