کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316135 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا فیسبوک به اطلاعات حساب بانکی کاربران دسترسی پیدا خواهد کرد

براساس گزارش‌ جدید وال‌استریت‌ژورنال، فیسبوک درصدد تعامل با بانک‌های بزرگ ایالات‌متحده برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران بوده است.

آیا فیسبوک به اطلاعات حساب بانکی کاربران دسترسی پیدا خواهد کرد

فیسبوک برای مدت طولانی، سخت در تلاش است تا به‌طریقی از برنامه‌ی مسنجر فیسبوک، برای انجام برخی فعالیت‌های مالی و تجاری استفاده کند. براساس گزارش جدید وال‌استریت‌ژورنال، فیسبوک به‌منظور محق ساختن این هدف درصدد تعامل و همکاری با بانک‌های بزرگ امریکا برآمده است تا آنها را متقاعد کند سرویس‌هایی را در اختیار کاربران مسنجر قرار دهند.

فیسبوک با برخی بانک‌های بزرگ آمریکایی از جمله Citigroup، Wells Fargo، JP Morgan Chase و بانک آمریکا وارد مذاکره شد. به‌گزارش وال‌استریت‌ژورنال، بی‌شک این همکاری دوسویه‌ خواهد بود و در نهایت منجر به دسترسی فیسبوک به اطلاعات دقیق مالی مشتریان، از جمله وضعیت مبادلات مالی از طریق کارت بانکی و یا مانده‌ی حساب آنها خواهد شد.

فیسبوک

در این پیشنهاد همکاری، هر زمان فعالیتی مشکوکی در حساب بانکی کاربر دیده ‌شود، Messenger به کاربر هشدار می‌دهد تا از طریق این پلت‌فرم وضعیت حساب و مانده‌ی موجودی خود را چک کند. در نهایت اطلاعات حساب کاربری و موجودی کاربر در دسترس فیسبوک قرار می‌گیرد. در صورت همکاری نزدیک‌تر فیسبوک با بانک‌های بزرگ امریکا، این امکان در اختیار فیسبوک قرار می‌گیرد تا کاربران را به‌سمت خرید محصولات نیز هدایت کند. البته در گزارش وال‌استریت ژورنال ذکر شده است که فیسبوک، به همین اطلاعات حساب بانکی بسنده نکرده و  اطلاعات و داده‌های بیشتر و اضافی از کاربران درخواست می‌کند. برای مثال از کاربران می‌پرسد که پولشان را در خارج از شبکه‌های اجتماعی، در کجا و برای چه موردی هزینه می‌کنند.

در حالیکه بانک‌ها از خلاقیت و نوآوری استقبال می‌کنند، و تمایل دارند مشتریان‌شان از طریق گوشی‌های همراه معاملات بانکی را به‌انجام برسانند، ولی نسبت به عملکرد فیسبوک و حفظ اطلاعات حساس مشتریان خود نیز دقت لازم را به‌عمل می‌آورند. بانک‌های بزرگ، تمایل ندارند اطلاعات مشتریانشان بی‌دلیل در اختیار فیسبوک قرار گیرد. هرچند تعجبی ندارد اگر فیسبوک به این اطلاعات علاقمند باشد. فیسبوک همواره درصدد جمع‌آوری اطلاعات کاربران، اعم از روابط شخصی، روحیه‌ی آنها، علاقه‌مندی‌ها و میزان دارایی بوده و هنوز هم چنین رویکردی را دنبال می‌کند. درنتیجه اگر فیسبوک بخواهد اطلاعاتی در مورد حساب‌های بانکی کاربران داشته باشد، تعجب‌برانگیز نیست. اما از آنجایی که بانک‌های بزرگ امریکا زیر بار این قضیه نرفته‌اند، نشان می‌دهد Facebook برای دسترسی به این اطلاعات محدودیت‌هایی دارد و دسترسی به برخی اطلاعات خیلی هم ساده نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42396 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/16 تعداد مشاهده: 1722
سافت گذر