کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی افزایش قدرت سیگنال وای فای در گوشی های اندرویدی

اگر به این نتیجه رسیدید که وای‌فای گوشی‌تان بیشتر از حد معمول باتری مصرف می‌کند و یا می‌بینید همیشه به وای‌فای متصل هستید ولی سرعت اینترنت آنطور که می‌خواهید نیست، دیگر باید متوجه شوید که مشکل از اتصال وای‌فای است. با سافت گذر همراه باشید تا این معضل را در گوشی‌های اندرویدی خود حل کنید.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

کدام نقطه دستیابی وای‌فای بهترین گزینه است؟

به غیر از خاموش و روشن کردن مودم که همیشه باید اولین راهکار برای بررسی دلیل ضعیف بودن اینترنت باشد، راه دوم استفاده از اپلیکیشن Wi-Fi Analyzer است.

اولاً، این اپلیکیشن بهترین کانال برای استفاده جهت بهترین شبکه را به شما نشان خواهد داد و حتی بدون کنکاش در جزئیات، به شما اجازه می‌دهد تا شبکه وای‌فای خود را بهبود سازید و این یعنی نیازی نیست برای انجام این کار تخصصی داشته باشید.

دوماً، Wi-Fi Analyzer به شما کمک می‌کند تا نشان دهد که بهترین و باثبات‌ترین اتصال اینترنتی کدام است. در این گزینه معمولاً بهترین اتصال، آن چیزی نیست که گوشی به آن متصل می‌باشد بنابراین آن را حتماً یک بار امتحان کنید.

سوماً، با بررسی برخی تنظیمات تخصصی‌تر مانند آدرس آی‌پی، اتصال میان دو شبکه، DNS و . . . می‌توانید مشکل ضعیف بودن وای‌فای را حل کنید که در اکثر اوقات، کار به این‌جا نخواهد کشید.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

بررسی کنید که آیا گوشی‌تان سیگنال وای‌فای را مسدود می‌کند یا خیر

اکثر قاب گوشی‌ها، مخصوصاً آن‌هایی که از جنس فلز می‌باشند و یا مقدار کمی فلز دارند، سیگنال وای‌فای را ضعیف‌تر می‌کنند. البته استفاده از چنین ماده‌ای برای محافظت بیشتر از گوشی است. به هر حال، برای اینکه ببینید آیا قاب گوشی بر سیگنال وای‌فای شما تأثیر دارد یا خیر، سرعت اینترنت را به وسیله Ookla تست کنید. در این آزمایش، ابتدا قاب گوشی را درآورده و سپس سرعت اینترنت را بررسی کرده و دوباره آن را سر جای خود قرار دهید و سپس بار دیگر سرعت اینترنت را بررسی نمایید. اگر تفاوت آشکاری مشاهده می‌کنید، باید به دنبال قاب دیگری برای گوشی خود باشید. لازم به ذکر است که تست سرعت اینترنت Ookla از طریق یک اپلیکیشن انجام می‌شود که سؤالات زیادی از شما خواهد پرسید بنابراین پیشنهاد سافت گذر این است تا پس از اینکه کار خود را انجام دادید، آن را لغو نصب کنید.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

مودم را در بهترین نقطه قرار دهید

یک راهکار بسیار ساده و دم دست که می‌تواند به صورت خارق‌العاده‌ای سرعت اتصال وای‌فای شما را بهتر کند، تغییر محل قرارگیری مودم است.

مودم معمولاً در کنار تلفن یا خروجی سه شاخه آن قرار می‌گیرد که نمی‌تواند مکان ایده‌آلی باشد بنابراین بهتر است مودم را جابه‌جا کرده و سپس با اپلیکیشن Wi-Fi Solver مشاهده کنید که سیگنال وای‌فای شما چه وضعیتی دارد.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

به صورت سخت‌افزاری مودم را تقویت کنید

ممکن است این راهکار کمی عجیب به نظر برسد و شاید هم‌ فکر کنید که راه‌حل بسیار قدیمی است ولی باید بگوییم هنوز هم تقویت سخت‌افزاری مودم کارایی خود را دارد.

نکته: زمان استفاده از این راهکار، بعد از امتحان کردن همه گزینه‌های ارائه شده در بالاست.

در واقع با این راه‌حل، شما یک دیش ماهواره کوچک برای مودم خود می‌سازید. برای انجام این کار، باید از یک کاسه فلزی بهره ببرید و یا قوطی فلزی نوشابه را باز کرده و آن را اطراف مودم قرار دهید. البته ممکن است بهترین راه‌حل موجود نباشد ولی جدای از راه‌گشا بودن در برخی مواقع، باعث سرگرمی نیز خواهد شد.

باند فرکانس وای‌فای خود را به 5 گیگاهرتز تغییر دهید

اکثر گوشی‌های اندرویدی علاوه بر پشتیبانی از باند 2.4 گیگاهرتزی اینترنت، از باند 5 گیگاهرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند. اما این دو باند یعنی چه؟

واقعیت این است که هر چه فرکانس افزایش یابد، کانال‌های ایجاد شده برای اتصال اینترنت قطع و وصل نخواهند شد و در نتیجه قدرت وای‌فای بهتری خواهید داشت. ذکر این نکته خارج از لطف نیست که در باند 2.4 گیگاهرتزی حدود 14 و در باند 5 گیگاهرتزی حدود 20 کانال وجود دارد.

راهکار مناسب گوشی‌های دارای اندروید 6.0 و قدیمی‌تر

اگر مودم شما با باند 5 گیگاهرتزی بهتر کار می‌کند، پس گوشی خود را نیز به این تنظیمات تغییر دهید. برای انجام این کار به ترتیب به قسمت‌های زیر بروید:

تنظیمات > وای‌فای> پیشرفته> باند فرکانس وای‌فای> روشن کردن گزینه خودکار

Settings> Wi-Fi> Advanced> Wi-Fi frequency band> Auto

انجام این تنظیمات باعث می‌شود از اینکه گوشی در باند 5 گیگاهرتزی کار می‌کند، اطمینان حاصل داشته باشید.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

راهکار مناسب گوشی‌های دارای اندروید 7.0 به بالا

نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید به شما اجازه نمی‌دهند که میزان باند وای‌فای گوشی را تغییر دهید ولی اگر فکر می‌کنید به این گزینه نیاز دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Wi-Fi Analyzer استفاده نمایید زیرا باعث خواهد شد به راحتی این کار را انجام دهید.

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

سفت‌افزار (firmware) گوشی خود را آپدیت کنید

اگر از سوی ارائه‌دهندگان تولیدکننده گوشی و یا ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت خود بروزرسانی دریافت کردید، تقریباً تا حدودی مشکلات شما با کاهش سرعت اینترنت حل شده است ولی اگر از ROMهایی استفاده می‌کنید که خودتان نصب کرده‌اید، باید گوشی را به صورت دستی آپدیت نمایید.

به علاوه، باید از این نکته نیز اطمینان حاصل کنید که حتماً نسخه سیستم عامل اندروید شما آخرین ورژن است. برای اینکه این گزینه را ببینید، از تنظیمات، به بخش درباره دستگاه و سپس بروزرسانی نرم‌افزار بروید.

Settings> About> Software update

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

به گوشی خود دستور دهید (راهکار مناسب گوشی‌های دارای اندروید 6.0 و قدیمی‌تر)

در منو تنظیمات سیستم عامل اندروید، یک گزینه کوچک وجود دارد که به گوشی دستور می‌دهد از اتصال به وای‌فای‌هایی که ضعیف هستند، خودداری نماید. این یعنی اگرچه گوشی در حال اسکن کردن شبکه‌های در دسترس است ولی همزمان به اتصالاتی که سیگنال ضعیفی دارند نیز متصل نخواهد شد. چنین کاری سبب می‌شود که هم دوام باتری افزایش یابد و هم گوشی بیش از حد شارژ خالی نکند. برای دسترسی به این گزینه به ترتیب زیر عمل کنید:

تنظیمات> وای‌فای> پیشرفته> صرف‌نظر کردن از اتصالات ضعیف

Settings> Wi-Fi> Advanced> avoid poor connections

وای‌فای Wi-Fi مودم گوشی اندروید اندروید 6.0 اندروید 7.0

با انجام این کارها دیگر نباید از مشکل ضعیف بودن سیگنال وای‌فای رنج ببرید.

آیا شما هم راهکار دیگری در این زمینه می‌دانید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42730 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/19 تعداد مشاهده: 8186
سافت گذر