کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا تاچ سه‌بعدی آیفون 10آر حذف شد؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی آیفون دوستتان را قرض می‌گیرید و از تاچ سه‌بعدی استفاده می‌کنید دوستتان از دیدن این ویژگی نهفته شگفت زده شود و حتی اظهار کند تا امروز از این ویژگی بی‌خبر بوده است.
داستان تاچ سه بعدی آیفون این بود: یک ویژگی جذاب با قابلیت ایجاد انقلاب در نحوه تعامل با رابط کاربری سیستم عامل که البته متاسفانه این اتفاق هرگز نیافتاد و تاچ سه بعدی همواره در سایه بی‌توجهی کاربران قرار داشت. حال جالب اینکه پس از گذشت 3 سال از معرفی این ویژگی، اپل تصمیم گرفته تکنولوژی تاچ سه‌بعدی را از روی آیفون 10آر حذف کند.


با اینکه ایفون 10اس  10اس مکس از تاچ سه‌بعدی بهره می‌برند، اما اپل تصمیم گرفته این ویژگی را در نسخه ارزان قیمت آیفون‌های جدید یعنی آیفون 10آر استفاده نکند. آیفون 10آر از آنجایی که قیمت کمتری در مقایسه با دو مدل دیگر که چند روز گذشته معرفی شدند دارد، منطقی است که از یک سری ویژگی‌ها محروم باشد. دوربین اصلی تکی، نمایشگر ال‌سی‌دی از جمله ویژگی‌هایی هستند که تنها در ایفون 10آر استفاده شده‌اند و جالب اینکه از میان این همه ویژگی اپل تصمیم گرفته تاچ سه‌بعدی را هم از این دیوایس حذف کند. حذف این ویژگی یعنی تکنولوژی تاچ سه‌بعدی آنقدرها هم ضروری و کاربردی نیست و حذف آن از روی آیفون 10آر خللی در تجربه استفاده از سیستم‌عامل آی‌اواس توسط کاربران به‌وجود نمی‌آورد.

حذف این ویژگی توسط اپل می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما آنچه که کارشناسان و متخصصین تصور می‌کنند این است که این ویژگی نتوانسته انتظارات اپل را برآورده کند و احتمال حذف آن در تمامی مدل‌های آیفون‌های سال آینده هم دور از تصور نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42810 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/06/26 تعداد مشاهده: 1921
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر