کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش نگرانی ها در مورد استفاده بیش از حد جوانان از گوشی

به گزارش سافت گذر، بر اساس تحقیقی که Pew Research انجام داده است، علاوه بر والدین، خودِ جوان‌ها نیز از بابت استفاده بیش از حد از گوشی نگران هستند.

گوگل اپل گوشی iOS اندروید

بر اساس این مطالعه، حدود نیمی از جوانان 13 تا 17 ساله از اینکه زمان زیادی را صرف کار کردن با گوشی می‌کنند، نگران هستند. همچنین 52 درصد این جوانان اقداماتی برای کاهش استفاده از گوشی انجام داده‌اند، 57 درصد سعی کرده‌اند زمان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را کم کرده و 58 درصد هم در تلاشند تا کمتر با گوشی‌های خود بازی کنند.

گوگل اپل گوشی iOS اندروید

در این گزارش آمده که کاربران و بخصوص جوانان، از تولد نوعی اعتیاد جدید به نام اعتیاد به موبایل نگرانند زیرا حدود 72 درصد از این افراد بلافاصله که از خواب بیدار می‌شوند، گوشی‌های خود را چک می‌کنند و 56 درصد آنها می‌گویند در صورتی که گوشی‌شان نباشد، احساس تنهایی، پرخاشگری و اضطراب خواهند کرد.

گوگل اپل گوشی iOS اندروید

شرکت‌های تکنولوژی در حال ایجاد نوعی ویژگی‌ها هستند تا زمان استفاده از گوشی را کاهش دهند. در ابتدای سال جاری میلادی، اپل اعلام کرد که نسخه 12 سیستم عامل iOS دارای نوعی قابلیت به نام Screen Time است تا به کاربران نشان دهد چند ساعت با گوشی خود کار کرده‌اند. این ویژگی، دارای چندین دسته‌بندی است که اپلیکیشن‌ها یکی از آنهاست. در این دسته، افراد می‌توانند مدت زمان استفاده از اپلیکیشنی که فکر می‌کنند زمان زیادی در آن هستند را محدود نمایند. به علاوه، گوگل هم قابلیت مشابهی به نام Digital Wellbeing را در اختیار افراد قرار داده تا مدت زمان سپری شده در یک نرم‌افزار مشخص را مشاهده کنند. همچنین می‌توان برای اپلیکیشن‌هایی که مد نظر است، تایمر مشخص کرد.

مطمئناً اقدامات شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در این زمینه دوگانه است زیرا از طرفی محصولات جذاب تولید می‌کنند و از طرفی می‌خواهند افراد، مدت زمان کمتری از گوشی خود استفاده کنند. البته احتمالاً این کمپانی‌ها با مورد دوم بیشتر موافق هستند زیرا به این درک رسیده‌اند که اعتیاد دیجیتالی به یک معضل تبدیل شده است. باید منتظر ماند و دید که شرکت‌هایی مانند اپل و گوگل همزمانی که محصولاتشان را تولید و عرضه می‌کنند، چه اقداماتی برای زندگی دیجیتالی افراد در نظر می‌گیرند.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42558 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/02 تعداد مشاهده: 1364
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر