کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316248 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی تغییر خودکار پس‌ زمینه صفحه نمایش در اندروید

تغییر تصویر پس‌زمینه صفحه نمایش در اندروید یکی از آسانترین کارها در این سیستم عامل می‌باشد. البته در مورد این قابلیت محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا ترفندهایی وجود دارد که شاید شما در مورد آن اطلاعات کافی نداشته باشید. برای مثال، اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که به طور خودکار عکس‌های پس‌زمینه صفحه نمایش را تغییر می‌دهند. با سافت گذر همراه باشید تا آنها را بشناسید.

پس‌زمینه گوگل اندروید

اپلیکیشن Wallpaper Changer



نصب یک اپلیکیشن برای تغییر تصویر پس‌زمینه آسانترین روش است که Wallpaper Changer مشهورترین نرم‌افزار موجود برای این کار می‌باشد.

پس از نصب این اپلیکیشن، شما می‌توانید از بخش تنظیمات، مشخص کنید که پس از چند دقیقه، ساعت و یا روز پس‌زمینه صفحه نمایش عوض شود. همچنین امکان برش عکس و تغییر سایز هم فراهم شده است. ضمن اینکه می‌توانید مشخص نمایید هر بار که قفل صفحه نمایش را باز می‌کنید، پس‌زمینه نیز عوض شود.

البته چند نکته در مورد Wallpaper Changer وجود دارد و آن اینکه باید این اپلیکیشن را به عنوان پس‌زمینه گوشی تنظیم کنید. برای انجام این کار روی قسمتی از هوم‌اسکرین انگشت خود را نگه دارید و پس از برگزیدن چند تصویر از آلبوم، پس‌زمینه به صورت خودکار تغییر خواهد کرد. اگر نسخه Wallpaper Changer را به ورژن پیشرفته بروزرسانی کنید، می‌توانید چندین آلبوم تصویر را مدیریت نمایید.

IFTTT

پس‌زمینه گوگل اندروید

یک روش دیگر برای تغییر خودکار پس‌زمینه صفحه نمایش، استفاده از نرم‌افزار IFTTT می‌باشد. این اپلیکیشن، نرم‌افزارها و سرویس‌های اجرایی گوشی را به یکدیگر متصل می‌کند که البته تغییر پس‌زمینه یکی از سرویس‌های اجرایی است.

پس از اینکه در IFTTT ثبت‌نام و در مورد تغییر خودکار پس‌زمینه اقدامات لازم را انجام دادید، می‌توانید از سرویس دراپ‌باکس، تصاویر لایک شده در اینستاگرام، بخش خوراک خوان یک سایت، از اپلیکیشن Flicker و . . . انتخاب نمایید تا به عنوان پس‌زمینه گوشی شما مطرح شوند.

برای مثال، با ساخت یک Recipe، توانستیم مشخص کنیم که در صورت وجود یک تصویر جدید در اینستاگرام، تغییر پس‌زمینه انجام شود. البته این روش آن‌قدر هم آسان نیست ولی پس از اینکه چندین بار این کار را انجام دادید، آسان خواهد شد.

مایکروسافت لانچر

پس‌زمینه گوگل اندروید

مایکروسافت لانچر دارای پس‌زمینه‌های موتور جستجو Bing است که به صورت روزانه تغییر می‌کنند. اگر شما از رایانه دارای سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، شاید با این تصاویر در قفل صفحه نمایش آشنا باشید. علاوه بر ویژگی تغییر تصویر پس‌زمینه، می‌توانید از دیگر امکانات این لانچر استفاده نمایید که بهبود عملکرد باتری و مموری یکی از آن‌هاست.

Wallpapers by Google

پس‌زمینه گوگل اندروید

از درون اپلیکیشن Wallpapers یک دسته‌بندی انتخاب کنید و به صورت روزانه پس‌زمینه‌های زیبایی دریافت نمایید. اگر اندروید 7 و یا ورژن جدیدتر این سیستم عامل را دارید، می‌توانید یک تصویر برای پس‌زمینه اصلی و یک عکس نیز در بخش قفل صفحه نمایش داشته باشید. خوشبختانه تعداد انتخاب مداوم تصاویر پس‌زمینه در این اپلیکیشن رو به افزایش است و عکس‌های انتخاب شده بعضاً از گوگل ارث و گوگل پلاس نیز می‌باشد.

شما چگونه پس‌زمینه گوشی اندرویدی خود را تغییر می‌دهید؟ آیا روش دیگری نیز می‌شناسید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43096 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/24 تعداد مشاهده: 2139
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر