کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازگشت پیام‌رسان یاهو به گوشی‌های تلفن همراه

اوایل امسال بود که شرکت یاهو پیام‌رسان خود، یاهو مسنجر را به دلیل استقبال کم از آن غیر فعال کرد. به عبارت ساده، مردم از این پیام‌رسان به پیام‌رسان‌هایی با امنیت بیشتر رو کردند اما این کمپانی تصمیم گرفته است یک پیام‌رسان دیگر برای کاربران قدیمی خود بسازد. این پیام‌رسان که چهره جدیدی به خود گرفته و ادامه راه یاهو مسنجر معروف را می‌رود، فرقی ندارد به چه کسی پیام می‌دهید چه دوست چه خانواده و چه شریک کاری خود به نام Yahoo Together شناخته می‌شود.
بازگشت پیام‌رسان یاهو به گوشی‌های تلفن همراه +فیلم
Yahoo Together هدف خود یعنی رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های حال حاضر دنیا علی الخصوص Slack پنهان نمی‌کند. البته این گفته سازندگان این پیام‌رسان نیست بلکه یک نگاه ساده به رابط کاربری جدیدترین اپلیکیشن پیام‌رسان یاهو این پیام را خواهد رساند. رابط کاربری Yahoo Together بسیار شبیه به Slack است هرچند چند قابلیت Slack در پیام‌رسان یاهو دیده نمی‌شود. از نظر عملکرد، مطمئن هستیم که قابلیت‌هایی مانند مکالمه صوتی که در Yahoo Together دیده نمی‌شود، در نهایت به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد اما باید دید که در میان این اقیانوس وسیع پیام‌رسان‌های جهان، آیا Yahoo Together قادر خواهد بود که با دیگر برنامه‌ها رقابت کند و افراد را به استفاده از آن متقاعد کند.

Yahoo Together توسط گروهی که یاهو مسنجر را توسعه داده بودند، ساخته شده است. نسخه بتای این اپلیکیشن امسال با نام Yahoo Squirrel شروع به کار کرده بود و حالا در هر دو سیستم iOS و اندروید در دسترس است. برای استفاده از این پیام‌رسان لازم است که حساب کاربری یاهو داشته باشید اما افراد استفاده کننده از این پیام‌رسان می‌توانند کسانی که در یاهو اکانت ندارند، به گروه‌های خود دعوت کنند. البته شخص مورد نظر هم زمانی می‌تواند به این پیام‌رسان اضافه شود که یک کد به او ارسال شود.

این اپلیکیشن برای استفاده بسیاری از مناسبت‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.قابلیتی به Smart Reminders می‌تواند مناسبت‌های مختلفی را به کاربر یادآوری کند. این قابلیت همچنین می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا یک مناسبت برای همه اعضای گروه نمایش داده شود و آن‌ها را در تاریخ و ساعت مناسب مورد اطلاع قرار دهد.

متأسفانه، Yahoo Together نسخه دسکتاپ یا تحت وب ندارد البته به نظر می‌رسد اما احتمال دارد در آینده این نسخه‌ها هم در دسترس کاربران قرار گیرد. گفتنی است، در حال حاضر این اپلیکیشن در پلی استور و اپ استور در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43000 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/07/15 تعداد مشاهده: 1838
سافت گذر