کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیم‌کارت اپراتور سوم قبل از پایان سال

اپراتور سوم تلفن همراه طبق گفته‌هاي مسوولان قرار است رسما سيم‌كارت‌هاي خود را از 22 بهمن‌ماه جاري ارائه كند ولي با توجه به اتفاقات و تغييراتي كه چندي پيش در اعضاي هيات مديره اين اپراتور رخ داده، اين سوال وجود دارد كه آيا مي‌تواند در موعد مقرر به وعده خود جامه عمل بپوشاند يا خير؟

اپراتور سوم تلفن همراه براي ايجاد فضاي رقابتي در حوزه ارتباطات سيار در كشور و تقويت آن يك نياز و ضرورت محسوب مي‌شد و پس از چالش‌هايي كه در زمينه برگزاري مزايده و اتفاقات پس از آن، سرانجام پروانه اين اپراتور در تاريخ 29 ارديبهشت‌ماه و در مراسم روز جهاني ارتباطات به شركت ارتباطات تامين شمس نوين يا همان تامين تلكام اعطا شد.

اما گرفتن جواب سوال‌هايي كه درباره اپراتور سوم تلفن همراه و عملكردش مطرح شده، نيازمند پاسخگويي مديران است كه اكنون دسترسي به اعضاي هيات مديره اين اپراتور وجود نداشته و كسي به‌طور شفاف پاسخگوي رسانه‌ها نيست.

پيش‌بيني درآمدي كه براي اپراتور سوم تلفن همراه براي 15 سال در نظر گرفته شده، رقم 676 هزار ميليارد ريال است و حق‌لايسنس براي اين اپراتور ‌401 ميليارد تومان و جمع مبلغ حق‌السهم ساليانه‌اي كه بايد به رگولاتوري بدهد، 6/23 درصد است، به گفته معاون سازمان تنظيم مقررات پيش شماره اين اپراتور 092 خواهد بود و حداقل بايد خدمات نسل دوم را در جاده‌ها ارائه دهد و در شهرها نيز حداقل بايد خدمات نسل سوم را ارائه دهد.

اپراتور سوم پس از صدور پروانه 9 ماه فرصت دارد كه شبكه را در تهران، كلان شهرها و بخشي از جاده‌ها ايجاد كند كه اين سيم‌كارت‌ها به‌صورت دائمي و اعتباري است؛ مدير عامل شركت تامين تلكام پيش از اين در گفت‌و‌گو با ايسنا گفته بود: سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم رسما از 22 بهمن‌ماه سال جاري ارائه مي‌شود ولي درتلاشيم اين كار در بعضي از شهرها سريع‌تر انجام شود، براساس مجوزي كه داريم امكان راه‌اندازي شبكه‌هاي نسل 2 و 3 (2G/3G) را خواهيم داشت و بايد ببينيم براساس استراتژي‌هاي بازاريابي كه در حال تدوين است چه رويكردي را در شهرهاي مختلف از منظر (2G/3G) اتخاذ مي‌كنيم كه اين موضوع تا دو ماه آينده نهايي مي‌شود و برمبناي نتايج اين مطالعات قيمت‌گذاري و نوع سرويس‌هاي مبتني بر داده تصميم‌گيري خواهد شد.

فيض‌آبادي درباره تعرفه مكالمه و قيمت سيم‌كارت‌ها تصريح كرده بود: اين موضوع هنوز نهايي نشده است و بايد به رقابتي بودن تعرفه توجه كنيم چون قاعده بازار، فعاليت برمبناي قيمت رقابتي است و بايد دررابطه با بحث بازاريابي و فعاليت‌ به موضوع رقابت‌پذيري توجه كرده و جوانب امر را در نظر بگيريم، لذا تعيين تعرفه در دست مطالعه و بررسي است.

وي گفته بود: اولويت اول ما طراحي شبكه از نظر فني، تامين و نصب تجهيزات و راه‌اندازي فيزيكي شبكه است كه هم‌زمان با آن بحث تعرفه و نوع و چگونگي ورود به بازار نيز در دست بررسي و كار كارشناسي است.

اما معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينكه گزارش‌هاي اجرايي اپراتور سوم تلفن همراه از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حال پيگيري است گفته بود: بخشي از اين گزارش‌ها بايد با معاونت نظارت اين سازمان نيز هماهنگ شود اما براساس اعلام خود اپراتور، قرار است تا انتهاي سال شبكه اپراتور سوم راه‌اندازي شود.

سبوحي با بيان اينكه مفاد پروانه اپراتور سوم تلفن همراه كاملا روشن است گفته بود: قيمت سيم‌كارت‌هاي اين اپراتور با توجه به رعايت شرايط رقابتي مشابه اپراتور اول و دوم است؛ تعرفه‌هاي خدمات اين اپراتور نيز كاملا مشخص است و اگر بخواهند سرويس‌هاي جديد مربوط به نسل سوم را ارائه دهند، طبيعتا شرايط و ضوابطش پيش‌بيني شده و بايد در مدت زمان قبل از ارائه سرويس، پيشنهاد تعرفه‌هايشان را به سازمان ارائه دهند تا سازمان نيز بررسي كرده و با تصويب كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، اپراتور تعرفه‌هاي مربوطه را دريافت كند.

هم‌چنين در مردادماه سال جاري معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با اشاره به بازديدي كه مسوولان سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از روند پيشرفت پروژه اپراتور سوم داشتند، با بيان اينكه سياست سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره تعامل با اپراتورها در جهت توسعه و هم راستا با منافع مصرف‌كنندگان است گفته بود: با توجه به زمان‌بندي‌هاي مطرح شده در پروانه اپراتور سوم تلفن همراه اين اپراتور در تلاش است در موعد مقرر خدمات خود را اجرايي كند. در همين راستا، طراحي شبكه در بخش فروش و مطالعات بازار در حال انجام است.

وي با اشاره به آغاز به كار مشاور خارجي گفته بود: از سوي ديگر مذاكرات با اپراتور اول و دوم به منظور برقراري ارتباطات مورد نياز و هم‌چنين اشتراك آنتن‌هاي تلفن همراه (BTS) آغاز شده است؛ بر اساس پروانه ارايه شده به اين اپراتور، بايد از حداكثر توان داخلي براي تأمين تجهيزات مورد نياز خود استفاده كنند.

اما به گفته وزير ارتباطات اين سيم‌كارت‌ها از قابليت‌هاي بيش‌تري نسبت به سيم‌كارت‌هاي موجود در كشور برخوردارند؛ مدير عامل شركت تامين تلكام هم داشتن قابليت‌هاي بيش‌تر را از مزيت‌هاي اين سيم‌كارت‌ها دانسته و به ايسنا گفته بود كه امكان ارايه سرويس ديتا و تبادل ديتا برروي اين سيم‌كارت‌ها وجود داشته و اينترنت پرسرعت و سرويس‌هاي مبني بر آن، از جمله پرداخت از طريق موبايل، بانكداري همراه، تلفن تصويري، ويدئو كنفرانس، ويدئو درخواستي، اي‌ميل، تجارت از طريق موبايل، خدمات آموزشي، بهرهبرداري از شبكه اينترنت و اينترنت در حال حركت از جمله مزيت‌هاي استفاده از اين سيم‌كارهاست.

اما وزير ارتباطات درباره‌ي زمان واگذاري سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه گفت: تعهد دوستان طبق پروانه، 9 ماه بعد از فعال ‌شدن قرار‌داد است، ولي دوستان به ما قول دادند كه اين 9 ماه را از همين الان كه پروانه به آن‌ها اعطا شده، حساب كنند؛ يعني انشاء‌الله قبل از پايان سال جاري سيم‌كارت را بتوانيم به مردم عرضه كنيم.

به گفته رضا تقي‌پور تماس تصويري به‌عنوان اولين خدمات پايه‌ي اپراتور سوم محسوب مي‌شود و خدمات ارزش‌ افزوده ديگري نيز خواهد داشت و آن پهناي باند مورد نياز براي خدمات دولت الكترونيكي و ارتباط با شبكه‌ي ملي اينترنت و دريافت خدمات بانكي و پرداختن به موضوعات پرداخت الكترونيكي در اين شبكه به وفور قابل ارائه خواهد بود؛ حداكثر ميزان مبلغي كه با عنوان سقف براي قيمت اين سيم‌كارت‌ها در نظر گرفته شده 120 هزار تومان است كه البته اعتباري هم مي‌تواند داشته باشد.

او اظهار كرد: الزامي در پروانه اپراتور سوم تلفن همراه‌ وجود ندارد كه حتما سرويس‌هايش را برروي گوشي‌هاي ساخت داخل ارائه دهد و مضافا اين‌كه به نظر مي‌رسد از نظر منطقي اين كار سختي است كه ما همه‌ي كاربران را مجبور كنيم كه حتما از گوشي داخلي استفاده كنند.

مزيت اصلي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به نسل‌هاي قديمي‌تر اين است كه علاوه بر سرويس مكالمه (Voice) كه كيفيت آن به مراتب بهتر از نسل دوم است؛ امكان ارائه سرويس ديتا و تبادل ديتا برروي اين سيم‌كارت‌ها وجود دارد. به عبارتي اينترنت پرسرعت و سرويس‌هاي مبتني بر آن، از جمله پرداخت از طريق موبايل (M-Payment) بانكداري همراه، تلفن تصويري VPN، ويدئو درخواستي (VOD)، ويدئو كنفرانس، پست الكترونيك (E-Mail) پيام‌هاي چند رسانه‌يي، تجارت از طريق موبايل، خدمات آموزشي، بهره‌برداري از شبكه‌هاي اينترنت و اينترنت در حال حركت و بسياري از سرويس‌هاي متنوع ديگر را مي‌توان برروي آن ارايه داد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4272 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/29 تعداد مشاهده: 1385
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر