کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معافیت مالیاتی برای همه استارتاپ ها غیر از دیجی کالا و اسنپ

وزیر ارتباطات اعلام کرد که وزارت امور اقتصادی و دارایی، طرح نوآفرین را قبول کرده است و استارتاپ‌ها به‌زودی با تصویب این طرح در هیئت دولت از مالیات معاف خواهند شد.
معافیت مالیاتی برای همه استارتاپ ها غیر از دیجی کالا و اسنپ

به‌گفته‌ی محمد جواد آذری جهرمی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران در جهت رفع موانع مالیاتی، بیمه و زیرساخت‌های حقوقی استارتاپ‌ها برای یک دوره سه تا پنج ساله، طرحی را به‌عنوان طرح نوآفرین به‌منظور حمایت از کسب‌وکارها و گسترش بازار کسب‌وکارهای نوین برای افزایش حجم بازار و اشتغال در این حوزه تنظیم کرد؛ که با موافقت دولت و شخص رییس جمهور مواجه شده و هم‌اکنون در دولت مطرح است و با بازنگری در برخی پارامتر‌ها به‌زودی در هیئت دولت تصویب می‌شود.

وی اعلام کرد که آنچه در طرح نو آفرین آمده است، مشوق‌هایی برای کسب‌وکارها در دو دوره‌ی سید و تری سید به‌عنوان دوره‌ی اولیه یا نونهالی کسب‌وکارهای نوپا است و استارتاپ‌هایی که در این مرحله قرار می‌گیرند، از مالیات معاف خواهند شد.

براساس گزارش آذری جهرمی، طرح نوآفرین صرفا برای حمایت از کسب‌وکارها در دوره‌ی نونهالی، و به‌منظور گسترش حجم بازار و سرمایه شرکت‌ها تا زمان تبدیل شدن به یک کسب‌وکار مستقل و تنومند است؛ بنابراین کسب‌وکاری مثل دیجی کالا و اسنپ در این طرح قرار نمی‌گیرند و هیچ دلیلی ندارد که مالیات بر درآمد و ارزش افزوده را پرداخت نکنند، چرا که آن‌ها کسب‌و‌کارهای استارتاپی گذشته بودند و اکنون از شرکت‌های مستقل و تنومند اینترنتی به‌شمار می‌روند.

ظاهرا پیشتر، رییس سازمان امور مالیاتی کل کشور اعلام کرده بود که هیچ استارتاپی حتی یک ریال مالیات بر درآمد پرداخت نکرده است و صرفا کسب‌وکارهای نوپا، مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می‌کنند و در عین حال هیچ لایحه‌ی خاصی از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران برای سازماندهی مالیات این دسته از کسب‌وکارها به سازمان امور مالیاتی نیامده است. وزیر ارتباطات در همین راستا گفت:

اعتقاد دارم صحبت‌های رییس سازمان امور مالیاتی کشور درست نبوده و نمی‌دانم ایشان با چه استدلالی این صحبت را مطرح کرده است؛ در حالی که کسب‌وکارهای نوپا تا به امروز مالیات بر درآمد و ارزش افزوده را پرداخت کرده‌اند؛ طرح نوآفرین در دولت همچنان مطرح است و وزارت اقتصاد و امور دارایی نیز این طرح را قبول و امضا کرده است و به‌زودی مشوق‌هایی برای کسب‌وکارهای نوپا در دوره‌ی نونهالی در نظر گرفته می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42398 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/05/16 تعداد مشاهده: 2048
سافت گذر