کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت بسیار بالای رایانه اصل اپل به نام Apple-1

به گزارش سافت گذر، اگر خرید یک مک‌بوک شما را برای استفاده از محصولات اپل راضی نمی‌کند، پیشنهاد ما به شما این است تا بخشی از تاریخ اپل را با رایانه Apple-1 تجربه کنید. قرار است در ماه سپتامبر، مزایده‌ای برای فروش این رایانه در ایالت بوستون آمریکا برگزار شود.

رایانه کامپیوتر اپل iOS Apple-1 سیستم

آن‌طور که انتظار می‌رود، اپل می‌تواند با فروش این رایانه حداقل 300 هزار دلار پول به جیب بزند زیرا در Apple-1 اکثر قطعات اصل و اورجینال این کمپانی مانند ACI، کیبورد ASCII، کابل اتصال، منبع نیرو، ویدیو مانیتور و . . . به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است این رایانه به مدت 8 ساعت مورد آزمایش قرار گرفت که البته بدون هیچ‌گونه مشکلی کار کرد.

رایانه کامپیوتر اپل iOS Apple-1 سیستم

Apple-1 که از آن با عنوان Apple Computer 1 نیز یاد می‌شود، نوعی رایانه است که توسط خودِ استیو وزنیاک، هم بنیان‌گذار اپل طراحی شده است.

از این رایانه در سال 1976 رونمایی گردید که ابتدا به عنوان یک سیستم خام مورد استفاده قرار می‌گرفت تا بر اساس آن، کاربران رایانه‌های شخصی خود را طراحی نمایند.

برای تأمین بودجه ساخت این رایانه، استیو جابز، میکروباس VW و وزنیاک ماشین‌حساب HP-65 خود را فروختند.

به گزارش سافت گذر، اولین دستگاه Apple-1 با قیمت 666.66 دلار به فروش رسید و اپل نیز توانست در گام اول، 175 واحد از آن را به فروش برساند.

رایانه کامپیوتر اپل iOS Apple-1 سیستم

امروزه، اپل در بازار تجاری دنیا بیش از 1 تریلیون دلار ارزش دارد و این یعنی رشد بسیار فوق‌العاده برای یک شرکت.

علاوه بر رایانه‌ها، اپل گوشی، ساعت مچی، آیپد و آیپاد نیز به فروش می‌رساند.

آن دسته از افرادی که به کامپیوتر و قطعات آن علاقه‌مندند، بد نیست بدانند که قیمت رایانه Apple-1 در مزایده‌های مختلف متغیر بوده است. برای مثال، در مزایده سال 1999 این رایانه تنها 50 هزار دلار و در مزایده سال 2016 حدود 8150000 دلار به فروش رسید.

در سال 1997 بود که اپل دیگر Apple-1 را تولید نکرد زیرا رایانه جدیدی به نام Apple II را ساخت و برای قانع کردن خریداران، تخفیف‌هایی نیز جهت معاوضه دو رایانه در نظر گرفت.

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه مشتریان Apple-1های خود را آوردند، مالک iOS بوردهای آنها را از بین برد تا این نسل از کامپیوترها برای چنین روزهایی بسیار نایاب شود بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که چرا هزینه این مزایده انتظار می‌رود اینقدر بالا باشد زیرا تخمین زده شده که تنها 60 دستگاه از این کامپیوترها در دنیا وجود دارد.

از آن‌جایی که رایانه Apple-1 برای علاقه‌مندان به رایانه تولید شده است، این مزایده می‌تواند توجهات بسیاری را به سمت خود جذب کند.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42614 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/06 تعداد مشاهده: 1847
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر