کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین حافظه های ابری + بررسی تخصصی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید پیش از انتخاب حافظه ابری مد نظر قرار دارد، دسترسی سریع به آن است. اگر شما به گوگل، اپل و مایکروسافت وابستگی بسیاری دارید، بنابراین استفاده از یک حافظه ابری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به علاوه، اگر می‌خواهید همواره از حافظه ابری استفاده کنید و قصد دارید داده‌ها و اطلاعات خود را همیشه و همه جا در دسترسی داشته باشید، باید به دنبال بهترین سرویس حافظه ابری بگردید. با سافت گذر همراه باشید تا بهترین حافظه‌های ابری را به شما معرفی کند.

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

1. Carbonite (کربونیت)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

بهترین آپشن موجود در زمینه حافظه‌های ابری، ظرفیت بی‌نهایت است. هر کسی که هزاران هزار تصویر با کیفیت و رزولوشن بالا دارد و می‌خواهد آنها را در اینترنت بارگذاری نماید، باید به یک حافظه ابری دسترسی داشته باشد که ظرفیت زیادی را به انسان می‌دهد. کربونیت هر فایلی که می‌خواهید (زیر 4 گیگابایت) را به صورت اتوماتیک برای شما آپلود می‌کند (فایلهای بزرگ‌تر باید به صورت دستی آپلود شوند). ضمن اینکه بکاپ‌های خودکاری که از فایل‌ها و اطلاعات شما گرفته می‌شوند سبب خواهند شد تا آنها در امن‌ترین حالت ممکن باشند.

کربونیت در سیستم عامل ویندوز و مک کارایی زیادی داشته و برای دو پلتفرم گوشی یعنی اندروید و iOS نیز اپلیکیشن دارد. ظرفیت حافظه‌های مختلف با قیمت‌های متنوع، از نقاط قوت این حافظه ابری می‌باشد. مهم‌ترین قیمت برای یک حافظه ابری با پشتیبانی کامل از یک سیستم و بکاپ‌گیری کلی، سالانه 72 دلار است. البته خدمات پیشرفته‌تری نیز در کربونیت وجود دارند که قیمت آنها بیشتر می‌باشد.

2. Dropbox (دراپ‌باکس)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

دلیل موفقیت دراپ‌باکس، امکانات کامل و شیوه استفاده آسان از آن است. اگرچه دیگر حافظه‌های ابری نیز مقداری ظرفیت رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهند، ولی با شنیدن ظرفیت رایگان 16 گیگابایتی دراپ‌باکس، کم‌تر کسی است که می‌تواند این سرویس را انتخاب نکند.

به علاوه، با پرداخت هزینه‌های مختلف مانند 8.25 دلار برای هر ماه (در صورت اشتراک‌گیری سالانه)، کاربر می‌تواند حدود 1 ترابایت حافظه دریافت کند. ضمن اینکه خدمات پیشرفته‌تر در این حافظه ابری همراه با پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود.

امکان استفاده از دراپ‌باکس در اندروید، آیفون، آیپد، ویندوز 10 موبایل و Kindle Fire (کیندل فایر) وجود دارد.

امکانات اشتراک‌گذاری دراپ‌باکس فوق‌العاده هستند. اگر از یک نفر برای به اشتراک گذاشتن یک فولدر دعوت کردید، آن پوشه روی صفحه دسکتاپ آن شخص نمایان خواهد شد. به علاوه، برای یک سند یا تصویر، می‌توانید یک لینک مشخص تولید و آن را برای دیگران ارسال کنید. ضمن اینکه فولدرهایی که پر از تصاویر هستند را می‌توان به صورت گالری مشاهده و یک سرویس اشتراک‌گذاری تصاویر در Flickr و Imgur تولید کرد.

3. Google Drive (گوگل درایو)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

هر کسی که با گوگل رابطه بهتری دارد، می‌تواند از گوگل درایو استفاده کند زیرا این حافظه ابری با جیمیل و دیگر خدمات گوگل سازگاری زیادی دارد.

در همان ابتدای دریافت اشتراک، شما حدود 15 گیگابایت ظرفیت حافظه دارید که می‌توانید تصاویر، پیامها و . . . را در آن ذخیره نمایید. قیمت 100 گیگابایت ظرفیت برای یک ماه حدود 2 دلار، 1 ترابایت حدود 10 دلار و 10 ترابایت حدود 100 دلار می‌باشد.

در آیفون، آیپد و اندروید نیز می‌توان از این حافظه ابری استفاده کرد.

ورود به حساب کاربری مانند وارد شدن به جیمیل می‌باشد بنابراین فقط به یک نام کاربری و یک کلمه عبور نیاز است. البته با توجه به سازگاری کامل با جیمیل، تنها با یک کلیک می‌توان فایلهای خود را به این حافظه ابری منتقل کرد.

