کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیبرنوری به منازل می‌آید

مدیرعامل مخابرات: در تمام استان‌ها سعی می‌کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم.
فیبرنوری به منازل می‌آید
مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در آینده فیبر نوری را به منازل بیاوریم، گفت: تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده است.

سید مجید صدری در جمع جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است و سعی می‌کند زیرساخت‌های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند به‌طوری‌که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه در تمام استان‌ها سعی می‌کنیم امکانات ارتباطی خوبی فراهم کنیم، گفت: اصفهان یکی از این استان‌ها است، شرکت مخابرات ایران با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خوبی دارد و در آینده تلاش می‌کنیم فیبر نوری را به منازل بیاوریم.

صدری تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم کسانی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند ثبت‌نام خود را انجام دهند تا از خدمات این شبکه ارتباطی بهره‌مند شوند.
 مدیرعامل مخابرات استان گفت: تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده، هم‌چنین برای برخی سازمان‌ها فیبر نوری را تهیه کرده‌ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی ۳۸ نقطه فیبرنوری را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش کردیم اکثر تجهیزات ما ایرانی باشد تا به محقق شدن شعار سال کمک کرده باشیم.
صدری افزود: بحث حمایت از استارتاپ" class="rpwords_links rpwords_desc" title="استارتاپ">استارتاپ‌ها را در دستور کار داریم و تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ ها برگزار کرده‌ایم، هم‌چنین ورزشگاه نقش‌جهان را به فیبر نوری مجهز می‌کنیم و امیدواریم در امکان عمومی دیگر نیز این امکان فراهم شود.
مدیرعامل مخابرات ایران با بیان اینکه به دنبال توسعه اینترنت روستایی هستیم، گفت: هم‌اکنون ۹۳۵ روستا در استان اصفهان داریم که از  این تعداد ۳۲۰ روستا به فیبر نوری مجهز شده‌اند.  
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42871 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/07/03 تعداد مشاهده: 2011
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایمان 1397/07/04 13:36
خط فیبر نوری هیچ ارمغانی نداشته انحصار خط فیبر در دست مخابراته هیچ کس نمی تونه از شرکتهای دیگه نت بگیره مخابرات برای همین سوء استفاده می کنه حجم خوری می کنه وقیمت وحجم افتضاحه اگر انحصار خطشون برداره بشه از شرکت های دیگه بشه نت گرفت متاسفانه بسیاری کاربران خطشون فیبر نوری از دست مخابرات شاکی هستن هنوز مخابرات گوش شنوا به اعتراض کاربران نداره فقط به فکر منافع خودشان هستند هنوز وزیر ارتباطات از شکایت کاربران بابت انحصار خط فیبر نوری اطلاع دارد هیچ اقدامی نمی کنه جای تاسف داره
به این لینک سر بزنید نظر کاربران مخابرات از نزدیک ببینید: سافت گذر عزیز نظر بنده حذف نکن
http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/internet-operator/15176-fair-usage-policy-internet-unveiled