کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه گوشی اندرویدی خود را سریع تر شارژ کنیم؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که می‌خواهید بیرون بروید ولی یادتان می‌آید که گوشی خود را شارژ نکرده‌اید و یا باتری آن به اندازه کافی شارژ نشده است به همین دلیل موبایل را به برق می‌زنید ولی پس از مدت زمان طولانی تنها 2 درصد شارژ می‌شود. اما راهکار مناسب برای انجام دادن در چنین مواقعی چیست؟ چگونه باتری گوشی اندرویدی را سریع‌تر شارژ کنیم؟ با سافت گذر همراه باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

عمر باتری مجموعه‌ای از فاکتورهای مختلف است بنابراین تنها یک راه‌حل برای افزایش آن وجود ندارد بلکه باید چندین کار انجام شود. البته اگر از گوشی به صورت هوشمندانه استفاده کنید و ابزار مناسب برای شارژ در اختیار داشته باشید، می‌توانید به راحتی دوام منبع نیرو گوشی اندرویدی خود را افزایش دهید. به راهکارهایی که در ادامه ذکر شده‌اند توجه کنید.

از دو شاخ و شارژر مناسب استفاده کنید

اگرچه شارژرهای گوشی‌های اندرویدی معمولاً به همه گوشی‌ها می‌خورند ولی این به معنای یکی بودن آنها نیست. در صورتی که می‌خواهید گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنید، وصل کردن آن به یک لپ‌تاپ ایده بسیار بدی است زیرا پورت یو‌اس‌بی 2.0 تنها 2.5 وات و پورت یواس‌بی 3 تنها 4.5 وات نیرو منتقل می‌کند. این در حالی است که پریزهای برق بهترین منبع انرژی برای شارژ باتری گوشی‌ها می‌باشند بنابراین اگر می‌خواهید باتری گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنید، از پریزهای دیواری بهره ببرید.

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی جدید، از قابلیت شارژ سریع یا Fast Charging پشتیبانی می‌کنند که بر این اساس 15 وات انرژی بیشتر به باتری گوشی منتقل و در نتیجه دستگاه سریع‌تر شارژ می‌شود. شما می‌توانید در سایت رسمی کووالکوم، گوشی‌هایی که دارای تکنولوژی شارژ سریع می‌باشند را مشاهده کنید.

بد نیست این نکته را بدانید که اگر یک گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، دلیل نمی‌شود تا شارژر ارائه شده با آن یک دو شاخ سریع شارژ کننده باشد بلکه در برخی موارد باید خودتان پریز شارژ سریع را خریداری نمایید. برای مثال، ال‌جی جی 6 و جی 5، با شارژری به مشتریان ارائه می‌شد که از تکنولوژی Quick Charge 2.0 پشتیبانی می‌کرد. این در حالی است هر دو این گوشی‌ها از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، هیچ لزومی ندارد که حتماً شارژر تولیدشده توسط کمپانی سازنده گوشی را خریداری نمایید بلکه هستند محصولاتی که به شرکت‌های دیگر مربوط می‌شوند و کارایی خوبی نیز دارند. البته در این بین باید مراقب شارژرهایی که کیفیت ندارند نیز باشید.

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

به علاوه، اگر عجله دارید، ما به شما استفاده از تکنولوژی شارژ سریع را پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا این فناوری به خوبی روش سنتی شارژ گوشی با کابل، قدرت کافی را منتقل نمی‌کند بنابراین استفاده از شارژ سریع زمانی مناسب است که به اندازه مناسب، وقت دارید. البته در این بین، استثنائی نیز وجود دارد و آن Quick Charge است. این فناوری قطعاً از شارژ گوشی با کابل یو‌اس‌بی مؤثرتر می‌باشد ولی همچنان نسبت به شارژ گوشی با پریز دیواری ضعیف‌تر است.

حالت پرواز گوشی را روشن کنید

هر چه گوشی حین شارژ شدن کار کمتری انجام می‌دهد، سریع‌تر شارژ خواهد شد. حالت پرواز هر نوع اتصال وایرلس را مسدود می‌کند و در نتیجه از انجام فعالیت‌هایی که انرژی زیادی مصرف می‌کنند، جلوگیری می‌نماید.

