کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316395 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال تست ارسال پیام کوتاه با اسکایپ است

مایکروسافت به زودی به کاربرن نرم‌افزار اسکایپ اجازه خواهد داد تا کسانی که تلفن همراه اندرویدی دارند، بتوانند با استفاده از رایانه‌های شخصی خود پیام‌های کوتاه دریافت کنند و نام این قابلیت را SMS Connect گذاشته است. از روز گذشته، قابلیت SMS Connect روی برنامه‌های اسکایپ فعال شده است اما کاربران برای استفاده از این قابلیت باید برنامه اسکایپ را به ساخت 8.30 یا بالاتر آپدیت کنند.
مایکروسافت در حال تست ارسال پیام کوتاه با اسکایپ است
قابلیت SMS Connect به کاربران اجازه خواهد داد تا رایانه‌های شخصی ویندوزی یا مک خود را با تلفن همراه هوشمند خود پِیر کنند تا پیام‌های کوتاه خود را روی رایانه خود دریافت کنند. اساسا، دیگر لازم نخواهد بود که قفل صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را باز کنید و یک پیام کوتاه را بخوانید یا جواب آن را با گوشی خود بدهید چرا که هر دوی این کارها را می‌توانید با رایانه شخصی خود انجام دهید.

با استفاده از قابلیت تازه معرفی شده SMS Connect کاربران قادر خواهند بود تا روی کامپیوتر شخصی خود یا مک پیام‌های کوتاه خود را بخوانند و آن‌ها را پاسخ دهند چه به صورت گروهی باشند و چه به صورت تک به تک، می‌توانند MMS یا پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند و در نهایت، مکالمات جدید با دوستان خود آغاز کنند.

کاربرانی اسکایپ که علاقه دارند از این قابلیت استفاده کنند باید برای فعالسازی آن در برنامه اسکایپ عکس پروفایل خود را در اپلیکیشن اسکایپ روی گوشی اندرویدی خود لمس کنند تا منوی مربوط به پروفایل باز شود. پس از آن گزینه Settings را انتخاب کنند و با ورود به منوی آن گزینه Messaging و سپس SMS را انتخاب کنند که در این قسمت می‌توانند SMS Connect را فعالسازی کنند. اگر شما هم علاقه دارید از این قابلیت استفاده کنید، این روند قدم به قدم را دنبال کنید تا از این پس روی رایانه‌های شخصی خود پیام کوتاه دریافت کنید.

گفتنی است، قابلیت SMS Connect در حال حاضر برای همه کاربران فعال نشده است و مایکروسافت قصد دارد با ارائه نسخه‌های بعدی آپدیت اسکایپ، این برنامه را مجهز به این قابلیت کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42770 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/06/23 تعداد مشاهده: 1370
سافت گذر