کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل، امنیت افزونه‌های کروم را افزایش می‌دهد

سرقت وسیع اطلاعات از طریق افزونه‌ها باعث شده تا گوگل درصدد افزایش امنیت افزونه‌های مرورگر کروم برآید.

گوگل، امنیت افزونه‌های کروم را افزایش می‌دهد

افزونه‌های مرورگر، ابزارهای فوق‌العاده قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ولی از طرفی بسیاری از افزونه‌ها، درخواست دسترسی کامل به تمام صفحات وب را دارند.  

تاکنون صحبت‌های بسیاری در مورد سرقت اطلاعات کاربران یا ماینرهای ارز رمزنگاری‌شده، از طریق افزونه‌های معمولی به گوش رسیده، و بروز چنین اتفاقاتی بسیار شایع است. در راستای همین موضوع، گوگل اعلام کرد که درنظر دارد بخشی از تغییرات آتی افزونه‌های کروم را با هدف ایجاد فضایی مطمئن‌تر و مرورگری قابل‌اعتمادتر توسعه دهد. 

برخی از افزونه‌های مرورگر کروم، دارای دامنه‌های عملکردی محدودی هستند. برای مثال افزونه‌ی Toolbox، فقط نیاز به مجوز پلی‌استور و APKMirror دارد. بقیه، برای خواندن و اصلاح‌کردن همه‌ی صفحات اجازه می‌گیرند. ادبلاکرها، ابزارهای حفظ حریم خصوصی و مدیریت بر رمز عبور، معمولا در این دسته قرار دارند. انتظار می‌رود گوگل کروم ۷۰ در ماه جاری میلادی منتشر شود. کاربران می‌توانند افزونه‌های دور از دسترس را محدود کنند تا تنها برای سایت‌های فهرست‌‌سفید، کار کنند. گوگل اعلام کرد که «نسخه‌های آینده‌ی گوگل کروم، به بهبود شفافیت عملکرد برای کاربر کمک می‌کنند و امکان کنترل افزونه‌ها، در زمانی که افزونه‌ها می‌توانند به داده‌های سایت دسترسی داشته باشند، درنظر گرفته می‌شود». البته این تغییرات، در تناقض با افزونه‌های موجود نیستند. همچنین گوگل، راهنمای تغییرات را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است.

گوگل کروم
Google اعلام کرد که فرآیند تایید افزونه‌ی Chrome Web Store، تغییرات جدیدی را دریافت می‌کند. در همین راستا، از ماه‌های ابتدایی سال آینده‌ی میلادی، حساب‌های کاربری توسعه‌دهندگان،‌ باید تائید هویت دومرحله‌ای داشته باشند. گوگل اعلام کرد: 

در صورت انتشار عمومی افزونه‌ها، متجاوزانی که قصد دارند با hijacking، اطلاعات حساب کاربری شما را به‌سرقت ببرند، از این انتشار عمومی استقبال می‌کنند. از این‌رو، تأیید هویت دومرحله‌ای، می‌تواند لایه‌ی امنیتی بیشتری را با تایید هویت دوم برای دسترسی به گوشی هوشمند یا کلید امنیتی فیزیکی ایجاد کند.  

سایر تغییرات شامل ممنوعیت کد مبهم یا obfuscated و فرآیندهای بازبینی بیشتر در افزونه‌های جدید است که مجوزهای قوی را درخواست می‌کند. گوگل همچنین اعلام کرد که نسخه‌ی جدید (v3)، در سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد، که درخواست‌های کنترل‌ و پشتیبانی‌ بیشتری در اختیار Service Workers قرار می‌دهد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42944 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/07/11 تعداد مشاهده: 1631
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر