کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316148 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زبانه جدید Shopping به‌ صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام در خبری اعلام کرد که از این پس کاربران می‌توانند علاوه‌بر برچسب‌زنی محصولات در استوری‌ها، به زبانه‌ی Shopping در صفحه‌ی اکسپلور دسترسی داشته باشند.
زبانه جدید Shopping به‌ صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام روز به روز در تلاش برای غنی‌سازی پلتفرم اجتماعی خود است. این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد به‌واسطه‌ی ویژگی‌ها و تغییرات جدید، کاربران بیشتری را به سمتِ استفاده از اپلیکیشنِ خود سوق دهد.

چندی پیش این شرکت برای رقابت با پینترست و ویش از ویژگی شاپینگ برای اپلیکیشن خود رونمایی کرد؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌داد تا از طریق تصاویر، به قیمت و برخی اطلاعات ابتدایی محصولات بدون مراجعه به وب‌سایت توزیع‌کننده دسترسی پیدا کنند.

اکنون این قابلیت گسترش پیدا کرده و طبق گفته‌ی مسئولان این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور، از این پس افراد می‌توانند از طریق زبانه‌ی اختصاصی‌ای که در صفحه‌ی اکسپلور در نظر گرفته شده، به انبوهی از محصولات فروشندگان دست یابند.

افزون بر ویژگی فوق، Instagram اعلام کرده که امکان برچسب‌زنی محصولات در استوری‌ها نیز برای حساب‌های تجاری فعال شده است؛ البته این ویژگی فعلاً در دسترس ۴۶ کشور قرار گرفته؛ اما این احتمال وجود دارد که در آینده‌ی نزدیک تعداد بیشتری به این فهرست اضافه شوند.

براساس گفته‌ی این شبکه‌ی اجتماعی، ماهانه‌ ۹۰ میلیون نفر از برچسب‌های خرید استفاده می‌کنند؛ از این رو، انتظار می‌رود که تغییر و تحولات جدیدی که در این بخش اعمال شده، توجه قشر وسیع‌تری از کاربران را به خود جلب کند و اینستاگرام بیش از پیش به پلتفرمی مناسب برای صاحبان کسب‌و‌کار‌ها بدل سازد.


طبق آمارِ اعلام‌شده، ۲۵ میلیون کسب‌و‌کار از سراسر دنیا در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند؛ این در حالی است که تنها ۲ میلیون آگهی‌دهنده فعالیت می‌کنند؛ بنابراین چشم‌انداز اهالی این پلتفرم اجتماعی چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. طبق گزارشات واصله، اینستاگرام در حال توسعه‌ی اپلیکیشنی مستقل بدین منظور است؛ اما تاکنون این شرکت هیچ‌گونه واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

طبق گفته‌ی اهالی اینستاگرام، این شبکه‌ی اجتماعی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، علایق شما را در خرید تشخیص می‌دهد و براساس آن، محصولات موردعلاقه‌تان را در زبانه‌ی شاپینگ به نمایش در می‌آورد.

اینستاگرام شاپینگ
با توجه به اتفاقات اخیر، این احتمال وجود دارد که ویژگی شاپینگ به IGTV نیز راه پیدا کنید؛ اما وقتی سخنگوی اینستاگرام این موضوع را شنید، این‌گونه از خود واکنش نشان داد:

IGTV و  ویدیو‌های زنده فرصت‌های مغتنمی را برای اتصال برندها با قشر وسیع‌تر مشتریان ایجاد می‌کنند؛ اما فعلاً برنامه‌ای برای وارد کردنِ ابزار شاپینگ به این قسمت‌ها نداریم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42819 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/06/27 تعداد مشاهده: 1977
سافت گذر