کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316449 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«ویکی‌پدیا» ۱۰ سالگی‌ات مبارک!

 کلمه ویکی‌پدیا هم مانند گوگل در حال تبدیل شدن به یکی از واژگان مشترک دنیای ماست اگر چه تاکنون بارها در جواب سوال دوستان خود گفته‌ایم که خب گوگل کن به جواب می‌رسی اما به همین نحو از کلمه ویکی‌پدیا بهره نمی‌بریم اما تقریبا در همین گوگل‌کردن‌هایمان بارها بهترنی نتیجه‌ای که بدست می‌آوریم همان صفحه دانشنامه ویکی‌پدیاست.

این جملات را گفتیم تا به اینجا برسیم که اعلام کنیم؛ این بزرگترین دانشنامه آنلاین، امروزپانزدهم ژانویه سال ۲۰۱۱ ، «۱۰سالگی» خود را جشن می‌گیرد. این دانشنامه آنلاین اکنون تقریبا ۱۷ میلیون مقاله در ۲۷۰ زبان زنده دنیا را در خود جای داده که تمامی آنها توسط جامعه داوطلب اینترنتی خلق شده‌اند.

Wikipedia 10

ویکی‌پدیا انگلیسی در پانزدهم ژانویه سال ۲۰۰۱ میلادی (۲۵ دی ۱۳۷۹) آغاز به کار کرد و توسط موسسه انتفاعی ویکی‌مدیا پشنیبانی می‌شود که در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شده و تاکنون با کمک‌های داوطلبانه به کار ادامه داده است. کمک‌های داوطلبانه‌ای به تعداد ۵۰۰ هزار مرتبه و به ارزش ۱۶ میلیون دلار.

بهتر است شرح بهتر ویکی‌پدیا را از زبان خودش بشنویم (البته ببینیم):

ویکی‌پدیای انگلیسی (به انگلیسی: English Wikipedia) نسخه زبان انگلیسی دانشنامه ویکی‌پدیا است. این نسخه که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۱ به کار افتاد در نوامبر ۲۰۰۵ به بیش از ۸۸۰,۰۰۰ مقاله دست یافت. این نسخه هم قدیمی‌ترین و هم بزرگ‌ترین ویرایش بین تمامی زبان‌های ویکی‌پدیا است. در سال ۲۰۰۷ یک چهارم کل مقاله‌ها در تمام ویکی‌پدیاها متعلق به زبان انگلیسی بوده است. این نسخه حتی از جمع مقالات دو نسخه زبان آلمانی و زبان فرانسوی که به ترتیب بزرگ‌ترین نسخه‌های بعد از انگلیسی هستند نیز بزرگ‌تر است. در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۰، شمار مقالات این دانش‌نامه بیش از ۳ میلیون و ۳۲۲ هزار بوده است.

در سال‌های اخیر ویکی‌پدیا شاخه‌های دیگری هم پیدا کرده است و سایت‌های به اصطلاح خواهرخوانده‌ای مانند ویکیشنری، ویکی‌مدیا کامونز و ویکی‌سورس را در کنار خود دیده است. آکنون دنیای وب به جایی رسیده است که به نظر نمی‌توان اینترنت را بدون ویکی‌پدیا تصور کرد نظر شما چیست؟ آیا ویکی پدیا در زندگی مجازی شما هم نقشی دارد و آیا تاکنون به کمک شما هم آمده است؟

پیشنهاد ویژه: در ایران هم برخی افراد نسبت به برگزاری جشن‌هایی داوطلبانه برای ده‌سالگی ویکی‌پدیا اقدام کرده‌اند که در این صفحه می توانید با انتخاب شهر خود از مکان آنها مطلع شوید. در تهران نیز مکان‌هایی در نظر گرفته شده که می‌توانید با ثبت نام قبلی در آنها شرکت کنید. (لطفا جای ما را هم خالی کنید!)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4245 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: اخبار پارسیک تاریخ خبر: 1389/10/26 تعداد مشاهده: 1374
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر