کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاثیر رایانه بر خواب فرزند شما

در دنیای امروز رایانه‌ها بخش عمده‌ای از زندگی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند. این دستگاه با قابلیت‌های خودش به سرعت در زندگی انسان‌ها قدم گذاشت و انجام بسیاری از کارها را برای او آسان کرد. رایانه‌ یکی از اختراعات انسان است که موجب پیشرفت بسیاری از تکنولوژی‌های دیگر شده است.
تاثیر رایانه بر خواب فرزندان شما
امروزه رایانه دستگاهی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. از کودکان تا بزرگسالان به استفاده از این دستگاه عادت دارند. اما آیا زندگی ما از این دستگاه تاثیری گرفته است؟ زندگی کودکان ما چطور؟ آیا این تاثیر مثبت است یا منفی؟ این سوال‌ها باید جواب داده شوند تا ما بتوانیم پیامدهای استفاده مکرر از رایانه را متوجه شویم.

بنیاد خانواده کایزر (Kaiser Family Foundation) در گزارش اخیر خود توضیح داد که محتوای رسانه‌ای هیجان‌آور مانند تلویزیون، کامپیوتر و بازی‌های ویدئویی، باعث ایجاد استرس و آزاد شدن هورمون‌های تحریک کننده در بدن می شود. این هورمون ها می توانند در کیفیت خواب تغییر ایجاد کنند. استفاده از بازی های کامپیوتری و رایانه، باعث افزایش این هورمون‌ها می‌شود و به خواب رفتن فرد را به تاخیر می‌اندازد. اگر کودکان در به آرامش رسیدن بعد از استفاده از رایانه یا بازی‌های رایانه‌ای را دارند به خواب رفتن آنان به تاخیر می‌افتد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله Applied Physiology نشان داد که قرار گرفتن در معرض نور صفحه نمایش رایانه، تولید ملاتونین بدن را کاهش می دهد زیرا بدن شما فکر می‌کند زمان بیدار شدن است. ملاتونین یک هورمون است که به تنظیم چرخه خواب و بیداری بدن کمک می کند و بدون آن عادات خواب شما دچار اختلال می‌شود. در شب، دمای بدن نیز افت می کند. اما قرار گرفتن در معرض نور صفحه نمایش در شب می تواند دمای بدن را در حد بالاتر از حد طبیعی قرار دهد، که همچنین می تواند چرخه خواب خود را از بین ببرد.

این دو عامل نشان می‌دهد استفاده نادرست از رایانه می‌تواند زمان خواب فرزند شما را تغییر داده و به سلامت او صدمه بزند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42846 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/06/30 تعداد مشاهده: 1984
کلید واژه ها: ,
سافت گذر