کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد پینترست در کنار افول شبکه های اجتماعی محبوب

به گزارش سافت گذر، اسنپ‌چت 3 میلیون کاربر روزانه خود را از دست داد، توییتر یک میلیون کاربر ماهانه خود را از دست داد، رشد فیسبوک نیز اخیراً بسیار کند شده است ولی دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون پینترست (Pinterest) از عدم موفقیت سه شبکه اجتماعی نامبرده در حال استفاده بوده و رشد خود را ادامه داده است.

شبکه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی توییتر فیسبوک اسنپ‌چت پینترست Pinterest

ایوان شارپ، مدیرعامل و مؤسس پینترست، روز دوشنبه اعلام کرد که این شبکه اجتماعی نسبت به پاییز سال گذشته 50 کاربر بیشتر داشته و این یعنی تعداد کاربران آن به 250 میلیون نفر در ماه رسیده است.

شبکه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی توییتر فیسبوک اسنپ‌چت پینترست Pinterest

از میان کاربران جدید این شبکه اجتماعی، 80 درصد از خارج آمریکا هستند و به طور کلی، نیمی از کاربران پینترست از سراسر جهان می‌باشند.

رشد پینترست زمانی به چشم می‌آید که می‌بینیم تعداد کاربران توییتر در آمریکا کاهش داشته و تعداد استفاده‌کنندگان از فیسبوک نیز تغییر چندانی نداشته و اسنپ‌چت نیز حتی پس از تغییرات ظاهری گسترده‌ای که در اپلیکیشن خود ایجاد کرده است، به توفیق چندانی دست نیافته است.

شبکه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی توییتر فیسبوک اسنپ‌چت پینترست Pinterestشبکه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی توییتر فیسبوک اسنپ‌چت پینترست Pinterest
شبکه اجتماعی شبکه‌های اجتماعی توییتر فیسبوک اسنپ‌چت پینترست Pinterest

پینترست نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی کمی متفاوت‌تر است زیرا به گونه‌ای طراحی شده تا در آن ایده‌ها و نظرات اشتراک‌گذاری شوند و ارتباطات دوستانه کمتر رخ می‌دهند.

شاید پیشرفت پینترست برای برخی مشکوک باشد ولی نمی‌توان آن را انکار کرد زیرا در شبکه‌های اجتماعی دیگر مشکلاتی مانند انتشار اخبار دروغ به چشم می‌خورد. بر اساس نظر شارپ، پینترست جایی است که دوباره به خودتان بیایید.

پینترست حالا نسبت به سال گذشته، 75 درصد ایده جدید در خود داشته و این یعنی 175 میلیارد عکس روی آن وجود دارد. اگر بخواهیم از نظر دسته‌بندی بررسی نماییم، ایده‌های تولیدی 115، هنر 50، ایده‌های استایل و پوشش 38 و نظرات مربوط به انجام کارهای شخصی و تزئینی 35 درصد رشد داشته‌اند.

این شبکه اجتماعی برای اینکه همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد، سعی کرده تا ابزارهای بیشتر مانند روش جستجو بصری یا پینترست لنز (Pinterest Lens) را عرضه کند. پینترست اخیراً نیز ابزارهای گروهی جدید، روش‌های تازه دسته‌بندی تصاویر و فید دنبال شونده ثانویه را هم اضافه کرده است.

ایوان شارپ در یک پست وبلاگی نوشت:(( در این روزها که اینترنت فضایی کاملاً سیاسی و منفی دارد و این شرایط روزبه‌روز نیز در حال بدتر شدن است، ما فکر می‌کنیم که یک‌چهارم 1 میلیارد نفر ترجیح می‌دهند وقت خود در پینترست که به آنها اجازه می‌دهد احساس مثبت داشته و به آینده خوش‌بین شوند، بگذرانند)).

برای جلب توجه بیشتر و ارتباط برقرار کردن با کاربران، شارپ و دیگر مؤسس پینترست یعنی بن سیلبرمن قصد دارند به شهرهای کاراکاس، میسوری و دس‌موینس رفته تا با مشترکان این شبکه اجتماعی صحبت کنند.

شارپ در پست وبلاگی خود نوشت:(( هشت سال پیش، وقتی ما شروع به ساخت پینترست کردیم، امیدوار بودیم که مردم از آن به‌گونه‌ای استفاده کنند که بتوانند در زندگی‌هایشان ایده‌های خلاقانه را پیاده سازند ولی با این وجود، اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم که پینترست روزی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اینترنتی دنیا شود)).


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42744 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/21 تعداد مشاهده: 2257
سافت گذر