کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316358 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل؛ نخستین کمپانی 1 تریلیون دلاری آمریکا

به گزارش سافت گذر، سه روز پس از گزارش فروش فوق‌العاده اپل در سه‌ماهه سوم سال، این کمپانی به نخستین شرکتی در آمریکا تبدیل شد که ارزش آن به بیش از 1 تریلیون دلار می‌رسد. همین ابر سبب شد تا ارزش هر سهم اپل به 207.05 دلار برسد.

اپل آیفون اپل واچ ایرپاد مایکروسافت گوگل آمازون

پیش‌بینی‌های مربوط به اینکه گفته می‌شد ارزش اپل به زودی به بیش از 1 تریلیون دلار می‌رسد، از ماه ژانویه آغاز شد زیرا ارزش سهام این شرکت در سال 2017 به طرز عجیبی سیر صعودی داشت. مالک سیستم عامل iOS و مک، در سال گذشته میلادی 869 میلیارد دلار ارزش داشت و این یعنی در آن زمان 200 میلیارد دلار از مایکروسافت و 140 میلیارد دلار از Alphabet گوگل بیشتر می‌ارزید.

در حالی که اپل به نخستین کمپانی 1 تریلیون دلاری آمریکا تبدیل شده است، به نظر نمی‌رسد آخرین شرکت از این نظر باشد زیرا آمازون در ماه ژولای اعلام کرد که ارزشش به بیش از 900 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش سافت گذر، اپل تخمین زده که درآمد سه‌ماهه آینده‌اش بین 60 تا 62 میلیارد دلار خواهد بود که اگر قرار است این شرکت به این آمار حیرت‌انگیز دست یابد، باید نسبت به سه‌ماهه آخر سال گذشته میلادی حداقل 15 درصد افزایش درآمد داشته باشد.

یکی از دلایل رشد ارزش اپل، به خاطر خدمات این شرکت مانند Apple Pay، آی‌تونز، آی‌کلود و . . . می‌باشد که درآمد این کمپانی در این زمینه 9.55 میلیارد دلار بوده است که نسبت به سه‌ماهه مشابه سال قبل، 28 درصد افزایش داشته است. بر اساس اعلام اپل، افزایش درآمدش به خاطر استفاده کاربران از سرویس Apple Pay و اپ‌استور بوده است.

از نظر فروش آیفون نیز اپل 41 میلیون و 300 هزار دستگاه در سه‌ماهه سال جاری میلادی به فروش رساند که از این حیث با آمار سال گذشته در همین زمان برابری می‌کند.

به گزارش سافت گذر، در بازار گجت‌های پوشیدنی نیز اپل فوق‌العاده عمل کرده زیرا از نظر فروش اپل واچ، ایرپاد و هدفون‌های Beats رشدی 60 درصدی داشته است.

به نظر می‌رسد رشد اپل در آینده نیز ادامه‌دار باشد زیرا این شرکت از نسل جدید آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد که در کنار آن‌ها چندین سخت‌افزار دیگر نیز معرفی خواهد شد.




منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42364 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/12 تعداد مشاهده: 1996
سافت گذر