کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316280 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعاتی در مورد محصولات تاشو مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، در ماه ژولای بود که مایکروسافت برای متعادل کردن بازار تلفن‌های هوشمند در سال جاری، معرفی دستگاه تاشو خود را به تأخیر انداخت.

مایکروسافت Andromeda سیستم عامل

اما بر اساس فایل‌هایی که با زبان برنامه‌نویسی سیستم عامل Andromeda مرتبط هستند و در فروشگاه ویندوز در دسترس قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد دوباره این زبان برنامه‌نویسی به تیتر داغ اخبار تکنولوژی تبدیل شده باشد. این ممکن است شائبه ایجاد کند که مایکروسافت در حال کار کردن بر روی یک سیستم عامل جدید است.

مایکروسافت Andromeda سیستم عامل

کدهای منتشر شده نشان می‌دهند که دستگاه آتی مایکروسافت که دارای سیستم عامل Andromeda است، یک گوشی هوشمند تاشو خواهد بود زیرا می‌توانیم برداشت نماییم که امکان برقراری تماس با آن وجود دارد.

بر اساس زبان برنامه‌نویسی، کاربران می‌توانند به صورت خودکار، تماس‌های خود را ضبط شده داشته باشند. به علاوه، گفته می‌شود که این گوشی دو صفحه نمایش روبه‌روی هم و یک نمایشگر اضافه خواهد داشت. دو بار ضربه زدن روی آن، صفحه نمایش گوشی را خاموش می‌کند و احتمالاً از اپلیکیشن‌های پلتفرم Universal Windows Platform بهره ببرد.



سیستم عامل Andromeda به کاربر اجازه می‌دهد با کشیدن نوعی خط روی صفحه نمایش، اسکرین شات بگیرد. همچنین حدس می‌زنیم که دو تکنولوژی اسکن چشم‌ها و اسکنر اثر انگشت، وظیفه بازگشایی قفل صفحه نمایش را بر عهده داشته باشند.

نوعی حالت Productivity وجود خواهد داشت که به دستگاه اجازه خواهد داد به مانیتورهای بزرگ‌تر متصل شود.

اگرچه قرار نیست امسال شاهد معرفی سیستم عامل Andromeda باشیم ولی به نظر می‌رسد که تکنولوژی آن همچنان ادامه‌دار و در حال پیشرفت است بنابراین باید ببینیم در سال 2019 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43004 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/16 تعداد مشاهده: 1651
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر