کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316088 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

کیبورد SwiftKey اندروید به قابلیت ترجمه دوطرفه مجهز شد

در حالی که پیش‌تر خبرهایی مبنی بر احتمال توقف پشتیبانی مایکروسافت از اپلیکیشن اندرویدی کیبورد SwiftKey منتشر شده بود، روز گذشته ساکنین ردموند این برنامه را با قابلیت ترجمه دو طرفه آپدیت کردند.


अच्छी खबर सबको! اگر شما هم مانند من زبان هندی بلد نیستید، پیشنهاد می‌کنم هم‌اکنون کیبورد SwiftKey را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید تا بتوانید از قابلیت ترجمه لحظه‌ای آن استفاده کنید در دریابید که این عبارت یعنی یک خبر خوب برای همه!

کیبورد SwiftKey
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پیام رسان اسکایپ، قابلیت ترجمه متنی و صوتی مبتنی بر خط مکالمات دو طرف است. حال مایکروسافت این قابلیت را به کیبورد SwiftKey اندروید اضافه کرده است.

شیوه کار قابلیت جدید که از سرویس آنلاین Microsoft Translator قدرت گرفته بدین صورت است که در ابتدای چت زبان خود و طرف مقابل را مشخص کرده و پس از آن هر جمله‌ای که بنویسید به سرعت به زبان طرف مقابل ترجمه و ارسال می‌شود. در سوی دیگر پیام های دریافتی نیز بعد از آن به زبان شما تحویل داده خواهد شد.

قابلیت ترجمه دوطرفه کیبورد SwiftKey از 60 زبان زنده دنیا از جمله زبان پارسی پشتیبانی کرده و از هم‌اکنون از طریق لینک زیر برای عموم کاربران قابل دریافت است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42900 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/07/07 تعداد مشاهده: 2446
اخبار مرتبط
سافت گذر