زمانی که با دیگران روی یک فایل Word در حال کار کردن هستید، کارهایی که هر کسی در آن فایل انجام می‌دهد را با یک رنگ مشخص نشان مشاهده خواهید کرد.

4. Microsoft OneDrive (مایکروسافت وان درایو)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

وان درایو در سال‌های اخیر بروزرسانی‌های زیادی داشته است و حالا یکی از نقاط قوت مایکروسافت به شمار می‌رود. این حافظه ابری به خاطر پشتیبانی از ویندوز فون و ایکس‌باکس و دیگر امکانات، به یکی از سرویس‌های اینترنتی محبوب تبدیل شده است.

اگر نمی‌دانید چه حافظه ابری را انتخاب کنید، حتماً وان درایو مایکروسافت را یکی از گزینه‌های خود قرار دهید بخصوص وقتی کاربر ویندوز 10 هستید.

این حافظه ابری حدود 5 گیگابایت ظرفیت را به کاربرانش می‌دهد، به علاوه، پس از مشترک شدن در سرویس آفیس 365، تقریباً 1 ترابایت ظرفیت خواهید گرفت. همچنین امکان استفاده از این حافظه ابری در ویندوز، اندروید، آیفون و آیپد نیز فراهم شده است.

امکان اشتراک‌گذاری تصاویر به صورت مستقیم از وان درایو در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین، توئیتر و . . . وجود دارد. از درون سایت OneDrive.com، می‌توانید به تمام رایانه‌هایی که با حساب کاربری خود وارد شده‌اید دسترسی داشته باشید حتی اگر آن اطلاعات هنوز در وان درایو آپلود نشده‌اند (البته باید کلاینت وان درایو نصب باشد).

در زمینه سازگاری با اپلیکیشن‌های وب آفیس، وان درایو تنها سرویسی است که وجود دارد و به شما اجازه خواهد داد تا با همکاران در پروژه‌های مختلف به صورت هماهنگ کار کنید. وان درایو 25 نسخه از جدیدترین ورژن‌های فایل‌ها را در خود ذخیره می‌کند بنابراین اگر شما تغییرات ایجاد شده در یک فایل را دوست نداشتید، می‌توانید به راحتی آن را به نسخه قدیمی‌تر برگردانید.

5. iCloud (آی‌کلود)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

اگر از آی‌تونز به عنوان رسانه خود استفاده می‌کنید، سرویس حافظه ابری آی‌کلود اپل بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این حافظه ابری ابتدا 5 گیگابایت ظرفیت رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و سپس اگر کسی نیاز به ظرفیت بیشتری داشت می‌تواند با پرداخت ماهانه 1 دلار حدود 50 گیگابایت، 3 دلار حدود 200 گیگابایت و 10 دلار حدود 2 ترابایت ظرفیت دریافت نماید.

محتوای دانلود شده از آی‌تونز از ظرفیت شما در آی‌کلود کم نخواهند کرد ولی باید به خاطر داشته باشید که دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS از این حافظه ابری برای بکاپ‌گیری اطلاعات و داده‌ها استفاده می‌کنند و همین فایلهای پشتیبان بسیاری از ظرفیت حافظه ابری شما را مصرف خواهند کرد.

آی‌کلود مانند یک رسانه اشتراک‌گذاری، با سیستم iWork اپل در هماهنگی کامل به سر می‌برد. این حافظه ابری یک پردازنده ورد دارد که می‌توان آن را با دیگران اشتراک‌گذاری کرد.

با همه اینها، اپل هنوز هم در زمینه حافظه ابری نتوانسته نسبت به گوگل موفقیتی کسب کند.

6. Box (باکس)

حافظه ابری اپل آی‌کلود گوگل گوگل درایو مایکروسافت وان درایو اندروید آیفون آیپد ویندوز ویندوز فون

باکس بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند حداقل در زمینه حافظه ابری از سلطه اپل و گوگل و مایکروسافت خارج شوند. این سرویس از اکثر دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها مانند اندروید، آیفون و آیپد پشتیبانی می‌کند.

کاربران جدید در باکس، حدود 10 گیگابایت را در همان ابتدا دریافت می‌کنند که پس از پرداخت ماهانه 5 دلار می‌توان آن را به 100 گیگابایت افزایش داد. ضمن اینکه برنامه‌های تجاری زیادی در این حافظه ابری وجود دارد که ظرفیت‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

همه افراد در باکس می‌توانند با استفاده از یک لینک، فایل یا فولدری را به اشتراک بگذارند. همچنین امکان افزودن کامنت و همگام‌سازی برنامه اسناد میان همکاران در باکس نیز فراهم شده است.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42339 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/10 تعداد مشاهده: 2383
سافت گذر