کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگر هواوی میت 20 دارای بریدگی است

به تازگی شاهد انتشار تصاویری از نمایشگر هواوی میت 20 در فضای مجازی هستیم که از حضور بریدگی در آن خبر می دهد.

نمایشگر هواوی میت 20

شرکت اپل در سال گذشته میلادی تصمیم گرفت جدیدترین پرچمدار خود، آیفون X را به برش نمایشگر مجهز کند. از آن زمان تا به امروز بسیاری از شرکت ‌ها در جهان مخصوصا کمپانی‌ های چینی از این رویه پیروی کرده اند. یکی از این شرکت‌ ها هواوی بوده که علاوه بر پرچمداران، گوشی های میان رده خود را نیز با چنین ویژگی روانه بازار کرده است.

در ادامه سال جاری میلادی این برند چینی از محصولات بیشتری مجهز به بریدگی صفحه نمایش رونمایی می کند. از این دستگاه ها می توان به گوشی های سری میت 20 اشاره کرد. به تازگی تصاویری از نمایشگر هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرده که از حضور بریدگی در آن خبر می دهد. انتظار می‌ رود گوشی میت 20 به نمایشگر خمیده 6.3 اینچی امولد مجهز شود.

بر اساس تصاویر فاش شده، بریدگی نمایشگر هواوی میت 20 میزبان سیستم‌ شناسایی چهره سه بعدی است. شایعات در گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که هواوی به دنبال توسعه این سیستم به صورت اختصاصی است. این محصول به سنسور اثر انگشت نیز مجهز می شود که در نسخه بالاتر آن، گوشی میت 20 پرو این سنسور در زیر نمایشگر قرار می گیرد.



در گذشته نه چندان دور رندر رسمی هواوی میت 20 لایت به اینترنت راه پیدا کرده بود (رندر رسمی هواوی میت 20 لایت خبر از برش نمایشگر می دهد). با توجه به این موضوع انتظار می رود در آینده رندرهایی از دیگر گوشی های این سری در فضای مجازی منتشر شود تا با طراحی آن ها آشنا شویم. به احتمال زیاد قدرت این گوشی های هوشمند را پردازنده Kirin 980 تامین می کند.

هواوی میت 20 برای تامین انرژی خود به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. از دیگر مشخصات پرچمدار آینده هواوی می توان به دوربین اصلی سه گانه باسنسورهای 16، 12 و 8 مگاپیکسلی، استاندارد IP67 و سیستم عامل پیش فرض اندروید P اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که در ماه اکتبر با این گوشی پرچمدار ملاقات کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42467 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/05/23 تعداد مشاهده: 1502
کلید واژه ها: ,
سافت گذر