کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی قابلیت نصب رام‌های جهانی را روی گوشی‌های چینی غیرفعال کرد

به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد نصب رام‌های جهانی را روی گوشی‌هایی که مخصوص بازار چین تولید شده‌اند، به صفر برساند.
شیائومی قابلیت نصب رام‌های جهانی را روی گوشی‌های چینی غیرفعال کرد

از لحاظ اقتصادی، خرید یک گوشی در بازار چین نسبت به خرید همان گوشی در خارج از چین بسیار به صرفه‌تر است و روزبه‌روز افراد زیادی وسوسه می‌شوند تا گوشی مدنظر خود را از کشور چین سفارش دهند. حال به‌نظر می‌رسد Xiaomi از این ترفند اصلا خوشحال نیست و قصد دارد در به‌روزرسانی نسخه ۱۰ رابط کاربری خود، نصب رام جهانی را روی گوشی‌های مخصوص بازار چین غیرفعال کند.

همانطور که در جریان هستید، رابط کاربری MIUI در این کشور پرجمعیت، حکم سرویس‌های گوگل را دارد و در حقیقت سرویس‌های گوگل در چین فیلتر هستند. گوشی‌های هوشمندی که در بازار این کشور به فروش می‌رسند و به اصطلاح با رام چینی کار می‌کنند، درون خود این قابلیت را دارند تا سرویس‌های گوگل را هم اجرا کنند؛ اما همچنان پر از برنامه‌ها، متون و بلوت‌ورهای چینی بوده که برای افراد دیگر قابل استفاده نیستند. رام‌های جهانی که مخصوص بازارهای خارجی و بین‌المللی طراحی شده‌اند، کاربران را از شر آن برنامه‌ها و نوشته‌های چینی خلاص می‌کنند؛ به نحوی که هیچ رد پایی از رام قبلی باقی نمی‌ماند.

شیائومی

به همین خاطر، افراد بسیاری گوشی‌های شیائومی را از چین خریداری می‌کردند و با نصب رام جهانی روی آن‌ها، سرویس‌های گوگل را مورد استفاده قرار می‌دادند. البته به‌نظر می‌رسد که با به‌روزرسانی نسخه ۱۰ رابط کاربری شیائومی، آن دسته از افراد دیگر قادر به نصب رام جهانی روی گوشی‌های مخصوص بازار چین نخواهند بود. جالب‌تر آنکه گوشی‌های مخصوص بازار جهانی این برند نیز به لطف نسخه 10 MIUI قادر به نصب رام‌های چینی نخواهند بود؛ چرا که برخی از کاربران خارج از چین برای نصب سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها، رام چینی را روی گوشی خود نصب می‌کردند.

در حال حاضر اطلاع نداریم که این سیاست جدید، تا چه میزان بر گوشی‌های موجود (که MIUI 10 ندارند) تاثیر خواهد گذاشت؛ اما ظاهرا این مورد مخصوص گوشی‌هایی خواهد بود که به‌روزرسانی MIUI 10 را نصب کرده باشند. باید یادآور شد که جای نگرانی نیست؛ چرا که طبق گزارش‌های منتشرشده، کاربران همچنان می‌توانند با آنلاک کردن بوت‌لودر گوشی خود، هر رامی را که مدنظرشان بود نصب کنند.

در نهایت باید خاطرنشان کرد که شیائومی طرفداران خود را تشویق کرده است تا فقط از فروشگاه‌های رسمی و یا مراکز معتبر برای خرید گوشی‌های هوشمند این شرکت اقدام کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42943 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/07/11 تعداد مشاهده: 1287
سافت گذر