کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Glass+ VisionGuard؛ راهکاری جدید برای محافظت از چشم‌ ها

به گزارش سافت گذر، آن‌قدر که ما هر روز به صفحه نمایش گوشی‌ها خیره می‌شویم، خودمان نمی‌دانیم چه‌قدر ضرر به قوه بینایی‌مان وارد می‌کنیم به همین دلیل شرکت InvisbleShield با محصول جدید خود به نام Glass+ VisionGuard وارد گود می‌شود تا تأثیر منفی نور آبی تولیدشده در نمایشگر گوشی‌ها را کاهش دهد.

اندروید iOS سیستم عامل InvisbleShield Glass+ VisionGuard

به خاطر رتبه‌های بالای محصولات، شرکت InvisbleShield یک تولیدکننده شناخته‌شده در زمینه محافظ‌های صفحه نمایش‌ها به حساب می‌آید.

جدیدترین محصول این کمپانی یعنی Glass+ VisionGuard توانسته تأثیرات مخرب نور آبی تولیدشده توسط صفحه نمایش گوشی‌ها را کاهش دهد. حتی گفته می‌شود که این ابزار برای چشم‌های تار و ضعیف نیز کاربرد زیادی دارد.

اندروید iOS سیستم عامل InvisbleShield Glass+ VisionGuard

حالا سؤالی که به وجود می‌آید این است که محافظ صفحه شرکت InvisbleShield چه کاری انجام می‌دهد؟

بر روی این وسیله، نوعی لایه محافظ به نام EyeSafe وجود دارد که از تکنولوژی Ion Matrix بهره می‌برد که آن را از سطح مولکولی طراحی کرده‌اند. این لایه سبب می‌شود تا از نمایشگر شیشه‌ای گوشی به‌گونه‌ای محافظت کند که تجربه مثبتی از کار کردن با دستگاه در ذهن افراد به وجود آمده و شخص کاربر نتواند بدون آن به صفحه نمایش گوشی خیره شود.

استیو بین، مدیرکل InvisbleShield می‌گوید:(( ما روزانه گوشی‌های خود را به مدت طولانی جلوی صورت‌هایمان می‌گیریم و با آنها هر کاری انجام می‌دهیم؛ از بازی گرفته تا چت کردن و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی. حالا با توجه به این‌که کار کردن با گوشی می‌تواند در دراز مدت سبب بیماری چشم شود، ما سعی کردیم با Glass+ VisionGuard نوعی فیلتر برای عبور نور آبی مضر صفحه نمایش گوشی‌ها تولید نماییم تا آسیبی که به چشمانمان وارد می‌کند را کاهش دهیم. البته این محافظ باعث کاهش کیفیت تصاویر نمی‌شود)).

اندروید iOS سیستم عامل InvisbleShield Glass+ VisionGuard

آن دسته از افراد که از نسخه‌های جدید دو سیستم عامل iOS و اندروید بهره می‌برند، حتماً متوجه وجود گزینه‌ای به نام حالت شب شده‌اند که با استفاده از آن می‌توانند خطرات نور آبی صفحه نمایش برای چشمانشان را کاهش دهند. برای چگونگی فعالسازی آن، می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.


با استفاده از Glass+ VisionGuard، نوعی تنظیمات به کار می‌رود که نکته جالب این است که هیچ تأثیری بر کاهش کیفیت تصاویر به نمایش درآمده در نمایشگر گوشی نخواهد داشت.

محصول شرکت InvisbleShield هم‌اکنون در سایت این کمپانی، Verizon و T-Mobile با قیمت 45 دلار به فروش می‌رسد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42774 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/24 تعداد مشاهده: 1169
سافت گذر