کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رجیستری موبایل از آغاز تا اتمام

طرح رجیستری موبایل به پایان رسید. یکی از پرسروصداترین طرح‌ها در عرصه بازار موبایل در ایران که تاثیرات منفی و مثبت را تواما داشت. طرفداران و مجریان آن به خصوص در میان مسوولان دولتی به شدت از آن دفاع کردند و آن را به خصوص باعث کاهش قاچاق موبایل در این عرصه دانستند. منتقدان اما معتقد به ضعف‌های متعددی بودند که ناشی از اجرای بد این طرح و تاثیر روی بازار مصرف داشت. 
حالا به گفته سخنگوی حمیدرضا دهقانی نیا معاون فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا این طرح تکمیل شده است. به گفته وی در فاز بعدی مودم‌ها، دانگل‌ها (مودم‌های کوچک) و روترها (مسیریاب‌ها) جزو این طرح قرار خواهند گرفت.

در ا دامه نگاهی به مهمترین وقایع این طرح داریم. 

ناهماهنگی در اجرا

شنبه 2 مرداد 95 - در حالی که پیش از این در برخی اخبار مردادماه برای آغاز اجرای طرح رجیستری اعلام شده بود اما اکنون از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده که اجرا شدن طرح رجیستری تلفن همراه پس از هماهنگی لازم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اجرایی انجام خواهد شد. به گفته فرنقی مردم نگران نباشند گوشی‌های قبلی دچار مشکل نمی‌شوند.

سردرگمی بازار در آستانه رجیستری

11 آذر 96 - طی روزهای اخیر در بازار موبایل شاهد افزایش قیمت گوشی آیفون هستیم. یک فروشنده موبایل معتقد است که نزدیک شدن به ضرب العجل 14 آذر باعث شده همه به تکاپو بیفتند و جنسهای خود را سریع رد کنند و به همین دلیل موجودی گوشی های آیفون به سرعت در حال فروش و کم شدن است. 

رجیستری با آیفون آغاز می‌شود

12 آذر 96 -  مرحله دوم طرح رجیستری صرفا برای تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه و تبلت اپل از روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه اجرا می‌شود و سایر مدل‌های گوشی و تبلت نیز به تدریج در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند.

مشخص نشدن تکلیف گوشی مسافری

14 آذر 95 - رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی با وجود اطمینان دادن مسوولان به مصرف‌کنندگان مبنی بر اینکه گوشی‌های قاچاق خریداری شده تا پیش از اجرای طرح دچار مشکل نمی‌شوند به مردم هشدار داد که مراقب تبعات استفاده از گوشی‌های قاچاق باشند

پاسخ و پرسش درباره طرح 

29 مهر 96- مهمترین پرسش و پاسخ ها درباره این طرح در سایت آی تی ایران منتشر شد. 

جهرمی : گوشی نخرید! 

30 مهر 96 - وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش قیمت موبایل که بعد از اجرای رجیستری پیش آمد از کاربران خواست فعلا گوشی نخرند تا ارزان شود.

حمایت واردکنندگان از طرح

6 اذر 96 - نمایندگان اتحادیه‌های واردکنندگان موبایل در یک جلسه مطبوعاتی از طرح رجیستری دفاع کردند. تعداد قابل توجهی از واردکنندگان اوایل سال 97 بعد از اعلام لیستی از وزارت ارتباطات که به گیرندگان ارز دولتی مشهور شد به دلیل تخلف و گرانفروشی دستگیر و شرکتهای آنها از ادامه فعالیت منع شدند. 

ابهام در نحوه رجیستر گوشی‌های مسافری

17 آذر 96 -  مسوولان رجیستری مسافران را ملزم کردند حتما گوشی خود را در هنگام ورود به کشور ثبت کنند. با انتقادهای بسیار کاربران چند ماه بعد این محدودیت با ایجاد یک سایت ثبت گوشی برداشته شد.

افزایش قیمت موبایل با اجرای طرح رجیستری

22 آذر 96 - اجرای طرح و افزایش نسبی قیمت ارز باعث افزایش قیمت گوشی در بازار شده است.

قطع دو هزار آیفون در روز نخست اجرای رجیستری موبایل

15 دی 96 - با فرارسیدن زمان اجرای محدودیت  طرح رجیستری گوشی‌های موبایل چندین هزار گوشی‌های آیفون که توسط مردم استفاده می‌شد قطع شده است. 

اشتباه رجیستری در قطع گوشی‌های قانونی

23 دی 96 - درحالی‌که چند روز از آغاز قطع ارتباط گوشی‌های آی‌فون شرکت اپل – ثبت نشده در سیستم رجیستری - می‌گذرد اشکالات متعدد در سیستم ثبت قانونی گوشی از سوی مسافران کلیت این طرح را که روی قاچاق تلفن همراه در کشور متمرکز است با مشکل مواجه کرده است.

چگونه موبایلهای مسافری را رجیستر کنیم؟

24 دی 96 -  با برداشته شدن محدودیت ثبت گوشی در فرودگاه حالا از طریق سایت می‌توان این گوشی ها را ثبت کرد.با این حال تا بیش از یک سال بعد به دلیل متصل نبودن سیستم ثبت گوشی به نیروی انتظامی امکان چک کردن اینکه واقعا مسافران برای خودشان گوشی وارد کرده ‌اند یا عده‌ای واردکننده موبایل اینکار را انجام داده‌اند ممکن نبود. 

سامانه همتا، 70 نفر در صف انتظار! 

25 دی 96 -  طرح رجیستری تازه از خان اول نگذشته دچار مشکلات زیادی شده پس از آنکه مشخص شد گوشی‌های آیفون ثبت شده رسمی در گمرک اساسا در این طرح ثبت نشده و به اشتباه مسدود شده‌اند خبر رسید که برخی گوشی‌هایی که قبل از آغاز طرح فعال شده بودند هم حالا اس ام اس عدم رجیستری دریافت کرده و یا قطع شده‌اند.  اختلالات زیادی در گوشی‌های وصل شده وجود دارد و مرتبا این گوشی‌ها در حال قطع و وصل از شبکه‌ است. 

جهرمی: گران شدن موبایل به خاطر ارز است نه رجیستری

1 بهمن 96 -  وزیر ارتباطات افزایش قیمت گوشی‌های موبایل پس از اجرای طرح رجیستری را ناشی از افزایش قیمت دلار و ارز آزاد دانست و گفت: از ۱۴ بهمن‌ماه یک مدل گوشی دیگر تحت پوشش رجیستری قرار می‌گیرد.

سخنگوی رجیستری: حذف ارز مبادله‌ای آیفون را گران کرد

3 بهمن 96 -  سخنگوی طرح رجیستری امروز در جلسه مطبوعاتی نسبت به انتقادات از این طرح پاسخ داد و ابتدا گفت که گران شدن قیمت گوشی بابت حذف ارز مبادله‌ای و افزایش قیمت دلار بوده است. 

30 هزار آیفون قطع شدند

دوشنبه 26 بهمن 96- بر اساس آخرین آمار تا پایان هفته گذشته ۳۰ هزار گوشی آیفون به دلیل آنکه در سامانه گمرک به ثبت نرسیده و شناسه خود را در شبکه مخابراتی وارد نکرده بودند، قطع شدند.

ال جی هم مشمول طرح شد 

14 بهمن 96 -  معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: از روز ۲۸ بهمن ماه گوشی های برند ال جی مشمول طرح رجیستری قرار می گیرند.

سونی، هواوی و تکنو نوکیا هم مشمول طرح شدند

6 اسفند 69 - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: گوشی‌های نشان نوکیا و هوآوی از شنبه ۱۹ اسفندماه و نشان سونی و تکنو از شنبه ۲۶ اسفند مشمول طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) می‌شوند.

معافیت رجیستری سامسونگ

7 اسفند 96 - در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود تمامی گوشی‌ها تا پایان سال مشمول رجیستری خواهند شد اما ظاهرا به دلایلی فقط گوشی‌های سامسونگ از این رجیستری معاف شده‌اند البته حداقل فعلا. 

شیائومی هم مشمول طرح 

21 اسفند 96 - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای نشان شیائومی خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت برای نشان‌های «سونی» و «تکنو» از شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۶ نشان «شیائومی» هم مشمول این طرح می‌شود.

رجیستری سامسونگ از اول اردیبهشت 

19 فروردین 97 - معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از ادامه اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل در سال جدید خبر داد و گفت: رجیستری برند سامسونگ از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود.

قطع گوشی های متخلف در رجیستری

26 فروردین 97 -  کمیته رجیستری از شناسایی تخلف خلاف‌اظهاری ۴ هزار دستگاه تلفن همراه در سامانه ثبت گوشی مسافری خبر داد و اعلام کرد: این گوشی‌ها حداکثر تا ۳۰ روز آینده قطع خواهند شد.

جهرمی: درآمد 1200 میلیاردی دولت با اجرای رجیستری

17 اردیبهشت 97 - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه با محاسبه نرخ دلار با ۴۰۰۰ تومان سالانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد زایی برای کشور به همراه دارد.

واردات انبوه موبایل تحت عنوان مسافری

24 تیر 97 - محموله‌های بزرگی از گوشی‌های با گارانتی اینترنشنال وارد بازار شده اند که کاملا قانونی هستند و فعال هم می‌شوند. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها با دلار آزاد 5 هزار تومان تا 8 هزار تومان وارد شده اند و اکنون که قیمت‌ها بالا رفته است بهترین فرصت برای نقد کردن جنس‌ها پیش‌ آمده است. این کالاها هنگام استعلام در سامانه همتا برخلاف کالاهای شرکت‌های واردکننده دارای مجوز واردات، نام شرکت واردکننده را ندارند اما اصالت و رجیستری آنها تایید می‌شود. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43049 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1397/07/20 تعداد مشاهده: 1760
کلید واژه ها:
سافت گذر