کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ضرردهی ال‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند کماکان ادامه دارد

بر هیچکس پوشیده نیست که بخش موبایل ال‌جی ضررده بوده است. این شرکت تمام تلاش خود را کرده که این رویه را تغییر دهد اما ضرردهی هرچند خفیف‌تر اما همچنان ادامه دارد.

ضرردهی ال‌جی

ضرردهی ال‌جی در بخش گوشی‌های همراه یک داستان دراز و ادامه دار است. شرکت راه‌های مختلفی را امتحان کرده که جلوی این ضرردهی را بگیرد اما همچنان موفق نشده است. البته با این حال شرکت موفق شده که میزان ضرر را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

سه ماه سوم سال 2018 کاهش ضرردهی را نشان می‌دهد. این شرکت توانست در سه ماه سوم سال 2017 درآمد 2.48 میلیارد دلاری داشته باشد. این درآمد در سه ماه دوم سال 2018 به 1.92 میلیارد دلار رسید. اما در این سه ماهه سوم که گذشته فروش شرکت به 1.82 میلیارد دلار رسیده است.

با اینکه فروش کاهش داشته، اما ضرردهی ال‌جی هم به خاطر کمتر کردن هزینه کاهش داشته است. در دوره ابتدایی شرکت به ترتیب 331 میلیون و 172 میلیون دلار از دست داد. اما سه ماه سوم سال 2018 این میزان ضرر به 130 میلیون دلار رسید. این یک شروع خوب است.

جالب است که محصولات پرچم‌دار ال‌جی مانند جی 7 نتوانستند جلوی ضرردهی شرکت را بگیرند. بلکه تمرکز بیشتر و قوی‌تر بر روی بازار گوشی‌های میان‌رده و همچنین یک برنامه تجاری بهتر این ضرر را کاهش داد. البته این برنامه تجاری گاهی اوقات ضرردهی را افزایش داده و می‌توان به عنوان نمونه عرضه پشت سر هم گوشی‌های G7 ThinQ، V35 ThinQ و V40 ThinQ یکی از این موارد است.

ال‌جی امیدوار است که پرچمدار آخر خود میزان فروش را در سه ماه آخر سال افزایش دهد. امید شرکت این است که این محصول بالاخره بتواند بنیاد یک تجارت سودده را ایجاد کند و شروعی دوباره برای شرکت باشد. البته ال‌جی از تمام محصولات خود چنین انتظاری داشته است.

ضرردهی ال‌جی البته محدود به بخش موبایل شرکت است. ال‌جی الکترونیکز همچنان فعالیت خوبی دارد و با فروش لوازم خانگی درآمد خوبی را کسب می‌کند. فروش محصولات شرکت به 14 میلیارد دلار رسیده و سود سالم 667 میلیون دلاری را در پی داشته است. نسبت به سه ماه‌های اخیر این فروش و سود 16 درصد افزایش داشته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43209 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/08/05 تعداد مشاهده: 1635
سافت گذر