کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا تکنولوژی واقعیت مجازی فراگیر نمی شود؟

به گزارش سافت گذر، به تازگی توسط VR Intelligence and SuperData نظرسنجی از 595 فرد حرفه‌ای در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انجام شده و آنها به سؤالاتی درباره چگونگی پیشرفت تجارتشان و نظرات مشتریان پاسخ داده‌اند.

واقعیت مجازی VR واقعیت افزوده AR

این نظرسنجی نشان می‌دهد که 24 درصد پاسخ‌ها، فروش فوق‌العاده را دلیل موفقیت بیان می‌کنند در حالی که تنها 18 درصد فروش خوب در بازارهای جزئی را علت اصلی موفقیت می‌دانند.

بر اساس این گزارش، تکنولوژی‌های VR و AR باید بتوانند دو مانع قیمت بالا و نبود محتوای کافی را برطرف نمایند تا صنعت در این زمینه پیشرفت داشته باشد.

اگرچه هدست‌های واقعیت مجازی همچون Oculus Rift (400 دلار) و HTC Vive (500 دلار) از زمان معرفی کاهش قیمت داشته‌اند، ولی باز هم پرداخت چنین پولی برای خرید این دستگاه‌ها غیرمنطقی به حساب می‌آید. به علاوه، این دستگاه‌ها به مانیتوری نیز نیاز دارند که بتواند تصاویر VR به خوبی نشان دهد بنابراین باید هزینه‌ای را نیز بابت مانیتور متحمل شد.

در نظرسنجی سال 2017، حدود 62 درصد افراد، کمبود محتوا را مهمترین دلیل عدم موفقیت واقعیت مجازی می‌دانستند ولی امسال، این رقم به 52 درصد کاهش یافته است. همچنین در نظرسنجی سال 2017 نیز، 60 درصد افراد قیمت را علت ناموفق بودن VR عنوان کرده بودند که این رقم در سال جاری به 52 درصد رسیده است. جالب است بدانید که در سال 2018، حدود 28 درصد افراد کمبود فعالیت‌های فیزیکی را علت عدم موفقیت واقعیت مجازی برشمردند ولی در سال 2017، این رقم 25 درصد بوده است.

در این گزارش آمده:(( تغییر نظرات در مورد قیمت، بیشتر به خاطر کاهش هزینه‌های خرید محصولات گوگل، اچ‌تی‌سی و Oculus می‌باشند در حالی که تولید محتوا نیز به تدریج در حال افزایش است. به علاوه، دستگاه‌های ایستا مانند Oculus Go و Lenovo Mirage هم سبب شده‌اند تا قیمت اولیه خرید محصولات واقعیت مجازی کاهش پیدا کند زیرا این دستگاه‌ها به رایانه چندان قدرتمندی برای پخش محتوا نیاز ندارند)).

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی عقیده دارند که واقعیت افزوده یا AR، پیش از واقعیت مجازی یا VR در بازار گسترش خواهد یافت. آنها به بازی Pokémon Go اشاره می‌کنند. ضمن اینکه اپلیکیشن آمازون نیز نمونه مناسبی برای اشاره به استفاده از فناوری AR می‌باشد زیرا با استفاده از آن می‌توان وسایل خانه را به صورت واقعیت افزوده در دنیای واقعی قرار داده و ظاهر خانه را با وجود آنها مشاهده کرد.

12 درصد افراد معتقدند که تا یکسال آینده AR در زندگی‌های انسانها وجود خواهد داشت ولی 34 درصد فکر می‌کردند که این اتفاق تا دو سال دیگر رخ خواهد داد. همچنین، 33 درصد افراد هم بر این باور بودند که پذیرش این تکنولوژی طی سه یا چهار سال آینده رخ خواهد داد. اما در این بین 22 درصد دیگر به حضور این فناوری در زندگی انسانها تا بازه زمانی 5 سال آینده خوش‌بین نبودند.

درباره VR نیز، تنها 6 درصد اطمینان داشتند که این تکنولوژی در یک سال آینده وارد زندگی‌ها می‌شود در حالی که 27 درصد بر این باور بودند که واقعیت مجازی تا دو سال دیگر به صورت گسترده در زندگی انسانها استفاده خواهد شد. در این بین، 42 درصد بازه زمانی سه تا چهار سال، و 26 درصد نیز پنج سال را زمان شکوفایی این فناوری در زندگی‌ها دانسته‌اند.

در این نظرسنجی آمده:(( انتظار برای افزایش تقاضا جهت استفاده از VR و AR سبب شده تا کمپانی‌های مختلفی در این زمینه‌ها اهداف تجاری خاصی برای خود تعیین نمایند و حتی برنامه‌های کوتاه‌مدتی نیز برای رسیدن به درآمد مشخص کرده‌ باشند. از صنعت خودروسازی گرفته تا معماری و از گردشگری گرفته تا بنایی، دو تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تأثیرات زیادی گذاشته‌اند)).

از نظر تجاری، استفاده از VR بیشتر در زمینه آموزش معماری، مهندسی، بنایی، تولید، پزشکی، خودروسازی، بانکداری و امور مالی مؤثر بوده است.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42458 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/23 تعداد مشاهده: 1389
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر