کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی شخصی سازی دکمه هوم در اندروید

یکی از ویژگی‌های مثبت سیستم عامل اندروید این است که امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد زیرا همه افراد از تنظیمات پیش‌فرض آن راضی نیستند. از جمله مواردی که می‌توانیم آن را شخصی‌سازی کنیم، دکمه هوم می‌باشد. بنابراین ما توانایی این را داریم که مدعی باشیم می‌توانیم دکمه هوم را آن‌گونه تنظیم کنیم که خودمان می‌خواهیم نه آنچه که شرکت تولیدکننده گوشی می‌خواهد. برای کم و کیف انجام این کار، با سافت گذر همراه باشید.

اندروید هوم‌اسکرین سیستم عامل

سامسونگ، همچون اکثر تولیدکننده‌های گوشی، از دکمه هوم استفاده می‌کند تا به محض فشردن آن بتوانیم به صفحه اصلی بازگردیم ولی از گلکسی اس 8، این امکان فراهم شد تا دکمه مذکور را از درون تنظیمات شخصی‌سازی نماییم. حالا حتی گوشی‌های میان‌رده به خصوص از سری A نیز چنین امکانی دارند. به علاوه، دکمه فیزیکی هوم نیز همچنان طرفداران خاص خود را دارد ولی چگونگی بهره‌گیری از این دکمه را نیز به شما آموزش می‌دهیم.

مبنای آموزش این ترفند را گلکسی اس 7 با اندروید 7 قرار داده‌ایم که البته راهکار ارائه شده را می‌توان روی اکثر گوشی‌های موجود که دکمه فیزیکی هوم دارند، پیاده کرد.

به صورت پیش‌فرض، دو بار ضربه زدن روی دکمه هوم، دوربین را اجرا می‌کند ولی ما می‌خواهیم کاری کنیم که دو بار ضربه زدن روی دکمه سبب باز شدن گوگل پلی استور گردد.

در گوشی‌های گلکسی قدیمی‌تر، یک بار ضربه زدن روی دکمه هوم، شما را به صفحه اصلی دستگاه منتقل می‌کند و دو بار ضربه زدن روی آن، S Voice را اجرا خواهد کرد. ضمن اینکه نگه داشتن آن نیز سبب اجرای Google Now خواهد شد.

اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که یک اپلیکیشن مخصوص را از گوگل پلی استور دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارند که کار مدنظر شما را انجام می‌دهند ولی در اینجا Button Mapper: Remap your keys بهترین گزینه است.

چگونگی تغییر کارایی دکمه هوم

اندروید هوم‌اسکرین سیستم عامل

زمانی که Button Mapper را اجرا کردید، این اپلیکیشن از شما خواهد خواست که آن را در تنظیمات گوشی خود تأیید کنید تا ببیند در هوم‌اسکرین دستگاه چه نرم‌افزار و برنامه‌ای وجود دارد. اگرچه انجام این درخواست‌ها از اپلیکیشن‌های این‌چنینی اصلاً عجیب نیست ولی پیشنهاد ما به شما این است که از نسخه‌های مخصوص توسعه‌دهندگان آنها بهره ببرید.

پس از تأیید این اپلیکیشن در تنظیمات، شما می‌توانید کارایی دکمه‌های هوم و کم و زیاد کردن صدا را تغییر دهید. لازم به ذکر است که استفاده از دیگر امکانات این نرم‌افزار نیازمند پرداخت پول است.

در این مطلب، ما چگونگی شخصی‌سازی دو بار ضربه زدن روی دکمه هوم را به شما آموزش خواهیم داد. انجام چنین کاری به پشت سر گذاشتن چهار مرحله نیاز دارد به طوری که ابتدا منوی شخصی‌سازی دکمه هوم را مشاهده کنید و سپس گزینه دو بار ضربه زدن را برگزینید.

در مرحله بعد، انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک دستور را ترسیم کنید، اپلیکیشن اجرا نمایید و یا به عنوان میانبر از آن بهره ببرید. در این مقاله، گزینه اپلیکیشن را انتخاب کردیم.

در گام بعدی، لیستی از اپلیکیشن‌ها پیش روی ما به نمایش در خواهد آمد که ما در اینجا پلی استور را انتخاب کردیم. حالا دو بار ضربه زدن روی دکمه هوم گوگل پلی استور را اجرا خواهد کرد.

اگر می‌خواهید تنظیمات به حالت اولیه خود بازگردند، می‌توانید تنظیمات اپلیکیشن Button Mapper را به صورت پیش‌فرض بازگردانید.

ما فکر می‌کنیم که دو بار ضربه زدن روی دکمه هوم در گلکسی اس 7 و باز کردن دوربین، قابلیت بسیار کارآمدی است بنابراین اگر شما هم در گوشی‌های قدیمی‌تر می‌خواهید چنین امکانی داشته باشید و به جای اجرای S Voice، دوربین اجرا گردد، از Button Mapper استفاده کنید.

اگر از این راهکار استفاده کردید و راهکارهای بیشتری را نیز می‌شناسید، نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42976 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/14 تعداد مشاهده: 1963
سافت گذر