کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی اجرای ویدیوهای یوتیوب با صفحه نمایش خاموش

اجرای ویدیوهای یوتیوب با صفحه نمایش خاموش، کار عجیبی به نظر می‌رسد ولی می‌توان این اتفاق را رقم زد. معمولاً این‌گونه است که پس از اینکه نمایشگر خاموش می‌شود، ویدیوهای یوتیوب نیز متوقف خواهند شد بنابراین دیگر نمی‌توان حتی به صدای آنها هم گوش داد. برای حل این معضل چند راهکار که البته کمی چالشی هستند در دسترس ما قرار دارند که می‌توانیم از آنها استفاده نماییم. با سافت گذر همراه باشید.

یوتیوب ویدیو گوگل کروم موزیلا فایرفاکس مارکت مرورگر

استفاده از یک مرورگر

برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب با صفحه نمایش خاموش و بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه، شما می‌توانید از مرورگرهای اینترنتی مانند گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده کنید. این روش در اکثر دستگاه‌ها کاربرد دارد.

ابتدا یکی از دو مرورگر اشاره شده را دانلود و نصب نمایید و سپس به وب‌سایت یوتیوب بروید. روی تنظیمات (سه نقطه موجود) که در سمت راست بالا وجود دارد کلیک کنید و شیوه نمایش به صورت دسکتاپ (request desktop site) را بزنید.

یوتیوب ویدیو گوگل کروم موزیلا فایرفاکس مارکت مرورگر

پس از اینکه اقدامات گفته شده را انجام دادید، فقط کافی است یک ویدیو را اجرا نمایید تا حتی پس از قفل شدن صفحه نمایش نیز کلیپ یا فیلم در حال پخش باشد.

استفاده از اپلیکیشن NewPipe

NewPipe یک اپلیکیشن کاربردی است ولی متأسفانه در گوگل پلی استور وجود ندارد بنابراین شما باید آن را از مارکت دیگری به نام F-Droid دانلود نمایید.

برای اینکه بتوانید اپ‌استور F-Droid و اپلیکیشن‌هایی که دارد را نصب کنید، باید گزینه ”نصب از منابع ناشناخته" را فعال نمایید که انجام آن از درون تنظیمات، لازم است به صورت دستی صورت پذیرد.

یوتیوب ویدیو گوگل کروم موزیلا فایرفاکس مارکت مرورگر

حالا به وب‌سایت F-Droid در مرورگر گوشی خود رفته و اپلیکیشن مربوط به آن را دانلود نمایید. در ابتدا و پس از نصب، لیست اپلیکیشن‌ها خالی است ولی با گذشت چند دقیقه، چند نرم‌افزار در لیست مشاهده خواهد شد. سپس در بخش جستجو، نام NewPipe را سرچ کنید و از نتایج جستجو، آن را نصب نمایید.

اگر این اپلیکیشن را اجرا کردید، قسمت جستجوی قرمز رنگ در بالا یا یک صفحه نمایش کاملاً سفید وجود خواهد داشت. فقط کافی است اسم آهنگ یا هنرمند مدنظر خود را وارد کنید تا جستجو انجام شود.

در تنظیمات پیش‌فرض اصلی، ویدیوهای یوتیوب پس از خاموش شدن صفحه نمایش دیگر اجرا نخواهند شد ولی اگر شما روی سه نقطه موجود ضربه بزنید و سپس گزینه Switch to background را انتخاب کنید، ویدیوها حتی با صفحه نمایش خاموش نیز در حال اجرا خواهند بود.

یوتیوب ویدیو گوگل کروم موزیلا فایرفاکس مارکت مرورگر

استفاده از اپلیکیشن Audiopocket

راهکار دیگر استفاده از اپلیکیشن Audiopocket می‌باشد که در گوگل پلی استور وجود دارد. این نرم‌افزار ویدیوهای یوتیوب را در نسخه اندرویدی این پلتفرم ویدیویی به mp3 تبدیل می‌کند بنابراین حتی در پس‌زمینه نیز صدای ویدیو پخش خواهد شد.

برای استفاده از این اپلیکیشن و اجرای ویدیوهای یوتیوب در پس‌زمینه، راهکارهای زیر را به ترتیب انجام دهید:

اپلیکیشن یوتیوب را اجرا کنید
ویدیوی مورد نظر خود را سرچ کنید
روی سه نقطه که در کنار هر نتیجه جستجو وجود دارد، ضربه بزنید
گزینه اشتراک‌گذاری را انتخاب نمایید
صبر کنید تا ویدیو به mp3 تبدیل شود (لازم به ذکر است که شما یک اعلان دریافت خواهید کرد)
صدای ویدیوی یوتیوب به صورت خودکار و پس از بارگذاری، اجرا خواهد شد

استفاده از سرویس پرداختی یوتیوب

یک راهکار دیگر، پرداخت روش‌های مخصوص پخش ویدیوهای یوتیوب می‌باشد تا بتوانید محتوای این پلتفرم را در بکگراند نیز پخش کنید. هزینه این سرویس ماهانه 11.99 است که علاوه بر امکان پخش ویدیوها در پس‌زمینه، شما دیگر تبلیغی نیز مشاهده نخواهید کرد.

آیا شما هم برای پخش ویدیوهای یوتیوب در پس‌زمینه روشی سراغ دارید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43184 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/08/02 تعداد مشاهده: 1586
سافت گذر