کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری گوگل و مستر کارت برای پیگیری خرید آفلاین کاربران

شرکت گوگل و مسترکارت طی یک قرارداد مخفیانه، خرید‌های آفلاین دارندگان مسترکارت را ردیابی می‌کنند.

همکاری گوگل و مستر کارت برای پیگیری خرید آفلاین کاربران

گوگل و مسترکارت یک قرارداد پنهانی با یکدیگر امضا کرده‌اند که طبق این قرارداد، گوگل می‌تواند میزان فروش مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را بر اساس اطلاعات مسترکارت مشتریان پیگیری کند.

تبلیغات آنلاین، در دنیای امروز، بر تمام روش‌های تبلیغاتی دیگر از قبیل تلوزیون، روزنامه، بنر و موارد دیگر برتری پیدا کرده است. شرکت‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند که در بخش تبلیغات آنلاین سرمایه‌گذاری کنند. عمده دلیل محبوبیت تبلیغات آنلاین قابلیت پیگیری کردن آن است و شرکت‌ها می‌توانند به این طریق، از میزان اثرگذاری و مفیدبودن کمپین تبلیغاتی خویش آگاه شوند.

اگر شما برای تبلیغات در گوگل و یا فیسبوک سرمایه‌گذاری کنید، قادر خواهید بود تا تعداد مشتریانی را که از طریق کمپین تبلیغاتی وارد فروشگاه آنلاین شما شده‌اند، پیگیری کنید؛ حتی ‌میتوان از میزان و نوع خرید آنها مطلع شد.

سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان خریدهای آفلاین مشتری‌ها از یک مغازه یا فروشگاه را بعد از تماشای یک تبلیغ آنلاین پیگیری کرد؟

شرکت‌های فناوری برای سال‌های زیادی است که تلاش‌ می‌کنند شکاف میان تبلیغات آنلاین و فروش آفلاین را کنترل کنند. همان‌طور که می‌دانید، Google همیشه قادر به تشخیص مکان جغرافیایی شما است؛ با توجه به این ویژگی، مهم‌ترین دلیل گوگل و مسترکارت جهت آغاز این همکاری، ردیابی خریدهای آفلاین کاربران است.

گوگل و مسترکارت(gooogle/mastercard)
به‌گفته‌ی بلومبرگ، تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش‌های مسترکارت در ایالات متحده آمریکا پس از رمزنگاری در اختیار گوگل قرار می‌گیرد. گوگل قادر به دیدن اطلاعات معاملات شخصی نیست؛ ولی شرکت‌ها، اطلاعات مورد نیاز خود را از این داده‌ها استخراج کنند. به‌عنوان مثال، هنگامی که کاربری خرید آفلاین انجام می‌دهدِ شرکت با تطبیق اطلاعات پروفایل وی متوجه می‌شود که این کاربر قبلا روی آگهی آنلاین کلیک کرده است یا خیر.

در این روش، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند دیتابیس آدرس ایمیل کاربران خود را برای گوگل ارسال کنند؛ سپس گوگل، خرید‌های مشتریان مسترکارت را به آدرس ایمیل آن‌ها ارتباط می‌دهد. به این ترتیب، شرکت‌ها می‌توانند فعالیت آنلاین کاربران را پیگیری کنند و از میزان اثربخشی و درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین خود مطلع شوند.

در واقع این کار یک روش موثر برای متقاعد کردن شرکت‌ها جهت اقدام به تبلیغات آنلاین است. وقتی شرکت‌ها ببینند که تبلیغات آنلاین سبب افزایش فروش می‌شود، پول بیشتری را صرف تبلیغات در گوگل می‌کنند.

این استراتژی، دلیل دیگری بر اثبات این مطلب است که یک کسب‌وکار اینترنتی، در هر حال به برخی اطلاعات خصوصی کاربران نیاز دارد. گوگل بر همین اساس، این قرارداد را تایید نکرده است. هیچ‌کدام از دو شرکت، اطلاعاتی را در این خصوص به مشتریان خود ارائه نداده‌اند.

کاربران می‌توانند با خاموش کردن گزینه‌ی web and activity در اکانت گوکل خود از انتشار اطلاعاتشان جلوگیری کنند. البته پیداکردن این گزینه و انجام تنظیمات مورد نیاز کمی سخت و زمان‌بر است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42668 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/06/11 تعداد مشاهده: 1456
سافت گذر