کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از اپل تا اوپو ؛ کدام برند محبوب تر است؟

شاید تا به حال از خودتان پرسیده باشید که چرا افراد بیشتر سراغ یک برند خاص گوشی می‌روند و شاید شما نیز بخواهید از محصولات برندهای پرطرفدار استفاده کنید ولی این نکته را یادآوری کنیم که تحقیقات نشان می‌دهد، در دنیای امروز، رغبت برای خرید محصولات کمپانی‌های ناشناخته‌تر بیشتر شده است. برای بررسی این موضوع با جزئیات بیشتر، با سافت گذر همراه باشید.

اپل آیفون سامسونگ سونی هوآوی بلکبری اوپو موتورولا

داده‌های جمع‌آوری شده توسط مرکز تحقیقات جهانی Merrill Lynch نشان می‌دهد که تقریباً 20 درصد دارندگان گوشی‌های اندرویدی می‌خواهند آیفون خریداری نمایند. در این میان، مالکان دستگاه‌های اچ‌تی‌سی رغبت بیشتری برای انجام این کار دارند به طوری که 25 آنها برای دستیابی به این هدف برنامه‌ریزی کرده‌اند. تصویر زیر، اطلاعات دقیق‌تری ارائه می‌کند.

اپل آیفون سامسونگ سونی هوآوی بلکبری اوپو موتورولا

بر اساس تحقیق انجام شده، دارندگان گوشی‌های شرکت هوآوی، باوفاترین کاربران گوشی‌های اندرویدی بوده‌اند و 54 درصد آنها اعلام کرده‌اند نوبت بعد نیز از محصولات این کمپانی چینی استفاده خواهند کرد. ضمن اینکه این برند چینی با اختلاف بسیار کم با سامسونگ، مقصد بعدی بسیاری از آیفون دارانی است که می‌خواهند دفعه بعد از گوشی‌های اندرویدی خریداری نمایند.

اپل آیفون سامسونگ سونی هوآوی بلکبری اوپو موتورولا

سامسونگی‌ها از نظر وفاداری به برند، در رده دوم قرار دارند زیرا 53 آنها می‌خواهند گوشی آتی خود را نیز از محصولات این شرکت انتخاب کنند.

برندی که طرفدارانش کمترین وفاداری را نسبت به آن دارند، موتورولا است که به طور کلی تنها 11 درصد دارندگان گوشی این شرکت می‌خواهند دفعه بعد نیز یک گوشی از این کمپانی بخرند.

جای تعجب ندارد که دارندگان آیفون نسبت به دیگر گوشی‌ها وفادارتر باشند. به طور کلی، 70 این افراد باز هم گوشی بعدی خود را از میان آیفون‌ها برمی‌گزینند. شاید از دلایل چنین اتفاقی، معرفی دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس باشد.

ممکن است این قضیه برای همه صدق نکند ولی به نظر می‌رسد بسیاری از دارندگان گوشی‌های اپل، اصلاً دیگر برندها را هم‌تراز با آیفون‌های خود نمی‌دانند. برای مثال، اگر با کاربران آیفون‌ها صحبت کرده و یا برای مدت طولانی با آنها مسافرت رفته و یا جایی بوده باشید، معمولاً از عبارت "آیفون من" استفاده می‌کنند و هرگز نمی‌گویند "گوشی من" یا "تلفن همراه من". این قضیه نتیجه همان چیزی است که گفتیم، یعنی آیفون‌داران، گوشی خود را برند کاملاً متفاوتی نسبت به دیگر گوشی‌ها می‌دانند.

اپل آیفون سامسونگ سونی هوآوی بلکبری اوپو موتورولا

مطمئناً اگر این تئوری درست باشد، شاید بتوانیم به پاسخی همیشگی دست یابیم که چرا اپل نسبت به دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی محبوبیت بیشتری دارد. بنابراین چه دلیلی وجود دارد که به جای آیفون، یک گوشی اندرویدی خریداری شود؟

نکته دیگری که باید مدنظر داشته باشیم این است که به خاطر تعدد برندهای گوشی‌های اندرویدی، خرید گوشی جدید از شرکت‌های دیگر در این زمینه بیشتر است. برای مثال، امکان دارد یک نفر ابتدا موتورولا بخرد، سپس از محصولات هوآوی برای خود گوشی انتخاب نماید و سری بعد، یک دستگاه با برند سامسونگ خریداری کند.

در مورد سونی، داده‌های زیادی وجود ندارد ولی این را می‌دانیم که دارندگان محصولات این کمپانی ژاپنی، از جمله وفاداران به این برند هستند.

آمار مربوط به بلکبری نیز جالب است زیرا نشان می‌دهد که صفحه‌کلیدهای فیزیکی، همچنان یکی از فاکتورهای محبوبیت میان افراد به حساب می‌آید. حدود یک سوم این افراد اعلام کرده‌اند که برای خرید گوشی آتی، باز هم سراغ محصولات این شرکت می‌روند.

یک نکته وجود دارد که باید در این زمینه مدنظر داشته باشید. علاقه به یک برند ممکن است در یک کشور خاص بیشتر باشد. برای مثال امکان دارد طرفداران اوپو در چین نسبت به اروپا بیشتر باشند. همین قضیه برای دارندگان گوشی‌های موتورولا نیز صدق می‌کند.

شما در این تقسیم‌بندی جزو کدام دسته هستید؟ طرفدار آیفون یا سامسونگ؟ سونی یا هوآوی؟ شرکت‌های چینی و یا دیگر برندها؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43046 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/20 تعداد مشاهده: 1768
سافت گذر