کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316217 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج دلیل بسیار مهم برای آن که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل را نخرید!

هفته آخر شهریورماه بود که شرکت اپل مراسم رونمایی از آیفون‌های 2018 خود را در تئاتر استیو جابز برگزار کرد و از سه گوشی هوشمند خود یکی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس  و آیفون ایکس آر رونمایی کرد.
5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////
در حالی که دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، گوشی های پرچمدار سال 2018 اپل محسوب می‌شوند، گوشی آیفون ایکس آر از جایگاه پایین‌تری برخوردار است چراکه به لحاظ فنی و سخت افزاری ضعیف‌تر از دو گوشی دیگر طراحی شده و گویا محصول پایین رده امسال اپل در نظر گرفته می‌شود.

اما به دلایل مختلف، بسیاری از نظرسنجی ها نشان می‌دهند که اگر کاربرانی نسل قبلی گوشی های آیفون یعنی آیفون 10 را خریداری کرده اند، محصولات نسل جدید اپل ارزش خرید ندارند. در ادامه به ذکر این موارد خواهیم پرداخت.

5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////استفاده ار نمایشگر بسیار بزرگتر از انتظار کاربران شرکت اپل در گوشی iPhone XS Max
چند سال قبل زمانی که گوشی هوشمند آیفون 6 اپل عرضه شد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. این نسل از گوشی های آیفون به دلیل اینکه نمایشگر بزرگتری نسبت به نسخه های قبلی یعنی آیفون 5 و آیفون 4 داشت با اقبال خوبی مواجه شد و تحولی بزرگ در نمایشگرهای آیفون های اپل ایجاد کرد، اما آیا شرایط برای گوشی هوشمند iPhone XS Max نیز به همین منوال است؟
پاسخ به سوال فوق منفی است؛ چرا که در چنین شرایطی طبیعتا تمرکز فروش مسئولان اپل بر روی دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس خواهد بود. این دو گوشی به نوعی صفحه نمایش‌های محصولات آیفون را وارد عصر جدیدی کردند و بزرگترین گوشی های اپل در طول تاریخ هستند، این ویژگی به خصوص شامل گوشی آیفون ایکس اس مکس می‌شود. اما گویا این تغییر زیاد به ذائقه مخاطبان و کاربران اپل خوش نیامده است و کاربران از اندازه 6.5 اینچی صفحه نمایش آن راضی نیستند و این گوشی را بیش از حد بزرگ می‌دانند.

5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////گوشی‌های 2018 اپل به لحاظ سخت‌افزاری تغییر چشم‌گیری نسبت به آیفون X نداشته‌اند
علاوه بر موضوع افزایش وسعت صفحه نمایش، فاکتور دیگری نیز برای فروش کم آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس ذکر شده است و آن عدم تغییر چشمگیر مشخصات سخت افزاری است. بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که گوشی های نسل جدید 2018 اپل تفاوت زیادی نسبت به آیفون ایکس ندارند و همین امر موجب می‌شود ارزش خرید زیادی نیز نداشته باشند.

5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////
طراحی ظاهری آیفون‌های 2018 اپل یک کپی نیمه حرفه‌ای از محصول موفق سال گذشته، یعنی آیفون X است
موضوع دیگر که به مورد قبل نیز اندکی مرتبط می‌شود، بحث طراحی ظاهری سه گوشی iPhone XS Max ، iPhone XS و iPhone XR است. اگر مراسم معارفه اپل در اواخر شهریور را دیده باشید، متوجه می‌شوید که در جریان رونمایی از طراحی ظاهری این سه گوشی، واکنش خاصی از تماشاگران شاهد نبودیم، در حالی که باید طراحی جدید سه آیفون 2018 اپل همه را به وجد می‌آورد، شاهد همان طراحی آیفون ایکس برای این سه محصول بودیم.
دلیل نیمه حرفه‌ای بودن این کپی توسط اپل این است که از طرفی وقتی محصولی مانند آیفون ایکس عرضه می‌شود و با اقبال خوب نیز مواجه می‌شود، معقول است که طراحی های بعدی اندکی از این محصول الهام بگیرند، اما اینکه کاملا طراحی آیفون ایکس وارد گوشی های 2018 اپل شود، قطب منفی ماجرا است و با توجه به قیمت های بالای گوشی های نسل جدید قطعا بر فروش آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////آیفون‌های 2018 اپل قیمت‌های بیش از حد بالا و غیرمتعارفی دارند!
گوشی هوشمند iPhone XR در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به ترتیب در حدود 749، 799 و 899 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. گوشی هوشمند iPhone XS شرکت اپل نیز در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به ترتیب در حدود 999، 1.149 و 1.349 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. و اما گوشی هوشمند iPhone XS Max که گران‌قیمت ترین گوشی امسال اپل نیز هست مانند دو گوشی قبلی در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و به ترتیب در حدود 1.099، 1.249 و 1.449 دلار قیمت‌ خواهد داشت.
همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت‌ آیفون‌های 2018 اپل بسیار بالا و نجومی است. این در حالی است که سال گذشته اکثر کاربران با قیمت 1000 دلاری آیفون ایکس مشکل داشتند و به شدت به آن منتقد بودند، چه چیزی باعث شده که مسئولان اپل گمان کنند که در صورت افزایش قیمت محصولات نسل جدیدتر، با فروش بهتری مواجه خواهند شد!!!

5 دلیل مهم که چرا نباید آیفون‌های سال 2018 اپل را خریداری کنید! +تصاویر ///////دو گوشی پرچمدار 2018 اپل یعنی iPhone XS و iPhone XS Max در نظرسنجی‌ها اقبال خوبی کسب نکرده‌اند
به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است از اینکه دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس پیش فروش خوبی نداشته‌اند و در نظرسنجی ها اقبال خوبی دریافت نکرده‌اند. تمامی دلایلی که بالا ذکر شد، ادله موجهی هستند که این اقبال کم را دامن می‌زنند و خصوصا قیمت بالای آیفون های 2018 اپل نیز باعث می‌شود کاربران آیفون ایکس تمایلی برای جایگزینی گوشی خود با آیفون ایکس اس یا آیفون ایکس اس مکس نداشته باشند. در هر صورت باید تا زمان آغاز فروش رسمی دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار گوشی‌های نه چندان متفاوت و البته گران قیمت 2018 اپل خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42933 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/07/10 تعداد مشاهده: 1652
کلید واژه ها: ,
سافت گذر