کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین گوشی‌های معرفی شده در همایش IFA 2018

به گزارش سافت گذر، معمولاً در همایش IFA همه شرکت‌ها از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی نمی‌کنند و آن‌هایی که اقدام به معرفی دستگاه خود می‌کنند نیز معمولاً دستگاه‌های میان‌رده را معرفی می‌نمایند. البته این قاعده همیشه درست نیست زیرا در همایش IFA سال جاری میلادی بودند شرکت‌هایی که سعی کردند از پرچمدار جدید خود رونمایی کنند. با سافت گذر همراه باشید تا با بهترین گوشی‌های ارائه شده در همایش IFA سال 2018 آشنا شوید.

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

SONY XPERIA XZ3

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

مطمئناً یکی از بهترین گوشی‌های معرفی شده در همایش IFA، اکسپریا ایکس زد 3 است که ظاهر آن نسبت به مدل قبلی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 بهبود یافته است. ظاهر اکسپریا ایکس زد 2 که تقریباً قدیمی بود حالا دیگر به چشم نمی‌خورد زیرا در پرچمدار جدید سونی بدنه‌ای با ضخامت کم و انحنا موجود در قاب جلویی و پشتی به چشم می‌خورد. اما نکته جالب در مورد این گوشی، صفحه نمایش آن است زیرا این دستگاه اولین محصول سونی با نمایشگر اولد می‌باشد. وجود صفحه نمایش زیبا و 6 اینچی که در کنار آن اسپیکرها قرار دارند باعث شده تا این دستگاه برای کسانی که می‌خواهند فیلم تماشا کنند یک انتخاب ایده‌آل باشد. دوربین اصلی تک لنزی 19 مگاپیکسلی نسبت به اکسپریا ایکس زد 2 تفاوتی نکرده ولی دوربین سلفی ارتقا یافته و به 13 مگاپیکسل رسیده است. از نظر قدرت و عملکرد این گوشی یک دستگاه تقریباً همه چیز تمام است زیرا از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند و دارای تأییدیه IP68 نیز می‌باشد. ضمن اینکه سیستم عامل اکسپریا ایکس زد 3 اندروید P است. به طور کلی این دستگاه یکی از بهترین گوشی‌های دنیاست که قیمت آن 900 دلار می‌باشد.

ZTE AXON 9 PRO

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

پس از کشمکش‌هایی که میان ZTE و آمریکا به خاطر ممنوعیت فروش محصولات این کمپانی در ایالات متحده به وجود آمد، این شرکت تا حدودی به انزوا کشیده شد ولی تصمیم گرفت با معرفی پرچمداری جدید، دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند حضور یابد. گوشی آکسون 9 پرو ادامه‌دهنده نسل آکسون 7 است. این گوشی با صفحه نمایش 6.21 اینچی آمولد، دارای ناچ می‌باشد. ZTE به متقاضیان خرید این گوشی وعده داده که صفحه نمایش مدل آکسون 9 پرو برای تماشای ویدیو یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در دنیا باشد. پردازنده آکسون 9 پرو اسنپ‌دراگون 845، به همراه رم 6 گیگی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. باتری آن 4000 میلی‌آمپر و دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل و مجهز به فناوری تشخیص چهره می‌باشد. همچنین دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 20 و 12 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه به چشم می‌خورد. قیمت پرچمدار جدید ZTE حدود 750 دلار است.

HUAWEI MATE 20 LITE

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

محصول جدید هوآوی یعنی میت 20 لایت دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با بریدگی و رزولوشن 1080*2340 پیکسل می‌باشد. پردازنده آن Kirin 710 و رم آن نیز 4 گیگ است. برای گرفتن تصاویر پرتره بهتر دو لنز 24 و 2 مگاپیکسل دوربین سلفی هستند. ضمن اینکه در بخش دوربین اصلی نیز دو لنز 20 و 2 مگاپیکسلی وظیفه گرفتن تصاویر را برعهده دارند. میت 20 لایت نشان‌دهنده قدرت هوآوی در زمینه تولید گوشی‌های میان‌رده است و می‌تواند مسیر را برای معرفی دستگاه اصلی هوآوی یعنی میت 20 پرو که قرار است در اکتبر معرفی شود، هموار کند. قیمت میت 20 لایت 500 دلار است.

