کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تراشه‌ کرین 980 هواوی با CPU ،GPU و NPI جدید معرفی می‌شود

تراشه‌ی جدید کرین ۹۸۰ هواوی با پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی و واحد پردازش عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی جدید معرفی می‌شود.

تراشه‌ کرین 980 هواوی با CPU ،GPU و NPI جدید معرفی می‌شود

تراشه‌ی کرین ۹۸۰ سیستم-روی-چیپ هواوی، یکی از محصولات شرکت های‌سیلیکون از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی هواوی است. براساس آخرین خبرهای غیررسمی به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی آیس یونیورس، افشاگر معروف بازار گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود شاهد معرفی کرین ۹۸۰ با CPU ،GPU و NPI جدید باشیم.

آیس یونیورس همچنین معتقد است که پرچمدار اندرویدی بعدی هواوی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد؛ که احتمال دارد منظورش میت ۲۰ هواوی باشد. هواوی ماژول دوربین سه‌گانه را در گوشی هواوی پی ۲۰ پرو معرفی کرد.

البته هنوز مشخص نیست که فبلت میت ۲۰ هواوی نیز با دوربین سه‌گانه معرفی می‌شود یا قرار است با ماژول دوربین دوگانه رونمایی شود. ولی آخرین اطلاعات منتشرشده از سوی بنچ‌مارک DxOMark، ادعا می‌کند که گوشی‌های مدل میت ۲۰ بهترین دوربین‌ گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که تاکنون به بازار عرضه شده است. پیشتر گفته شد که تراشه‌ی کرین ۹۸۰ هواوی با فرآیند ساخت ۷ نانومتری را TSMC تولید می‌کند. با نگاهی به پردازنده‌ی گرافیکی جدید تراشه کرین ۹۸۰، متوجه نسل جدید هسته‌های Mali-G72 MP24 شرکت ARM‌ می‌شویم.

تراشه کرین 970 هواوی
گفتنی است هسته‌ی جدید Mali-G72 MP24 جانشین Mali-G72 MP12 شده است که سال قبل در تراشه‌ی کرین ۹۷۰ در گوشی‌های میت ۱۰ و پی ۲۰ مورد استفاده قرار گرفت. گزارش‌های قبلی اشاره می‌کند که کرین ۹۸۰ از CPU هشت هسته ای ۲.۸ گیگاهرتز و GPU‌ سفارشی‌شده بهره می‌برد. هم‌چنین براساس اطلاعات بیشتری که در مورد واحد‌ پردازش‌ عصبی تراشه منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد هواوی تراشه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد کرد. هواوی سال گذشته تراشه‌ی کرین ۹۷۰ با واحد پردازش عصبی 2017 NPU معرفی کرد. آن زمان در خبری تحت عنوان واحد پردازش مبتنی بر شبکه عصبی در تراشه کرین ۹۷۰ چیست؟ برخی ویژگی‌های واحد پردازش عصبی تراشه‌ی کرین ۹۷۰ مورد توجه قرار گرفت. واحد پردازش مبتنی بر شبکه‌ی عصبی کرین ۹۷۰ به‌قدری قدرتمند است که بتواند به‌عنوان مغز متفکر خودروهای خودران در شرایط کنترل‌شده مورد استفاده قرار  گیرد. 

انتظار می‌رود کرین ۹۸۰ هواوی در تاریخ ۳۱ آگوست برابر با ۹ شهریورماه در نمایشگاه ایفا (IFA) برلین آلمان، به‌صورت رسمی معرفی شود. علاوه‌بر گوشی‌های سری میت ۲۰، احتمال دارد تراشه‌ی کرین ۹۸۰ در گوشی‌های پرچمدار سری پی ۳۰ که انتظار می‌رود در پایان سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ رونمایی شوند نیز به‌کار برده شود. همچنین بر اساس گمانه‌زنی‌های موجود، احتمال دارد تراشه‌ی جدید هواوی در سری آنر ۱۱ که احتمالا گوشی‌های بعدی آنر ۱۰ هستند و در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی می‌شوند نیز به‌کار برده شود. هواوی اعلام کرده است که در روی پردازنده‌ی گرافیکی تراشه‌ی خود کار می‌کند تا آن را توسعه بدهد؛ ظاهرا تکمیل این پروژه زمان‌بر خواهد بود و به‌همین دلیل گمان آن می‌رود Huawei کماکان از فناوری‌های شرکت ARM در تراشه‌های خود بهره ببرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42360 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/11 تعداد مشاهده: 2388
کلید واژه ها: , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر