کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دردسر اپل برای قیمت گذاری آیفون های 2019

به گزارش سافت گذر، تنها یک ماه از معرفی آیفون‌های جدید گذشته ولی به نظر می‌رسد هیچ‌وقت صحبت کردن در مورد آیفون‌های آتی زود نیست.

اپل آیفون 4G 5G سامسونگ شیائومی اوپو هوآوی ویوو

بر اساس اطلاعات موجود، سال آینده قرار است بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، محصولاتی با قابلیت اتصال 5G بسازند هرچند ممکن است اینترنت نسل 5 تا سال 2020 آماده نشود.

برخی منابع خبری می‌گویند که گوشی‌های 5G تولید شده توسط سامسونگ، هوآوی، اوپو، شیائومی و ویوو سال 2019 معرفی خواهند شد.

مطمئناً چنین اقداماتی تأثیری بر عملکرد اپل و آیفون‌هایش خواهد داشت زیرا اگر قرار است این کمپانی همچنان از اتصال 4G بهره ببرد، چگونه می‌خواهد افزایش قیمت آیفون‌های مدل سال 2019 خود را توجیه کند؟

اپل آیفون 4G 5G سامسونگ شیائومی اوپو هوآوی ویوو

تعدادی از کارشناسان بر این باورند که اپل آیفون‌هایی تولید خواهد کرد که هم 4G است و هم 5G. این احتمال وجود دارد که آیفون دارای تکنولوژی اینترنت نسل 5 با قیمت 1299 دلار به فروش برسد.

اگر قرار است اپل فناوری 5G را به گوشی‌های نسل جدیدش بیاورد، می‌تواند مدل‌های فعلی را با قیمت کمتر به آن دسته از افرادی بفروشد که هنوز رغبت لازم برای استفاده از اینترنت نسل 5 را ندارند.

یکی از منابع تأمین‌کننده قطعات اپل معتقد است که این کمپانی با تولید یک آیفون ابتدایی 4G و 5G که قیمت آن 899 تا 999 دلار می‌باشد، کار خود را در این زمینه آغاز می‌کند. البته ممکن است این کار بر فروش آیفون‌های قدیمی تأثیر منفی داشته باشد.

اپل به خاطر قیمت‌گذاری مناسب آیفون‌ها توسط بسیاری از افراد تحسین می‌شود ولی به نظر می‌رسد تعیین نرخ برای گوشی‌های 5G یک چالش برای این کمپانی باشد.

اپل آیفون 4G 5G سامسونگ شیائومی اوپو هوآوی ویوو

از اپل انتظار می‌رود که مدل‌های سال آتی آیفون‌ها را با تغییرات گسترده همراهی کند به همین دلیل ممکن است توانایی‌های اسکن 3D را به دوربین عقب بیفزاید. اما اگر قرار باشد که کمپانی مالک iOS همچنان به 4G وفادار بماند و یا گوشی 5G ابتدایی تولید کند، باید تغییرات تازه در آیفون‌ها را به سال 2020 موکول کنیم.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43003 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/16 تعداد مشاهده: 2240
کلید واژه ها: , , , , , , , ,
سافت گذر