HONOR PLAY

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

اگر به دنبال خرید گوشی با طراحی فوق‌العاده و مشخصات فنی نسبتاً بالا و در حد گیمینگ هستید، حتماً آنر پلی را مد نظر داشته باشید. تنها با پرداخت 330 یورو می‌توانید صاحب گوشی آنر پلی که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی، پردازنده Kirin 970 و رم 4 گیگی است، بشوید. در این گوشی که تقریباً یک دستگاه گیمینگ به حساب می‌آید، از فناوری GPU Turbo استفاده شده تا نرخ فریم و دقت گرافیکی افزایش یابد. دوربین اصلی آنر پلی تک لنزی و 16 مگاپیکسل است که در آن سنسور شناخت عمق و مقداری تنظیمات هوش مصنوعی به چشم می‌خورد تا بتوان مناظر را به خوبی شناسایی کرد. سیستم عامل آن اندروید 8.1 و رابط کاربری آن نسخه 8.2 EMUI است. در نهایت اشاره کنیم که ظرفیت باتری آنر پلی 3750 میلی‌آمپر می‌باشد.

LG G7 ONE و LG G7 FIT

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

نمی‌دانستیم که باید در سال 2018 از ال‌جی چه انتظاری داشته باشیم ولی این کمپانی با معرفی مدل جی 7 وان، پاسخ ما را داد. این دستگاه که از نسخه خام اندروید بهره می‌برد، نسخه ارزانتر پرچمدار ال‌جی یعنی جی 7 ThinQ به حساب می‌آید بنابراین ظاهر جی 7 وان به جی 7 ThinQ شباهت زیادی دارد و در آن صفحه نمایش 6.1 اینچی به همراه بریدگی مشاهده می‌شود. اما پردازنده، رم و حافظه داخلی جی 7 وان به ترتیب اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگ و 32 گیگابایت می‌باشد. ماژول دوربین عقب یک لنز 16 مگاپیکسلی است که البته هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

ال‌جی جی 7 فیت نیز یک دستگاه میان‌رده‌تر به حساب می‌آید زیرا در آن پردازنده اسنپ‌دراگون 821 به کار رفته است بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت آن کمتر از جی 7 وان باشد.

HTC U12 LIFE

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

اگرچه قرار نیست گوشی اچ‌تی‌سی یو 12 لایف در ایالات متحده عرضه شود ولی مشخصات فنی فوق‌العاده و قیمت پایین آن همه را وسوسه می‌کند. این دستگاه به نوعی نسخه پایین‌تر اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس است که در آن دکمه‌های معمولی و یک جک هدفون به چشم می‌خورد. این دستگاه که صفحه نمایش 6 اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون 636 دارد، در دو نمونه و با مقدار رم 4 یا 6 گیگی و با مقدار حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری این دستگاه 3600 میلی‌آمپر و دوربین اصلی آن یک لنز 16 مگاپیکسلی است. قیمت اچ‌تی‌سی یو 12 لایف تنها 390 دلار تعیین شده است.

BLACKBERRY KEY2 LE

بلکبری هوآوی آنر سونی اکسپریا ال‌جی

اگر می‌خواستید گوشی بلکبری KEY2 را خریداری کنید ولی پول آن را نداشتید، حالا می‌توانید مدل KEY2 LE که نسخه ارزانتر KEY2 است را صاحب شوید زیرا در این دستگاه ویژگی‌های مشترک زیادی نسبت به محصول پیشرفته‌تر به چشم می‌خورد. مثلاً کیبورد، پردازنده اسنپ‌دراگون 636 و رم 4 گیگی از آن جمله می‌باشند. بلکبری KEY2 LE در رنگ‌های آبی، طلایی و قرمز در بازار موجود خواهد بود. حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است که با یک کارت حافظه می‌توان آن را افزایش داد. دوربین اصلی دوگانه دارای لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی است. ضمن اینکه ظرفیت باتری KEY2 LE نیز به 3000 میلی‌آمپر کاهش یافته و قیمت آن حدود 400 دلار می‌باشد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42655 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/10 تعداد مشاهده: 2241
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر