کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316167 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال استفاده از تاکسی بدون راننده در المپیک 2020 توکیو

به گزارش سافت گذر، شرکت‌های زیادی در زمینه خودروهای بدون راننده حضور دارند ولی از جمله آنها ، شرکت تاکسیرانی ژاپنی Hinomaru Kotsu و کمپانی ZMP می‌باشند که گفته می‌شود قصد دارند از محصول بدون راننده خود در المپیک 2020 ژاپن رونمایی کنند. این دو کمپانی سال گذشته همکاری با یکدیگر آغاز کردند و از این قرارداد در حال حاضر نتایجی حاصل شده است.

خودروهای بدون راننده توکیو ژاپن تاکسی بدون راننده

در ابتدای هفته جاری، این تیم از اولین تاکسی بدون راننده خود رونمایی کردند و تصمیم گرفتند تا با استفاده از آن چندین هفته به مسافران خدمات ارائه کنند.

یک سفر نمادین در برابر رسانه‌ها نشان‌دهنده استفاده یک خانواده از مینی‌ون است که آنها را به یک سفر 3 مایلی می‌برد و از خیابان‌های شلوغ توکیو عبور می‌دهد.

خودروهای بدون راننده توکیو ژاپن تاکسی بدون راننده

به گزارش سافت گذر، مسافران با استفاده از یک اپلیکیشن و کد QR، به تاکسی دسترسی دارند و زمانی که یک نفر در تاکسی حضور دارد، با لمس صفحه نمایش، سفر را آغاز می‌کند.

ویدیو منتشر شده از این سفر نمایشی نشان می‌دهد که خودرو به راحتی موانع موجود در مسیر را پشت سر می‌گذارد. ضمن اینکه یک راننده نیز در خودرو حضور داشت تا در صورت نیاز، آن را کنترل کند.

یکی از مسافران در گفتگو با تلویزیون گفت:(( خودرو بدون راننده در برخی مواقع به طرز عجیبی حرکت می‌کرد و به نظر می‌رسید در برخی جاها با چالش‌های موجود در خیابان، نیاز داشت تا یک نفر در خودرو برای کنترل آن حضور یابد)).

خودروهای بدون راننده توکیو ژاپن تاکسی بدون راننده

این تاکسی بدون راننده روزانه 8 سفر درون شهری را بین دو مقصد شهر انجام می‌دهد که هزینه این حمل‌ونقل 14 دلار می‌باشد. ضمن اینکه در صورت موفقیت این سفرهای آزمایشی، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی، مقصدهای بیشتری برای این تاکسی بدون خودرو تعیین گردد.

به گزارش سافت گذر، شرکت تاکسیرانی Hinomaru Kotsu می‌خواهد سرویس بدون راننده خود را تا المپیک 2020 توکیو (یعنی تا 2 سال آینده) حاضر کند و علاوه بر جابه‌جایی طرفداران، قصد دارد ورزشکاران را نیز بین هتل‌ها و محل مسابقات انتقال دهد.

بر اساس ادعای دو شرکت تاکسیرانی ژاپنی، این تاکسی رباتی اولین خودرویی است که با دریافت هزینه، اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کند البته لیفت نیز پیش از این کارهایی در این زمینه صورت داده است.

تاکسی‌های بدون راننده در حال حاضر به یکی از اولویت‌های شرکت‌های تولیدکننده خودرو تبدیل شده‌اند. برای مثال، تویوتا در برنامه تاکسی‌های بدون راننده شرکت اوبر حدود 500 میلیون سرمایه‌گذاری کرد. به علاوه، نیسان نیز قصد دارد در این زمینه وسایل نقلیه بدون راننده تولید کند و از آنها در المپیک 2020 توکیو استفاده نماید.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42640 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/08 تعداد مشاهده: 1589
سافت گذر