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

زمانی که حالت پرواز روشن است، گوشی نه زنگ خواهد خورد و نه پیام کوتاهی دریافت خواهد شد ولی اگر قرار است عمر باتری آن افزایش یابد، استفاده از این گزینه خالی از لطف نیست.

گوشی را خاموش کنید

به طور کلی، خاموش کردن گوشی همانند روشن کردن حالت پرواز، سبب خواهد شد که دستگاه سریع‌تر شارژ شود. در این حالت نیز اعلانها را دریافت نخواهید کرد ولی اگر می‌خواهید دوام باتری بیشتر شود، باید این کار را انجام دهید.

از حالت ذخیره نیرو استفاده کنید

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

از اندروید 5.0 به بعد، گوشی‌های اندرویدی به حالت ذخیره نیرو (Battery Saver) مجهز شده‌اند. البته نام این حالت در گوشی‌های کمپانی‌های مختلف متفاوت است ولی کارکرد آن فرقی ندارد. فقط کافی است این گزینه را روشن کنید تا گوشی سریع‌تر شارژ شود.

ویژگی‌های بدون استفاده را خاموش کنید

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

زمانی که گوشی را برای شارژ کردن به پریز متصل کرده‌اید، حتماً توجه کنید که اگر ویژگی‌هایی مانند وای‌فای، GPS، NFC و بلوتوث روشن است، آنها را خاموش نمایید زیرا در این حالت، تکنولوژی ذخیره نیرو به درستی کار نخواهد کرد. همچنین، همه نرم‌افزارهای خود را ببندید و به گوشی اجازه ندهید به صورت اتوماتیک از فایلی بکاپ بگیرد و یا اپلیکیشنی را آپدیت کند.

با گوشی کار نکنید

اگر نمی‌خواهید گوشی را در حالت پرواز بگذارید و منتظر یک تماس کاری مهم هستید، سعی کنید هر بار که به گوشی می‌رسید، صفحه نمایش آن را روشن نکنید زیرا نمایشگر مهمترین مصرف‌کننده نیرو یک گوشی است.

هر چه بیشتر صفحه نمایش گوشی را روشن کنید، نیرو باتری آن سریع‌تر خالی می‌شود بنابراین زمانی که هر اعلانی دریافت می‌کنید، گوشی را چک نکنید و بگذارید فرآیند شارژ شدن خود را طی کند.

گوشی را در جای خنک نگه دارید

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

وقتی در مورد تکنولوژی سخن می‌گوییم، دما و حرارت اهمیت بسیاری پیدا می‌کنند بنابراین اصلاً نباید اجازه دهید که باتری گوشی بیش از حد داغ شود. البته این به معنای قرار دادن گوشی در فریزر نیست بلکه باید آن را در مکان‌هایی بگذارید که دمای مناسبی دارند.

همیشه گوشی را در اتاقی شارژ کنید که حرارت زیادی ندارد و دمای آن نیز تنظیم است. همچنین، گوشی را مستقیماً زیر نور آفتاب یا در محیط داغ خودرو قرار ندهید. به علاوه، موبایل خود را زمانی که در جیب است، شارژ نکنید.

اگر قادر هستید کاری کنید که باتری کمتر داغ شود، می‌توانید امیدوار باشید که سریع‌تر شارژ گردد.

از پاور بانک استفاده کنید

باتری گوشی شارژر شارژ سریع اندروید

مطمئناً استفاده از پاور بانک، گوشی را سریع‌تر شارژ نخواهد کرد ولی قطعاً مشکل ناکافی بودن زمان برای شارژ گوشی را از بین خواهد برد. پاور بانک‌ها معمولاً وزن کمی دارند و اندازه آنها نیز کوچک است و اغلب می‌توان با تنها 20 دلار یکی از آنها را صاحب شد.

یکی از پاور بانک‌ها همراه خود داشته باشید تا در مواقعی که به پریز دسترسی ندارید، گوشی خود را شارژ کنید. این کار به منزله نداشتن عجله هنگام شارژ گوشی می‌باشد.

شما برای اینکه گوشی را سریع‌تر شارژ کنید، چه کارهایی انجام می‌دهید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42890 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/05 تعداد مشاهده: 3155
سافت گذر