کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی لغو ارسال ایمیل فرستاده شده در جیمیل

به گزارش سافت گذر، چندی پیش اعلام کردیم که گوگل در اپلیکیشن جیمیل خود امکانی را افزوده که با استفاده از آن می‌توانیم ایمیل ارسال شده را بازگردانیم. این قابلیت که از هم‌اکنون در نسخه اندرویدی و iOS جیمیل وجود دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا چند ثانیه بعد از ارسال یک ایمیل، آن را بازگردانند.

ایمیل جیمیل گوگل دسکتاپ اندروید iOS

در ادامه می‌توانید آموزش ببینید که چگونه یک ایمیل فرستاده شده را لغو ارسال کنید. با سافت گذر همراه باشید.

ایمیل جیمیل گوگل دسکتاپ اندروید iOS

لغو ارسال ایمیل فرستاده شده در اندروید و iOS بسیار ساده است و اصلاً نیازی به انجام تنظیمات سخت و پیچیده ندارد. پس از ارسال یک ایمیل، می‌توانید گزینه‌ای به معنای لغو ارسال یا Undo را در پایین صفحه نمایش مشاهده نمایید. اگر آن گزینه را زدید، همه کاری که باید انجام می‌دادید، تمام شده است. فقط باید به خاطر داشته باشید که Undo تنها چند ثانیه پس از ارسال یک ایمیل به نمایش درمی‌آید.

پیشنهاد ما به شما این است برای اینکه ببینید آیا این ویژگی برای شما فعال شده یا خیر، یک ایمیل آزمایشی ارسال نمایید زیرا گوگل همچنان در حال عرضه این قابلیت است بنابراین احتمال دارد که هنوز برای برخی فعال نشده باشد.

لغو ارسال ایمیل فرستاده شده در دسکتاپ

1) تنظیمات لغو ارسال خود را چک کنید

در گذشته، باید گزینه لغو ارسال را فعال می‌کردید ولی هم‌اکنون گوگل آن را به یک ویژگی استاندارد برای اپلیکیشن ارسال جیمیل خود تبدیل کرده است. البته ما باز هم توصیه می‌کنیم که از فعال بودن آن در تنظیمات اطمینان حاصل نمایید.

ابتدا وارد حساب کاربری جیمیل خود شده و سپس روی علامت چرخ دنده که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. از این منو، روی قسمت تنظیمات ضربه بزنید.

2) تنظیمات را در صورت نیاز درست کنید

ایمیل جیمیل گوگل دسکتاپ اندروید iOS

منو تنظیمات حاوی همه ویژگیهای مخصوص که شما می‌توانید فعال کنید می‌باشد. به تب General آمده و از پایین، قسمت Undo Send را بیابید. از این قسمت، می‌توانید مدت زمانی که ایمیل فرستاده شده را لغو ارسال کنید، را مشاهده نمایید. امکان انتخاب یکی از گزینه‌های 5، 10، 20 و یا 30 ثانیه پس از ارسال یک ایمیل فرستاده شده فراهم شده است یعنی با انتخاب مثلاً 20 ثانیه، تا این مدت زمان می‌توانید ایمیل فرستاده را بازگردانید.

زمانی که از انجام این کار اطمینان حاصل کردید، به قسمت انتهایی تنظیمات بیایید و تغییرات را ذخیره کنید.

ایمیل جیمیل گوگل دسکتاپ اندروید iOS

به خاطر داشته باشید که حتی اگر گزینه اشاره شده فعال بود نیز ایمیل ارسال شده در صندوق ورودی فرد دریافت کننده مشاهده خواهد شد که البته لغو ارسال یک ایمیل آن را ناپدید خواهد کرد حتی در صورتی که فرد دریافت کننده در حال خواندن آن باشد بنابراین سرعت عمل بسیار مهم است.

3) ارسال ایمیل آزمایشی

ایمیل جیمیل گوگل دسکتاپ اندروید iOS

حالا که مدت زمان لغو ارسال ایمیل را مشخص کرده‌اید، یک پیام الکترونیکی آزمایشی بفرستید. روی گزینه نوشتن یا Compose ضربه زده و آدرس جیمیل خود را وارد نموده و گزینه ارسال یا Send را بزنید.

حالا به گوشه پایین سمت چپ نگاه کنید و باید یک پیام ظاهرشونده ببینید که به شما می‌گوید ایمیل ارسال شد (Message Sent). این پیام به شما امکان مشاهده یا نوشتن یک ایمیل جدید را می‌دهد. در وسط این اعلان، گزینه لغو ارسال یا Undo به چشم خواهد خورد.

اگر صبر کنید، خواهید دید که این آپشن پس از چند ثانیه ناپدید خواهد شد. اگر این اتفاق رخ داد، یعنی زمان شما برای لغو ارسال جیمیل به پایان رسیده است.

چنانچه نمی‌دانید چند ثانیه برای لغو ارسال ایمیل فرستاده تعیین کنید، پیشنهاد سافت گذر به شما این است تا چندین بار ایمیل آزمایشی بفرستید تا به یک عدد ثابت برسید.

در صورتی که روی گزینه لغو ارسال یا Undo ضربه بزنید، خواهید دید که ایمیل شما به همان حالتی برخواهد گشت که هنوز نفرستاده بودید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا محتوا یا آدرس را تغییر داده و دوباره ارسال نمایید.

پس از اینکه یک ایمیل بازگردانده شد، محدودیت زمانی برای ویرایش آن وجود ندارد بنابراین می‌توانید آن را حذف کرده و یا دوباره از اول شروع به نوشتن کنید.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42570 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/03 تعداد مشاهده: 2143
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر