کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیامک تلفن ثابت و چند اما و اگر...

سرويس پيام كوتاه تلفن ثابت، ارسال پيام‌هاي كوتاه متني را در شبكه‌هاي تلفن ثابت و هم‌چنين امكان تبادل با شبكه سيار را ممكن مي‌سازد و باعث مي‌شود خدمات متنوعي از طريق دستگاه‌هاي تلفن ثابت قابل عرضه باشند اما اين امكان تنها از طريق گوشي‌هايي امكان‌پذير است كه قابليت ارسال پيامك را دارند و مشتركان تلفن ثابت با تهيه اين گوشي‌ها مي‌توانند از اين سرويس بهره‌مند شوند.

مشترکان استان تهران براي راه‌اندازي پيامک تلفن ثابت نياز به ثبت‌نام و پرداخت وجه اوليه ندارند و مي‌توانند تنها با خريد گوشي‌هايي که قابليت ارسال پيامک را دارا هستند، از اين سرويس استفاده كنند.

براساس همين گزارش تعرفه ارسال پيامک تلفن ثابت به تلفن ثابت (شهري) يک پالس، تلفن ثابت به ثابت (بين شهري) دو پالس، تلفن همراه با تلفن ثابت (شهري و بين شهري) متن فارسي دو پالس و انگليسي 5 پالس، تلفن ثابت به همراه (شهري و بين شهري) دو پالس و هزينه هر پالس 7/44 ريال محاسبه مي‌شود.

داوود زارعيان - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران - در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا درباره پيامك تلفن ثابت و با بيان اينكه شبكه پيامك تلفن ثابت فعال است گفت: اين موضوع در حال بسترسازي براي استفاده و فراگيري است.

وي با بيان اينكه اين پروژه به صورت پايلوت در تهران فعال شده تصريح كرد: در حال حاضر در حال تغيير گوشي‌ها هستيم كه با كم‌ترين تغيير بتوان از اين امكان در آن‌ها استفاده كرد و بايد در برخي گوشي‌ها نيز تغييرات نرم‌افزاري انجام شود.

زارعيان ادامه داد: البته برخي گوشي‌ها در حال حاضر اين امكان را دارند ولي برخي گوشي‌ها ندارند كه بايد تغييراتي در آنها ايجاد شود و در اين راستا مذاكراتي با برخي توليدكنندگان نيز انجام مي‌شود كه اين امكان را در توليدات خود فراهم كنند تا گوشي‌هاي توليدي داراي اين قابليت باشند.

روش ارسال پيام در شبكه تلفن ثابت همانند ارسال پيام توسط گوشي‌هاي تلفن همراه در شبكه سيار است و مشترك بايد تنها يكبار پس از تهيه گوشي، شماره مركز SMSC را در دستگاه تلفن خود ذخيره كند.

مشترك ابتدا وارد منوي دستگاه تلفن خود شده و شماره 9717000 را در قسمت SMS CENTER (در هر دو قسمت Deliver و Submit) وارد مي‌كند. از اين زمان به بعد مشترك قادر خواهد بود پيامك‌هاي خود را به طريق زير ارسال كند:

* دكمه write دستگاه را فشار دهيد.

* پيام خود را توسط دكمه‌هاي موجود تايپ كرده و دكمه ok را فشار دهيد.

* شماره تلفن مقصد يا گيرنده را وارد كرده و دكمه ok را فشار دهيد.

بدين ترتيب پيام فرد ارسال خواهد شد و پيغام موفق (successful) روي گوشي‌اش نمايش داده مي‌شود، پس از چند ثانيه در صورت دريافت پيام توسط گيرنده، گوشي با پخش يك آلارم و اعلام روي صفحه نمايش، تحويل موفق پيام را به فرد اعلام مي‌كند. (delivery)

هزينه کارکرد تلفن ثابت از آذرماه سال جاري براي آن دسته از مشترکاني که پيامک تلفن ثابت خود را فعال و راه‌اندازي کرده اند به‌صورت پيامک ارسال مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4283 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/30 تعداد مشاهده: 1262
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر