کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316229 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سخت‌ترین بازی‌های دنیا

بازی کردن یکی از کارهایی است که ما برای پرکردن زمان فراغت‌مان انجام می‌دهیم. اما بعضی افراد صرفا برای سرگرمی بازی نمی‌کنند. برای آن‌ها این کار فراتر صرفا سرگرمی است. گیمرهای حرفه ای از بازی کردن درآمدزایی می‌کنند. تعدادی بازی هستند که گیمرها از آن‌ها به عنوان سخت‌ترین ها یاد می‌کنند. این بازی‌ها گاهی حتی گرافیک چندان بالایی ندارند اما گیم‌پلی عجیب و غریبشان آن‌ها را سخت کرده است. بعضی وقت‌ها چنان بازی‌های سختی هستند که گذراندن مراحلشان کار بسیار دشواری است و بعضی از گیمرها از آن ناامید می‌شوند.

در لیست زیر، 10 مورد از سخت‌ترین بازی‌هایی که تا به الان ساخته شده اند را مشاهده می‌کنید:


Spelunky .1
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
Spelunky یک گزینه فوق‌العاده در زمینه طراحی بازی پلتفرم و تعاملات سیستماتیک است. این بازی هر لحظه را برای کسی که آن را انجام می‌دهد به یک چالش تبدیل می‌کند. گاهی اوقات این چالش به قدری زیاد می‌شود که به پایان رساندن مرحله تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. Spelunky در رده بازی‌های بسیار سخت قرار دارند اما ارزش آن را دارد که برای رسیدن به مرحله آخر یک سفر به دنیای چالش‌های عجیب و غریب بروید.

2. Contra: Hard Corps
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
یک بازی ویدئویی در سبک شوتم آپ است که توسط کونامی و در سال ۱۹۹۴ و در پلت‌فرم سگا مگا درایو منتشر شده‌است. یکی از بهترین بازی‌ها در سبک اکشن است. ویژگی‌های کاملا منحصر به فردی که در این بازی وجود دارد، آن را در زمره بهترین بازی‌های این کنسول و شاید ۱۰ بازی برتر کنسول سگا قرار می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها وجود ۴ شخصیت مختلف و قابل بازی هست که ۴ نوع گیم پلی متفاوت را به وجود می‌آورند. یکی از نکات بسیار جالب این بازی وجود چند پایان متفاوت است. در واقع انتخاب‌های شما در مسیر بازی، سرنوشت کاراکتر را تغییر می‌دهد. این بازی دارای صداگذاری و موسیقی جالب توجهی نیز هست.

3. Trials HD
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
بزرگترین راز تولید یک بازی عالی با دشواری زیاد چیست؟ روش‌های مرگ‌ خنده دار و عجیب و ‌غریب به داستان اضافه‌کنید. بازی Trials به قدری سرگرم کننده است و روش‌های مرگ مختلف دارد که شما از باختن خسته یا ناراحت نمی‌شوید. یکی از برترین بازی‌های موتور سواری که برای سیستم عامل اندروید طراحی گردیده Trial HD است. موتور مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. مسیر حرکت را ببینید و گاز را فشار دهید. اوج هیجان بازی عبور از موانع سخت و عجیب و غریب است. به دلیل آن که بازیکن علاوه بر حرکت موتور، حفظ تعادل آن را نیز بر عهده دارد گیم پلی چالش برانگیز و جذابی را مشاهده خواهد کرد. گرافیک HD بازی موجب محبوبیت بسیار Trial HD شده است.

4. Super Mario Bros.: The Lost Levels
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
Super Mario Bros.: The Lost Levels یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که در طول زندگی خود آن را انجام می‌دهید. این بازی برای کنسول نینتندو ساخته شده است. مراحل در ظاهر بسیار به ورژن اصلی این بازی شباهت دارند اما تله‌های مخفی منتظر شما هستند. این بازی تمام ذهنیت شما درباره سری محبوب بازی‌های برادران ماریو را عوض می‌کند. قوانینی که در سری پیشین با آن سر و کار داشتید را فراموش کنید. تله‌های ناگهانی، دشمنان عجیب و غریب و گیم پلی خاص، تنها بخشی از تغییرات آن هستند.

