کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان‌ پلاس به زودی تلویزیون هوشمند تولید خواهد کرد

به گزارش سافت گذر، وان‌پلاس را که معمولاً به خاطر گوشی‌های دارای ویژگی‌های فوق‌العاده با قیمت مناسب می‌شناسیم، شاید به زودی در بازار تلویزیون‌های هوشمند هم ببینیم.

وان‌پلاس تلویزیون تلویزیون هوشمند اپل اپل تی‌وی

این کمپانی که دستی بر تولید دستگاه‌های پخش کننده Blu-ray دارد، اعلام کرده که به زودی به یک تولیدکننده تلویزیون هوشمند نیز تبدیل خواهد شد.

آنطور که مشخص است، این تلویزیون یک دستگاه معمولی نخواهد بود بلکه قرار است با هوش مصنوعی و دیگر ویژگی‌های مختلف، تجربه‌ای تکرار نشدنی از تماشای تلویزیون را به کاربر القا کند. حتی گفته می‌شود این دستگاه صفحه نمایش لمسی خواهد داشت.

تا به حال وان‌پلاس اعلام کرده که شاید در یک همایش مطبوعاتی که تاریخ آن زیاد هم با امروز فاصله ندارد، از تلویزیون هوشمندش رونمایی کند.

این کمپانی چینی اعلام کرده که گام‌های اولیه برای تولید یک تلویزیون هوشمند با قابلیت‌های گسترده مانند یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را برداشته و برای اینکه این قدم‌ها را به دیگران نشان دهد، تیزر تصویری نیز منتشر کرده که می‌توان آن را در ادامه ببینید.

وان‌پلاس تلویزیون تلویزیون هوشمند اپل اپل تی‌وی

مدیرعامل وان‌پلاس، آقای لو می‌گوید:«« من به دنبال زمانی هستم که تکنولوژی به بالاترین سطح پیشرفت خود رسیده باشد زیرا در آن موقع بدون سختی، می‌توان به اهداف خود دست یافت. اگرچه دیگر قطعات و محصولات الکترونیکی زندگی ما را پیشرفته‌تر کرده‌اند ولی تلویزیون‌ها همچنان با نسل جدید سازگاری ندارند. ما می‌خواهیم پیشرفت‌های محسوسی در این حوزه از فناوری وارد کنیم و با این نگرش، می‌توانیم امیدوار باشیم که تجربه بهتری از فناوری مورد استفاده در امور روزمره را به افراد ارائه خواهیم کرد»».

اپل شاید فکر می‌کرد که می‌تواند با تولید تلویزیون‌های هوشمند با نام اپل تی‌وی پیشرفت‌های محسوسی در این بخش از تکنولوژی وارد کند ولی با موفقیت چشمگیری روبه‌رو نبوده است.

وان‌پلاس نیز از نظر بازاریابی و طراحی محصولات، رویه‌ای مشابه رویه اپل دارد.

هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد که وان‌پلاس دقیقاً می‌خواهد چه نوع تلویزیونی تولید کند ولی شاید بتوان گفت یک محصول با صفحه نمایش LED و یا LCD با ویژگی‌های هوشمند و قابل کنترل با گوشی این کمپانی ساخته خواهد شد.

آقای لو می‌گوید:«« تولید چیزی که بتوان تصاویر را با استفاده از گوشی هوشمند در تلویزیون پخش کرد، هنوز کار سختی تلقی می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی، تخیل ما تا بینهایت کار می‌کند به همین دلیل ما به آینده فکر می‌کنیم»».

وان‌پلاس تلویزیون تلویزیون هوشمند اپل اپل تی‌وی

وان‌پلاس می‌گوید که می‌خواهد از ارزش‌های کاربر محور و فلسفه طراحی مخصوص به خود در تلویزیون هوشمندش استفاده کند بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که این کمپانی همچون بازار گوشی‌های هوشمند، نظرات و انتقادات کاربران را دریافت می‌کند بنابراین شاید بتوانیم بگوییم که تلویزیون آتی وان‌پلاس دستگاهی است که مورد قبول بسیاری از افراد می‌باشد.

مطمئناً تولید وان‌پلاس یک محصول بسیار جذاب خواهد بود که می‌تواند با محصولات اپل به خوبی رقابت کند هرچند مشخص نیست که نمونه‌های اولیه آن را در خارج از چین ببینیم.


منبع: T3.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42813 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/27 تعداد مشاهده: 2108
اخبار مرتبط
سافت گذر