کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316278 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خاطرات تکان‌دهنده لیزا از پدرش استیو جابز

«لیزا جابز» اخیرا کتاب خاطراتی را درباره زندگی‌اش با پدرش استیو جابز پدرش منتشر کرده است. خاطراتی که او در این کتاب به انها اشاره کرده اکثرا دردناک و تکان‌دهنده هستند.
برای مثال در قسمتی از این کتاب خاطرات آمده مادر او یعنی «کریسان برنان» که در آن زمان از استیو جابز جدا شده بود از استیو خواست که برای او و دخترش خانه‌ای را خریداری کند. استیو جابز بعد دیدن خانه ابتدا موافقت کرد اما در اقدامی عجیب خانه را برای خودش و همسر جدیدش خریداری کرد.

روابط بد بین جابز و دخترش همواره مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته است. او حتی در ابتدا ادعا می‌کرد که لیزا فرزند او نیست و حاضر نبود حق اولادی را برای او پرداخت کند. حال در این کتاب جزئیاتی فاش شده که نشان می‌دهد استیو جابز اصلا رفتارهای پدرانه درست و صحیحی در دوران زندگی‌اش نداشته است. در یکی دیگر از بخش‌های این کتاب آمده که استیو جابز در دوران کودکی لیزا حتی حاضر نبوده یک سیستم گرمایش در اتاق لیزا قرار دهد. لیزا جابز در قسمتی از کتاب می‌گوید: «احساس می‌کنم من و پدرم در مسیر اهداف همدیگر قرار داشتیم. از نظر پدرم من مانند یک لکه بر روی شیشه عینک او بودم و در مسیر رسیدن او به بزرگی و عظمتی که برای خودش متصور شده بود من نقشی نداشتم. او می‌گوید: «پدرم معتقد بود وجود من به نحوی مسیر موفقیت او را خراب کرده است. اما من دقیقا عکس پدرم فکر می‌کردم و هرچقدر به او نزدیکتر بودم، کمتر احساس خجالت و تنهایی می‌کردم. او بخشی از دنیای من بود و می‌توانست با سرعت بیشتری مرا از تاریکی به سمت روشنایی هدایت کند.


البته «مونا سیمپسون» خواهر استویر جابز و همچنین «پاول جابز» همسر دوم او در واکنش به کتاب لیزا جابز می‌گویند: «لیزا عضوی از خانواده جابز است و خواندن چنین کتابی واقعا باعث ناراحتی و تاسف ما بود چرا که اظهارات او با آنچه که ما از استیو جابز به خاطر داریم کاملا متفاوت است. استیو جابز با آنچه که به عنوان پدر و همسر در این کتاب عنوان شده فرق دارد. استیو لیزا را دوست داشت و همیشه تاسف می‌خورد که نتوانسته در دوران کودکی لیزا همانند یک پدر واقعی به وظایفش عمل کند و در کنارش باشد.»

البته لیزا هم در کتابش گفته که پدرش را به‌طور کامل بخشیده و هیچ کینه‌ای از او در دلش باقی نمانده و همواره تلاش می‌کند کارهای مثبت و رفتارهای خوب او را به یاد بیاورد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42695 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/06/13 تعداد مشاهده: 2574
سافت گذر