5. Super Ghouls ‘n Ghosts
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
بدون تردید، این بازی نیاز به واکنش‌های سریع جوانی پر از خشم و صبر دارد. خودتان را برای یک سکته خفیف قبلی در هنگام بازی کردن آمده کنید. Super Ghouls ‘n Ghosts بزرگترین قبرستان بازی‌ها است. این بازی توسط کمپانی کپ‌کام ساخته و برای SNES عرضه شد و اولین نسخه از سری بازی‌ها Ghost 'N Goblins بود که برای این کنسول عرضه می‌شد. این بازی داستان شاه آرتور را در مبارزه با موجودات افسانه‌ای در غالب یک بازی پلتفرمر دوبعدی بسیار اعتیاد‌آور ارایه می‌کرد که از قضا بسیار هم سخت بود. سیستم سلامتی متفاوت بازی هم یکی دیگر از نکات جالب آن بود که با هر بار ضربه خوردن آرتور، تکه‌ای از زره وی کنده می‌شد و به زمین می‌افتاد.

6. Super Hexagon
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
این بازی با طراحی ساده و آهنگ‌هایی که شما را هیپنوتیزم می‌کنند اثری بی نظیر از جنیفر فرانک است. این بازی شما را مجذوب خود می‌کند. هیجان زنده ماندن در مواجهه با مراحل شگفت انگیز این بازی بسیار زیاد است. طرح آبی که تمام صفحه را پر کرده است هر لحظه گسترش می‌یابد،بزرگ و بی‌نهایت می‌شود. بازی Super Hexagon از شما می‌خواهد با هدایت هوشمندانه خود، مثلت را از درون سیاه چاله شش گوش به سلامت بگذرانید و به دیواره های رعب انگیز این سیاه چاله برخورد نکنید.

7. God Hand
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
طراحان اندکی می دانند که چگونه یک شبیه ساز Shinji Mikami را به یک جادوگر تبدیل کنند. این بازی داستان مرد جوانی به نام چجین(Gene)است که ظاهرا در دست راست خود,قدرتی مافوق بشری دارد و نام بازی هم از همین ماجرا گرفته شده است. او به همراه دوست خود اولیویا(Olivia) از شهری به شهر دیگر سفر کرده و با هزاران نفر مبارزه می‌کند تا در نهایت بتواند از شریک سندیکای شیطانی که دنبال قدرت اوست خلاص شود. مراحل این بازی بسیار خوب و البته به همان مقدار سخت است.

8. Donkey Kong Country: Tropical Freeze
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
نسخه اصلی این بازی فوق‌العاده بود اما به دلیل این که یک بازی انحصاری Wii U به حساب می‌آمد، مردم از آن استقبال کافی نکردند. عدم موفقیت این بازی به حد بسیار زیادی به عدم موفقیت کنسول مادر خود بازمی‌گشت چرا که در آن زمان Wii U به شدت منفور بود و بنابر همین دلیل هم بازی‌های آن با استقبال خوبی مواجه نمی‌شدند. حال با عرضه نینتندو سوییچ و تثبیت جایگاه آن در بازار و در بین بازی‌بازان، Donkey Kong Country: Tropical Freeze می‌تواند به حق خود برسد و آنچه را که لایق است، به دست بیاورد. این بازی یکی از سخت‌ترین قسمت‌های سری این بازی است. کاراکتر اصلی داستان پس از سه دهه بازگشته است تا سخت‌ترین ماموریت خود را انجام دهد.

9. Dark Souls
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
به جرئت می‌توان گفت Dark Souls یکی از سخت‌ترین بازی‌های ساخته شده در تاریخ بازی‌سازی است. دشمنانی که سر راه شما قرار می‌گیرند بسیار باهوش و قوی هستند. شاید باور کردنش کمی سخت باشد اما شما در این بازی حتی گزینه ای برای متوقف کردن آن ندارید. هر بار هم کی می‌بازید بازی از جایی شروع می‌شود که آن مرحله را ثبت کرده اید و اکثر مواقع جایی که شما مرحله را ثبت کرده اید خیلی عقب‌تر از مکان فعلی شماست. این بازی برای گیمرهای صبور و ماهر ساخته شده است. کسانی که می‌توانند فکر کنند و تنها کشتن و تمام شدن مرحله برایشان مهم نیست.

10. Devil May Cry 3
سخت‌ترین بازی‌های دنیا + تصاویر
داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی کاراکتر دانته هستید. دانته یک جن‌گیر حرفه ای است که یک مبارز حرفه ای و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم است. بازی در اتاق جن‌گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می‌شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می‌کند. دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند. برادر او نیز مانند خودش یک جن‌گیر است اما فردی خبیص است. دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می‌شود و تصمیم می‌گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی‌شود و دانته تصمیم میگیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می‌دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43200 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: باشگاه خبرنگاران تاریخ خبر: 1397/08/03 تعداد مشاهده: 2585
کلید واژه ها:
سافت گذر