کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا از ایرباد و ایرفون جدید خود رونمایی کرد

نوکیا در جریان رویداد معرفی نوکیا ۷.۱ از ایرباد True Wireless و ایرفون Pro Wireless رونمایی کرد.

نوکیا از ایرباد و ایرفون جدید خود رونمایی کرد

امروز شرکت فنلاندی نوکیا رویدادی را در شهر لندن برگزار کرد که در خلال آن از گوشی نوکیا ۷.۱ و ایرباد و ایرفون اختصاصی خود با نام‌های True Wireless و Pro Wireless رونمایی کرد.

به‌ دلیل وزن ۵ گرمی ایرباد True Wireless، کاربران به قابلیت حمل‌پذیری بسیار بالایی دست پیدا می‌کنند. طبق گفته‌ی نوکیا، ایربادِ این شرکت در مقابل عرق و چربی مقاوم است؛ بنابراین خریداران این محصول می‌توانند از آن در هر شرایطی استفاده کنند. درست به‌مانند دیگر ایربادها، این محصول نیز به‌همراه محفظه‌ای عرضه می‌شود که شارژِ آن نیز از همان طریق صورت می‌پذیرد. مسئولان نوکیا ادعا می‌کنند که این ایربادها تا ۱۶ ساعت قادر به شارژدهی برای پخش بی‌وقفه موسیقی هستند.

Nokia Wireless Earbuds
ایرباد True Wireless

در کنار ایرباد True Wireless، نوکیا از ایرفون Pro Wireless نیز رونمایی کرد که از ساختار مغناطیسی بهره می‌برد؛ بنابراین در مواقعی که از این ایرفون استفاده نمی‌کنید، به‌راحتی می‌توانید دو گوشی آن را از طریق مغناطیس به یکدیگر متصل کنید. استفاده از این سازوکار باعث می‌شود تا علاوه بر کاهش احتمال گم‌ شدن ایرفون، دستگاه نیز خاموش شود تا باتری بدون دلیل مورد استفاده قرار نگیرد. سخن از باتری به میان آمد، خوب است بدانید که ایرفون‌های جدید فنلاندی‌ها تا ۱۰ ساعت شارژدهی انجام می‌دهند.

Nokia Wireless Earphones
ایرفون پرو وایرلس

این دو هدفون بلوتوثی در کنار نوکیا ۷.۱ معرفی شدند و علاقه‌مندان می‌توانند از فردا اقدام به پیش‌سفارشِ آن کنند. قیمت ایرباد True Wireless در بازار اروپا ۱۳۰ یورو خواهد بود؛ در حالی که ایرفون پرو وایرلس ۷۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42973 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/07/13 تعداد مشاهده: 1844
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر