کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت میت 20 و میت 20 پرو هواوی فاش شد

با این‌که هنوز چند روزی تا ۲۴ مهرماه و رونمایی رسمی از پرچم‌داران جدید هواوی فاصله داریم حالا یک سایت سوییسی قیمت میت 20 و میت 20 پرو را فاش کرده است.


تا به امروز تقریباً تمامی اطلاعات در مورد گوشی‌های Mate 20 و Mate 20 Pro از جمله ظاهر، سخت‌افزار، قابلیت‌ها و تفاوت‌های این دو گوشی درز کرده است. شاید تنها حلقه خالی این زنجیره قیمت میت 20 و میت 20 پرو بود که حالا به لطف جدیدترین گزارش درز کرده است.

همان‌طور که می‌بینید این قیمت‌ها با واحد پول فرانک سوییس بوده که البته از نظر ارزش بسیار مشابه دلار آمریکاست. به این ترتیب قیمت میت 20 نسخه معمولی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی چیزی حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود و این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و رنگ Twilight عرضه خواهد شد.

قیمت میت 20

قیمت میت 20 پرو نیز در این جدول برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰۰ دلار درج شده است و این گوشی نیز با همان رنگ‌های مشکی، آبی و Twilight عرضه خواهد شد.

قیمت میت 20 پرو
به این ترتیب به نظر می‌رسد Huawei هم تصمیم گرفته تا به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری ملحق شود. این روند ناخوشایند را سال گذشته اپل با آیفون ۱۰ آغاز کرد و حالا سامسونگ و هواوی نیز از آن استقبال کرده‌اند.

با این‌حال این قیمت‌ها برای بازار سوئیس در نظر گرفته شده و هنوز امید داریم تا هواوی در مراسم ۲۴ مهرماه خود قیمت معقول‌تری را برای این گوشی‌ها اعلام کند. البته این به معنای ارزش پایین گوشی‌های پرچم‌دار نیست بلکه پرداخت هزار دلار برای هر گوشی هوشمند، آن هم در شرایط نابسامان کنونی کشور کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42966 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/07/13 تعداد مشاهده: 1398
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر