کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج چیزی که درباره شیائومی، اپل چین نمی‌دانستید

شیائومی در سالیان اخیر از یک برند کم نام و نشان به یک نام تجاری معتبر نه تنها در چین بلکه در سراسر صنعت تولید گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. بنابراین نیاز است اطلاعات بیشتری در مورد این شرکت چینی داشته باشیم. با فارنت همراه باشید…


شرکت شیائومی که زمانی جزو سه تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا بود، در سال سال ۲۰۱۰ تاسیس شد. بزرگ‌ترین بازارهای فروش این شرکت در دو کشور چین و هند بنا شده است، جایی که شرکت چینی در اوایل سال جاری توانست دیگر غول صنعت تولید گوشی هوشمند یعنی سامسونگ را شکست دهد و به پرفروش‌ترین برند کشور تبدیل شود.

از شیائومی اکثرا به عنوان اپل شرق یاد می‌شود و دلیل اصلی آن هم این است که محصولات شرکت چینی تداعی‌کننده محصولات سازنده آیفون است. حتی رابط کاربری MIUI روی اندروید هم حس و حالی مشابه iOS را ارائه می‌دهد و البته این قضیه بسته به هر فرد یک موضوع منفی یا مثبت تلقی می‌شود.

در ادامه تعدادی نکته جذاب در مورد این شرکت وجود دارد که شاید از قبل در مورد آن‌ها اطلاعی نداشتید.

۱. شیائومی دارای یک رکورد گینس است

در سال ۲۰۱۵ شیائومی توانست یک رکورد گینس جهانی را برای فروش بیشترین گوشی هوشمند روی یک پلتفرم در ۲۴ ساعت را به ثبت برساند. شرکت در یک فستیوال سالیانه برای طرفداران تخفیفات مختلفی را ارائه کرد و تعداد 2,112,010 دستگاه روی وب‌سایت خود به فروش رساند.

این رکورد قبلا در اختیار تی‌مال شرکت علی‌بابا بود که توانست در سال ۲۰۱۴ در مدت ۲۴ ساعت تعداد 1,894,867 دستگاه دستی را به فروش برساند.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، شیائومی 770,000 وسیله خانگی هوشمند، 247,000 سیم‌سیار، 208,000 می بند و 38,000 تلویزیون هوشمند به فروش رساند اما هیچ‌کدام از این تعداد فروش نتوانستند رکوردی ثبت کنند. این مقدار فروش حدود 420 میلیون دلار درآمد برای شیائومی به همراه داشت که برای یک روز کاری بد نیست.

۲. شیائومی سود 5% همیشگی برای خود تعیین کرده است

لی جان، مدیر عامل شیائومی چند ماه پیش اعلام کرد که سود شرکت ناشی از فروش سخت‌افزارها به حداکثر 5 درصد محدود خواهد شد. این موضوع در مورد تمامی محصولات با برند شرکت شیائومی صدق می‌کند؛ از گوشی‌های هوشمند تا دیگر محصولات ضروری زندگی.

این قضیه بدان معنی است که تولیدکننده چینی قدم در راه شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس نخواهد گذاشت که با انتشار هر نسخه جدید قیمت بالاتری برای آن تعیین می‌کنند. محصولات شیائومی برای همیشه کیفیت عالی را با قیمتی فوق‌العاده ارائه خواهند کرد که خبری مسرت‌بخش برای خریداران است.

دلیل شیائومی برای محدود کردن سود خود این است که آن‌ها مدل تجارت خود را بر پایه فروش خدمات پس از فروش و لوازم جانبی بنا کرده‌اند و چشم به فروش در فروشگاه‌های آنلاین دارند. برای کسب درآمد از موارد پس از فروش، شرکت باید تا جای ممکن گوشی‌های بیشتری به فروش برساند و بهترین راه برای رسیدن به امر، کاهش قیمت محصولات است.

۳. پرداخت ۳.۶ میلیون دلار برای خرید یک دامنه اینترنتی

شیائومی در سال ۲۰۱۴ حدود ۳.۶ میلیون دلار برای خرید دامنه mi.com پرداخت کرد و آن را جایگزین وب‌سایت رسمی xiaomi.com کرد. دلیل شرکت برای پرداخت چنین مبلغ هنگفتی ورود به بازار جهانی بود، جایی که تلفظ کلمه Xiaomi برای بسیاری از افراد مشکل است.

