کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

6 روش تضمین شده برای افزایش عمر باتری آیفون ها

در دنیای امروز، معمولاً زندگیها این‌گونه شده‌اند که افراد صبح که از خواب بیدار می‌شوند، گوشی خود را از برق جدا می‌کنند و تا شب و یا هر وقت دیگری که دوباره به رختخواب می‌آیند آن را دوباره به برق می‌زنند تا شارژ شود. البته ممکن است چنین چیزی همیشه رخ ندهد یعنی باتری دوام کافی را نداشته باشد به خصوص وقتی به صورت مداوم آنلاین هستید و یا با گوشی خود بازی می‌کنید.

اپل آیفون باتری iOS

هیچ‌کس دوست ندارد شاهد کاهش میزان درصد شارژ باقی‌مانده گوشی باشد ولی برای اینکه عمر باتری یک آیفون افزایش یابد، راهکارهایی وجود دارند. با سافت گذر همراه باشید تا آنها را به شما آموزش دهیم.

1) استفاده از حالت Low Power

زمانی که شارژ آیفون به 20 درصد می‌رسد، گوشی از شما می‌خواهد که حالت Low Power را فعال نمایید. این درخواست آیفون را قبول کنید تا گوشی به صورت خودکار، فعالیت‌های پس‌زمینه مانند بروزرسانی ایمیل‌ها و . . . را محدود کند.

این راهکار یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش طول عمر باتری یک آیفون است که در برخی موارد باعث افزایش دوام آن حتی تا 3 ساعت نیز می‌شود.

با فعال بودن این گزینه، مدت زمان قفل شدن خودکار گوشی به کمتر از 30 ثانیه می‌رسد و دستیار هوشمند Siri نیز غیرفعال خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید حالت Low Power را در طول روز فعال نمایید و شب، هنگام خواب آن را غیرفعال کنید تا محتوای گوشی همگام‌سازی شوند. البته اگر فراموش کردید، آیفون به صورت اتوماتیک و زمانی که بیش از 80 درصد شارژ شد، غیرفعال می‌شود. امکان فعالسازی این قابلیت به ترتیب در مسیر زیر فراهم شده است:

تنظیمات> باتری و یا تنظیمات> مرکز کنترل> شخصی‌سازی کنترل‌ها> انتخاب گزینه آبی رنگ کنار حالت Low Power. حالا وقتی مرکز کنترل گوشی را با کشیدن انگشت از پایین صفحه نمایش به سمت بالا اجرا می‌کنید، یک آیکون باتری را مشاهده خواهید کرد که انتخاب آن سبب خواهد شد رنگ آن زرد شود که این رنگ زرد، بیانگر حالت Low Power می‌باشد.

2) روشن کردن گزینه Wi-Fi Assist

زمانی که هیچ اتصال وای‌فای وجود ندارد، آیفون شروع به استفاده از اتصال داده بسته‌ای می‌کند. البته این معضل نگران‌کننده‌ای نیست بلکه مشکل زمانی به وجود می‌آید که اتصال وای‌فای وجود دارد ولی بسیار ضعیف است.

در این حالت باید با شارژ باقیمانده باتری آیفون خداحافظی کنیم مگر اینکه به ترتیب از مسیرهای زیر گزینه Wi-Fi Assist را فعال کنید:

تنظیمات> اتصالات سلولی یا داده بسته‌ای> روشن کردن گزینه Wi-Fi Assist

با فعال بودن این قابلیت، در مواقعی که اتصال وای‌فای قدرتمندی وجود ندارد، گوشی به صورت اتوماتیک از اتصالات داده بسته‌ای استفاده می‌کند ولی باز هم اگر نگران مصرف داده و هزینه‌های خود هستید، می‌توانید مشخص نمایید که کدام نرم‌افزارها از 3G یا 4G استفاده نکنند.

3) نور صفحه نمایش را کاهش دهید

اپل آیفون باتری iOS

افرادی که معمولاً تمام طول روز را در محل کار هستند، نور صفحه نمایش آیفون خود را تا جایی که ممکن است کاهش می‌دهند ولی همین کار نیز باعث می‌شود که نتوانیم به خوبی محتوای به نمایش درآمده در گوشی را ببینید.

واقعیت این است که استفاده از بالاترین میزان نور صفحه نمایش در مکان‌هایی که نور آفتاب زیاد است منطقی به نظر می‌آید ولی در مورد مصرف بالای باتری هنگام افزایش روشنایی نمایشگر چه باید کرد؟

در واقع هر مقدار روشنایی که در مرکز کنترل انتخاب می‌کنید، این قابلیت با توجه به نور محیط، کاهش یا افزایش می‌یابد بنابراین اگر به اتاق تاریک بروید، میزان نور کم می‌شود. البته آپشن غیرفعالسازی این قابلیت مخفی است ولی در نسخه 11 iOS به بعد، می‌توانید آن را به ترتیب در مسیر زیر پیدا کنید:

تنظیمات> کلی> دسترسی> امکانات صفحه نمایش

حتی با تنظیم خودکار نور صفحه نمایش نیز استفاده از نهایت روشنایی نمایشگر، مصرف باتری زیادی در پی دارد.

