کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وسیله ای برای جلوگیری از کار کردن بیش از حد کودکان با گوشی

امروزه جلوگیری از کار کردن بیش از حد کودکان با گوشی، به یکی از دغدغه‌های والدین تبدیل شده زیرا برخورد نادرست ممکن است نتیجه‌ای عکس دهد. به همین یک شرکت استرالیایی وسیله جالبی اختراع کرده است.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

به گزارش سافت گذر، کمپانی TechDen نوعی وسیله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید کرده که با استفاده از آن می‌توان مدت زمان کار کردن کودکان با گوشی یا تبلت را کاهش داد.

این وسیله که Den نام دارد، نوعی محفظه فیزیکی در اختیار والدین قرار می‌دهد که آنها می‌توانند گوشی یا تبلت خود را در آن بگذارند و همین کار سبب خواهد شد تا دسترسی به دستگاه برای کودکان کار سختی باشد. با استفاده از اپلیکیشن مربوطه نیز والدین قادر خواهند بود که شرایط مشخصی را تعیین را کنند تا کودکان آن را باز کرده و از گوشی و یا تبلت استفاده نمایند.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

اگرچه نرم‌افزارهای مختلفی مانند Screen Time اپل و یا Digital Wellbeing گوگل وجود دارد ولی مشکل آنها این است که ما هنوز به خودِ گوشی یا تبلت دسترسی داریم و فقط از نظر نرم‌افزاری ما را محدود خواهند کرد. ضمن اینکه می‌توان این دو ویژگی را در تبلت‌ها و گوشیها خاموش کرد ولی با استفاده از Den والدین می‌توانند محدودیت‌های بیشتری در زمینه استفاده از گوشی برای کودکان خود ایجاد کنند.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

در قسمت جلویی، دو در وجود دارد که وقتی آنها به سمت داخل تا می‌شوند، دستگاه باز می‌شود و در قسمت بالای دستگاه، لوگو TechDen به رنگ قرمز حکاکی شده است.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

هیچ محدودیتی برای قرار دادن وسیله در مکان مشخصی وجود ندارد زیرا می‌توان آن را یا در آشپزخانه گذاشت و یا در وسط اتاق جایگذاری کرد.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

فرآیند باز و بسته کردن Den اصلاً کار سختی نیست و نیازی نخواهد بود تا کودکان خود را به دردسر بیندازند. فقط کافی است روی لوگو ضربه‌ای بزنند تا رنگ آن سبز یا قرمز شود. قرمز یعنی دستگاه قفل می‌باشد و کودکان نمی‌توانند گوشی را از درون آن بیرون بیاورند. سبز هم یعنی درهای دستگاه باز خواهند شد و آنها می‌توانند گوشی یا تبلت را خارج کنند.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

شاید بتوان گفت که یکی از ویژگی‌های ایده‌آل Den این است که همزمان یک گوشی یا تبلت را با استفاده از کابل میکرو یواس‌بی و یا Lightning شارژ نیز می‌کند. وقتی باتری گوشی یا تبلت تمام شد، کودکان می‌توانند آن را درون Den قرار دهند و تا زمانی که ظرفیت باتری پر نشده است، دستگاه قفل خواهد ماند.

گوشی اپل گوگل سخت‌افزار نرم‌افزار استرالیا

با یک اپلیکیشن که رابط کاربری آن نیز بسیار راحت است، والدین می‌توانند ساعات مشخصی را در هر روز هفته که می‌خواهند، تعیین نمایند و کودکان هنگام استفاده از گوشی یا تبلت، هشدارهای 5 یا 10 دقیقه‌ای دریافت خواهند کرد تا متوجه شوند که زمان استفاده آنها تقریباً رو به اتمام است. زمانی که وقت آنها تمام شد، از طریق یک اعلان این موضوع به اطلاع کودکان خواهد رسید و باید گوشی یا تبلت را دوباره درون Den قرار دهند.

بلافاصله که گوشی یا تبلت درون Den قرار گرفت، اپلیکیشن آن را شناسایی خواهد کرد و به والدین اطلاع می‌دهد گوشی یا تبلت وارد Den شده است. همچنین اگر وسیله به موقع وارد دستگاه نشده بود نیز والدین متوجه می‌شوند که کودک هنوز گوشی یا تبلت را برنگردانده است.

برای کودکان نیز نوعی اپلیکیشن به نام TechDen Jr. طراحی شده تا بتوانند زمان‌های استفاده از گوشی یا تبلت را مشاهده کنند و اگر می‌خواستند مدت زمان بیشتری از والدین درخواست نمایند. سپس والدین باید از طریق اپلیکیشن خود، به درخواست کودکان پاسخ منفی یا مثبت دهند. به علاوه، کودکان می‌توانند همزمان در موقعی که در حال کار کردن با گوشی هستند نیز درخواست دهند تا آن بازه زمانی افزایش یابد.

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن این است که اگر کودکان می‌خواهند گوشی را دیرتر از موعد مقرر بازگردانند، اپلیکیشن این درخواست را بررسی می‌کند تا ببیند امکان آن وجود دارد یا خیر.

امکان خرید Den از سایت تولیدکننده این محصول با قیمت 119 دلار وجود دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها، احتمالاً تا پایان سال 2018 به دست افراد متقاضی برسد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42407 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/17 تعداد مشاهده: 2055
اخبار مرتبط
سافت گذر