تلفظ کلمه mi تقریبا برای کل مردم دنیا راحت است. همچنین به خاطر سپردن این عبارت بسیار ساده‌تر است و چنین موضوعی برای یک شرکت که بیشتر محصولات را از طریق وب‌سایت خود به فروش می‌رساند، یک امر حیاتی است. البته اگر شیائومی خیلی زودتر و در سال 2010 به فکر خرید این دامنه می‌افتاد احتمالا مجبور به پرداخت بخش عظیمی از این مبلغ نمی‌شد.

دامنه mi.com در سال خرید این دامنه تبدیل به گران‌ترین دامنه اینترنتی خریداری‌شده سال شد. اگر دوست دارید بدانید، شایان ذکر است که دامنه insurance.com با قیمت 35.6 میلیون دلار گران‌قیمت‌ترین دامنه به فروش رسیده تا به امروز است که تقریبا 10 برابر mi.com قیمت دارد.

۴. لوگو شیائومی یک معنای پنهان در بر دارد

شاید لوگوی شیائومی به ظاهر ساده به نظر آید اما چیزهای بیشتری برای گفتن دارد. هنگامی که آن را وارونه کنیم، لوگو شبیه به یک عبارت چینی به معنای قلب خواهد شد. مشخص نشده که آیا این امر به صورت عمدی بوده یا اتفاقی اما در هر صورت مورد جالب توحهی است.

کلمه Mi در لوگو شیائومی به عنوان اختضار عبارت Mobile Internet حضور پیدا کرده است. البته شیائومی ادعا می‌کند که این کلمه معانی دیگر هم در بر دارد که یکی از آن‌ها عبارت Mission Impossible بوده که به سختی و چالش‌هایی که شرکت در روزهای اولیه شروع کار خود با آن‌ها روبه‌رو بوده است، اشاره دارد.

ساده‌ترین راه برای تلفظ نام شرکت تلفظ عبارت Shout Me بدون ادا کردن حرف T در کلمه Shout است.

نکته: ترجمه تحت‌اللفظی کلمه Xiaomi “برنج کوچک” است.

۵. تعدادی وسایل عجیب غریب در لیست محصولات شیائومی

شرکت شیائومی با گوشی‌های ارزشمندی مانند می 8، می میکس 2 اس و ردمی نوت 5 شناخته می‌شود. با این حال شرکت شیائومی محصولات بسیاری در لیست تولیدی خود دارد که شاید تعدادی از آن‌ها شما را شگفت‌زده کنند.

این شرکت محصولاتی مانند سلامت‌سنج، پهباد، لامپ هوشمند، جاروبرقی رباتیک و پاوربانک هم تولید می‌کند. البته دوربین‌های امنیتی، دستگاه‌های پخش رسانه و حتی کفش‌های دو هوشمند را نباید فراموش کنیم. شیائومی حتی دست به تولید اسکوترهای الکتریکی با طراحی جمع‌شدن زده است که در نوع خود جالب توجه است.

هیچ‌کدام از محصولات ذکر شده در بالا چندان نمی‌تواند از سوی یک شرکت ساخت محصولات مرتبط با حوزه تکنولوژی تعجب‌برانگیز باشد اما اوضاع با پایین‌تر رفتن در لیست محصولات شیائومی عجیب‌تر خواهد شد. شرکت شیائومی به ساخت پلوپز، مسواک برقی، بالش‌های مسافرتی، چمدان، تشک و البته عجیب‌تر از همه، قلم مشغول بوده است. البته نه از آن قلم‌هایی که همراه با گوشی‌های گلکسی نوت 8 و 9 ارائه می‌شود بلکه منظور همان خودکار است. هر چند که این قضیه مشکلی ندارد اما خودکار چیزی نیست که افراد از یک شرکت که به آن لقب اپل شرق داده شده است، انتظار داشته باشند.


واقعیت‌های بیشتری در مورد شرکت چینی شیائومی وجود دارد که در بالا ذکر نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42853 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/07/01 تعداد مشاهده: 1715
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر