کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه دانلود و نصب اندروید نسخه «پی»

نسخه بتا «اندروید پی» از چند وقت پیش برای دانلود منتشر شده و بسیاری از اسمارت‌فون‌های اندرویدی می‌توانند این نسخه از سیستم‌عامل گوگل را دانلود و احرا کنند.

با این حال، در حال حاضر تنها گوشی‌های سری پیکسل گوگل و اسمارت‌فون «اسنشال فون» می‌توانند از نسخه کامل اندروید پی بهره‌مند شوند و حتی این نسخه کامل هم فاقد یک سری از ویژگی‌های نهایی اندروید پی است. گوگل اعلام کرده دیگر اسمارت‌فون‌های اندرویدی هم تا اواخر پاییز قادر به دانلود آپدیت اندروید پی خواهند بود.

ابتدا بایستی شما صاحب یکی از گوشی‌های منتخب گوگل باشید تا بتوانید اندروید 9 را دانلود کنید. این گوشی‌ها شامل گوگل پیکسل، پیکسل ایکس‌ال، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال می‌شوند. ضمنا گوشی «اسنشال فون» هم از چند روز پیش به این لیست اضافه شده است.

اندروید پی مستقیما به اسمارت‌فون شما ارسال می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید دستگاه شما قابلیت دانلود این نسخه را دارد بایستی به آدرس تنظیمات> سیستم > آپدیت سیستم بروید و ببینید این نسخه از اندروید برای دانلود آماده است یا خیر. ضمنا ممکن است حتی یک نوتیفیکیشن برای گوشی شما ارسال شود و شما را از دریافت این نسخه از اندروید باخبر کند.

پس رفتن به آدرس بالا، ابتدا فایل را دانلود و سپس نصب کنید. البته لازم به ذکر است اگر باتری دستگاه شما کم باشد قادر به نصب سیستم‌عامل جدید نخواهید بود و باید درصد باقی مانده شارژ گوشی شما بالا باشد و یا اینکه گوشی را به شارژر متصل کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42491 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/05/26 تعداد مشاهده: 1525
سافت گذر