به خاطر داشته باشید که اگرچه استفاده از حالت Low Power، نور صفحه نمایش را کاهش می‌دهد ولی باز هم این ویژگی روشنایی را به اندازه‌ای که خودتان تنظیم کرده‌اید، مورد استفاده قرار می‌دهد بنابراین بهتر است خودتان هم به صورت دستی روشنایی نمایشگر را کاهش دهید.

4) مدیریت Background Refresh

اپل آیفون باتری iOS

به ترتیب و از مسیر زیر، 

تنظیمات> کلی> Background App Refresh

مشخص کنید که آیا اپلیکیشن‌ها به اتصال داده بسته‌ای در صورت غیرفعال شدن وای‌فای، وصل بشوند یا خیر. همچنین امکان غیرفعالسازی این قابلیت به طور کلی نیز وجود دارد. یکی از دلایل انجام این کار، کاهش مصرف داده‌ها است ولی علت دیگر، کاهش مصرف باتری می‌باشد. واقعیت این است که گزینه Background Refresh مدت زمانی که یک اپلیکیشن را اجرا می‌کنید تا اطلاعات مربوط به آن را دوباره جمع‌آوری کند را کاهش می‌دهد که انجام این کار اصلاً ضرورتی ندارد. شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای خبری معمولاً از این دست برنامه‌ها هستند. به همین دلیل به تنظیمات و سپس به قسمت باتری بروید و منتظر بمانید تا قسمت مصرف باتری اجرا شود و در مرحله بعد روی آیکون ساعت کلیک کنید تا ببینید هر اپلیکیشن چه مقدار داده در پس‌زمینه و به صورت معمولی مصرف کرده است. اولین موارد موجود در لیست، همان‌هایی هستند که معمولاً زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند ولی داده‌های زیادی مصرف می‌کنند.

5) محدودسازی گزینه‌های خدمات مکان‌یابی

اپلیکیشن‌ها با فعال بودن خدمات مکان‌یابی، از تراشه GPS استفاده می‌کنند که امکان کنترل کردن این گزینه از طریق تنظیمات و سپس حریم شخصی، وجود دارد. ولی واقعیت این است که ارتباط برقرار کردن با ماهواره باتری زیادی مصرف می‌کند بنابراین بهترین کار غیرفعالسازی این قابلیت برای نرم‌افزارهایی می‌باشد که کاربرد خاصی ندارند.

البته ذکر این نکته الزامی است که نرم‌افزارهایی مانند Maps به سختی از سرویس‌های مکان‌یابی استفاده می‌کنند و قابلیت Find My Device نیز همچنان از GPS بهره می‌برد ولی در مورد دیگر برنامه‌ها، می‌توانید تنظیمات را به‌گونه‌ای مشخص نمایید که فقط وقتی آنها را اجرا می‌کنید از سرویس‌های مکان‌یابی استفاده کنند نه در فعالیت‌های پس‌زمینه‌ای.

6) باتری آیفون خود را تعویض کنید

اپل آیفون باتری iOS

باتری آیفون‌های قدیمی معمولاً حتی با شارژ کامل نیز دوام زیادی ندارند و حتی ممکن است به محض رسیدن به یک میزان درصد خاص، گوشی خاموش شود. این به خاطر از بین رفتن سلول‌های لیتیومی می‌باشد.

در iOS 11.3 به بعد، به تنظیمات، باتری و سلامت باتری بروید تا سخت‌افزار این قطعه از گوشی را بررسی کنید. در این قسمت مشاهده خواهید کرد که ظرفیت نهایی باتری به صورت تقریبی چه‌قدر است و ممکن است تأیید کند که باتری از نهایت ظرفیت خود بهره می‌برد یا هشدار دهد که تنظیمات مدیریت عملکرد گوشی را اعمال کنید. این گزینه‌ها در صورتی به خوبی کار خواهند کرد که باتری مشکلی نداشته باشد ولی ترکیبی از تنظیمات ظرفیت کم و مدیریت عملکرد گوشی، یعنی باتری آیفون شما مشکل‌دار است.

در این مرحله کاری از دست شما ساخته نیست زیرا باید عملیات تعویض باتری را به شخص دیگری بسپارید.

البته هستند سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین سفارشات شما را برای تعویض باتری آیفون قبول می‌کنند که می‌توانید از این روش‌ها نیز بهره ببرید.

اگر شما هم راهکارهای مشابهی دارید، نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42905 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/08 تعداد مشاهده: 1536
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر