کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316092 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه «گلکسی واچ» سامسونگ

«گلکسی واچ» نام ساعت هوشمند جدید شرکت سامسونگ است که این کمپانی هفته گذشته آن را در مراسمی در شهر نیویورک همراه با گلکسی نوت 9 معرفی کرد. در این گزارش قصد داریم شما را کمی بیشتر با این ساعت جدید شرکت سامسونگ آشنا کنیم.
ابعاد و نمایشگر


گلکسی واچ طبق اعلام سامسونگ قرار است در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری عرضه شود. نسخه بزرگتر 13 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و وزن آن بدون بند 63 گرم خواهد بود. این نسخه تنها به رنگ نقره‌ای موجود خواهد بود اما بند آن با رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

نسخه کوچکتر هم 49 گرم وزن دارد و ضخامت ان هم 12.7 میلی‌متر اعلام شده است. این ساعت هم به رنگ‌های مشکی و رز گلد عرضه می‌شود. ضمنا بند این ساعت هم در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قرمز، زرد، بنفش، بژ و قهوه‌ای موجود خواهد بود. البته در صورت تمایل می‌توانید از بندهای 22 میلی‌متری بازار هم روی این ساعت استفاده کنید.

حلقه دور نمایشگر این ساعت خاصیت چرخشی دارد و با چرخاندن آن می‌توانید از ویژگی‌های مختلف این ساعت استفاده کنید. سامسونگ گفته بیش از 60 هزار واچ فیس مختلف بر روی این ساعت قابل استفاده خواهد بود. گلکسی واچ همچنین می‌تواند تا عمق 5 متری زیر آب هم به‌خوبی دوام بیاورد. نمایشگر این اسمارت‌واچ هم از نوع آمولد و رزولوشن آن 360 در 360 اعلام شده است. نمایشگر 1.3 اینچی این ساعت به وسیله گوریلا گلس DX+ محافظت می‌شود.

باتری و سخت‌افزار


نسخه 46 میلی‌متری گلکسی واچ به باتری 472 میلی‌آمپری مجهز شده و نسخه کوچکتر هم از یک باتری با ظرفیت 270 میلی‌آمپر بهره می‌برد. سامسونگ در مراسم معرفی این ساعت ادعا کرد که کاربران می‌توانند از گگلکسی واچ به مدت 1 هفته بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنند.

یک نسخه از گلکسی واچ با مودم LTE داخلی عرضه می‌شود. این نسخه از گلکسی واچ امکان دریافت تماس، پیامک و نوتیفیکیشن‌ها بدون نیاز به اتصال و حضور اسمارت‌فون را فراهم می‌کند. اگر هم مایل نباشید می‌توانید نسخه بلوتوثی این ساعت را خریداری کنید که دریافت تماس و پیامک بر روی آن تنها از طریق اتصال بلوتوث به گوشی انجام می‌گیرد. ضمنا تمامی نسخه‌های گلکسی واچ به 4 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اگزینوس 9110 دوهسته‌ای مجهز هستند. نسخه LTE این ساعت به 1.5 گیگابایت رم و نسخه بلوتوثی هم به 768 مگابایت رم مجهز شده است. ناگفته نماند که سیستم‌عامل این اسمارت‌واچ هم تایزن نسخه 4 خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه


نسخه 42 میلی‌متری و بلوتوثی این ساعت با قیمت 329.99 دلار یا 279 پوند عرضه می‌شود و نسخه LTE آن هم با قیمت 399.99 دلار در ایالات متحده قابل خریداری خواهد بود.

نسخه 46 میلی‌متری بلوتوثی گلکسی واچ با قیمت 349.9 دلار یا 299 پوند و نسخه LTE هم 379.99 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

تاریخ عرضه گلکسی واچ در ایالات متحده 4 شهریور اعلام شده و این در حالی است که خریداران در بریتانیا بایستی تا 13 شهریور منتظر بمانند. ضمنا سامسونگ اعلام کرده گلکسی واچ اوایل پاییز به وارد بازار استرالیا خواهد شد. البته کاربران آمریکایی و بریتانیایی از همین حالا می‌توانند این ساعت را پیش‌خرید کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42490 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/05/26 تعداد مشاهده: 1126
سافت گذر